کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«نور آبی مرگ» در کنسول‌های پلی‌استیشن 4

به گزارش سافت‌گذر ؛ مشکلی که ساعت به ساعت شایع‌تر می‌شود و بلای جان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 شده است، می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری روی آمار فروش سونی بگذارد.

 

عرضه هر کنسول زمانی بسیار هیجان‌آور است؛ زیرا کنسول‌های نسل جدید همیشه فناوری روز را به جلو می‌برند و باید بتوانند تا چندین سال، اگر نگوییم یک دهه، با سخت‌افزارهای روز رقابت کنند. به علت روش طراحی کنسول‌ها، بخش عمده قطعات سخت‌افزاری به گونه‌ای تأمین می‌شوند که اگر به درستی امتحان نشده باشند، احتمال درست کار نکردن آن‌ها زیاد است.

ایکس‌باکس 360 شاید بهترین مثال از این نوع مشکلات سخت‌افزاری باشد؛ مشکلی که به «حلقه سرخ مرگ» مشهور شد آن‌قدر در این کنسول شایع بود که مایکروسافت مجبور شد هزینه بسیار گسترده‌ای بکند تا این مشکل را حل کند. مایکروسافت توانست بر مشکلات اولیه عرضه ایکس‌باکس 360 غلبه کند؛ اما به نظر می‌آید این بار نوبت سونی است تا این امتحان را درباره پلی‌استیشن 4 پس بدهد.

مشکل کنونی ظاهراً به پورت HDMI مربوط است که باعث می‌شود تا صفحه تلویزیون روشن و خاموش شود و در موارد شدیدتر اصلاً کنسول روشن نشود و صرفاً یک «صفحه آبی مرگ» را نشان دهد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ نمی‌توان تخمین زد که این مشکل تا چه حد شایع است؛ اما همان‌طور که می‌دانیم، اینترنت معمولاً هر چیزی را بزرگ‌تر از آن جلوه می‌دهد که واقعاً هست. با این وجود، تحقیقی از طریق توییتر با کد #PS4broken نشان می‌دهد که تعداد تقریباً زیادی از کاربران کنسول خود را در حالی دریافت کرده‌اند که از همان ابتدا روشن نمی‌شده است.

اگر بررسی‌های روی سایت آمازون را هم نگاه کنید، می‌بینید که کاربران در آن‌جا هم همین مشکل را درباره کنسول‌های جدید خود مطرح کرده‌اند.
 


این مشکل از آن‌جا برای سونی مشکل بزرگی است که این‌گونه ضد تبلیغ بلافاصله پس از عرضه، آن هم قبل از تعطیلات سال نو، می‌تواند برای یک محصول ویران‌گر باشد. اگرچه ممکن است بتوانند مشکل کنسول‌های فروخته شده را به سرعت حل کنند؛ اما همین که موج اول کنسول‌ها با مشکل مواجه شده‌اند، بسیاری از مشتریان پلی‌استیشن 4 را از خریدن این کنسول منصرف خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17890 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/27 تعداد مشاهده: 2241
سافت گذر
نظرات بینندگان

احمدرضا 1393/05/01 00:31
سلام آقا پی اس منم همین طور شده به نظرتون نمایندگی میتونه برام کاری بکنه؟ آخه اینجا ایرانه فک نکنم برام عوضش کنن حتی با رجین ٢و٣