کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل روزی ۱۰ اختراع به‌ثبت می‌رساند

گوگل

گوگل که معمولا برای ثبت اختراعات و حق امتیازها با شرکت‌های دیگر نبرد می‌کند و به دادگاه می‌رود، عنوان بزرگترین ثبت کننده حق امتیازها در جهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، حدود یک دهه قبل که گوگل تازه فعالیت خود را آغاز کرده بود، تنها ۴ حق امتیاز را به نام خود به ثبت رساند.

اما نشریه Technology Review وابسته به دانشگاه MIT براساس اطلاعات منتشر شده از “مرکز ثبت اختراعات و علایم تجاری آمریکا” اعلام کرده است که شرکت گوگل تنها در سال جاری میلادی بیش از ۱۸۰۰ اختراع و حق امتیاز را به نام خود ثبت کرده است.

به گفته این مرکز، شرکت گوگل به طور میانگین روزانه ۱۰ اختراع و حق امتیاز را به نام خود به ثبت می‌رساند و با این اتفاق، رکورد همه شرکت‌ها و سازمان‌های جهانی را در این زمینه شکسته است.

این شرکت اینترنتی بیشترین حق امتیازهای خود را برای موتور جست‌وجوگر اینترنتی و سیستم‌عامل اندروید خود ثبت می‌کند.
با این وجود فناوری‌های متفاوتی از سوی گوگل ثبت می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اتومبیل بدون سرنشین، بالن اینترنتی و عینک هوشمند اشاره کرد.

شرکت از سال ۲۰۰۷ به بعد در عرصه حق امتیاز و ثبت اختراعات جدید به موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافت و در همان زمان بود که “استیو جابز”(Steve Jobs) مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرده بود که هر حق امتیاز و اختراعی که به گوشی هوشمند‌ آیفون مربوط شود را به ثبت می‌رساند و همین مسئله باعث شد که رقابتی تنگاتنگ بین اندروید گوگل و آیفون اپل صورت گیرد.

گفته می‌شود که تنها در حوزه گوشی‌های هوشمند تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار حق امتیاز ثبت شده است و به همین خاطر بسیار غیرممکن است که یک شرکت اقدامی تازه‌ای در حوزه تلفن‌های همراه انجام دهد و حق شرکت دیگر را ضایع نکرده باشد.

لازم به ذکر است که شرکت گوگل چند سال قبل با پرداخت ۱۲.۵ میلیارد دلار شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه موتورولا را خریداری کرد که کارشناسان از این واگذاری با عنوان “خرید بزرگ حق امتیازها توسط گوگل” یاد می‌کردند.

البته باید توجه داشت که حق امتیازهای موتورولا در حوزه گوشی‌های هوشمند چندان رقابتی نیست و باعث ارتقا فعالیت‌های گوگل در این زمینه نمی‌شود.

این طور که آمار و ارقام نشان می‌دهد، گوگل هم‌اکنون در هر روز کاری دست‌ کم ۱۰ حق امتیاز را در زمینه‌های مختلف به ثبت می‌رساند و هنوز هیچ شرکتی نتوانسته است در این زمینه به پای گوگل برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18248 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/17 تعداد مشاهده: 2923
سافت گذر