کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال‌جی G2 اندروید کیت کت دریافت می‌کند

ال جی

گوشی هوشمند ال جی G2 پرچمدار کنونی ال جی تاکنون توانسته نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. پس از عرضه نسخه ۴٫۴ اندروید طبیعتا بیشتر کاربران این گوشی منتظر این هستند تا این اندروید کیت کت را دریافت کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، ال جی قصد دارد اندروید ۴٫۴ را از سه ماهه اول ۲۰۱۴ و از اواخر مارس برای پرچمدار گوشی‌های خود و برای تمام اپراتورها عرضه کند. اما از آن به بعد به اپراتورهای مختلف بستگی دارد که با چه سرعتی این نسخه از اندروید را روی گوشی‌های تحت پشتیبانی خود ارائه کنند.

همچنین آن دسته از کاربرانی که از نسخه قفل گشایی شده G2 استفاده می‌کنند احتمالا زودتر کیت کت را دریافت خواهند کرد. ال جی G2 در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است.

اندازه صفحه‌ نمایش این دستگاه ۱۳ سانتی‌متر(۵٫۲ اینچ) است و وضوح فول اچ دی را به کاربر ارائه می‌دهد. این گوشی همچون سایر رقبایش ۱۶ میلیون رنگ‌ را در معرض چشمان مخاطب قرار می‌دهد.

در کنار وضوح صفحه‌نمایش باید به مبحثی که عنوان آن تراکم پیکسلی است توجه داشت. در واقع تراکم پیکسلی به تعداد مربع‌های بسیار کوچکی گفته می‌شود که در هر ۲٫۵ سانتی‌متر مربع(یک اینچ) وجود دارند.

اگر به هر اندازه تعداد این مربع‌های کوچک افزایش پیدا کند، وضوح و شفافیت تصویر نیز بیشتر خواهد شد. در این زمینه G2 در هر ۲٫۵ سانتی‌متر مربع ۴۲۴ پیکسل را به نمایش گذاشته که این عدد از کیفیت بالای صفحه‌نمایش این گوشی خبر می‌دهد.

این گوشی در حال حاضر مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴٫۲٫۲ جیلی‌بین است که از آخرین نسخه‌های عرضه شده برای گوشی‌های اندروید به حساب می‌آید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18178 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/13 تعداد مشاهده: 2283
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1392/09/13 15:07
ایول من که طرفدار سرسخت LG هستم