کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماجرای فیس‌بوک لیونل مسی خرابکاری سازماندهی شده بود

فیس بوک

پاشا ناصرآبادی با بیان این مطلب افزود: معمولاً کامنت‌های اولی که برای یک مطلب در فیس‌ بوک گذاشته می شود می‌تواند مسیر و جهت کامنت‌های بعدی را تعیین کند و موجب اعلام نظرهای موافق و مخالف شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، وی ادامه داد: این مسئله در کنار پوشش خبری وسیع این رویداد در جهان به افزایش کامنت‌ها و ورود به این اتفاق دامن زده است.

این کارشناس امنیت سایبری گفت: این موضوع نمونه‌ای از جدیدترین روش جنگ سایبری علیه حیثیت یک ملت است.

وی ادامه داد: لیونل مسی یک شخصیت محبوب در بین ایرانی‌ها است و الگوی بسیاری از فوتبال‌دوستان بوده و است که بازی در مقابل او باعث افتخار ملی‌پوشان ایرانی است در نتیجه علیرغم تمام مشکلات فرهنگی فوتبال، نمی‌توان چنین بازخوردی را از سوی ایرانی‌ها در صفحه فیس بوک او منطقی دانست.

ناصرآبادی با اشاره به عدم پخش تصاویر خانوم فرناندا لیما مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی توسط صدا و سیما و بروز رخداد مشابهی در صفحه فیس بوک وی که آن هم به ایرانی‌ها منتسب شده، گفت: این سئوال جدی مطرح است که به واقع این همه ایرانی او را از کجا می‌شناختند که بخواهند صفحه فیس بوکش را آماج عبارات غیراخلاقی قرار دهند.

این فعال فضای مجازی گفت: در این مسئله هیچ منفعتی برای ایرانیها وجود ندارد و با اندکی بررسی در میابیم که با مواضع دشمنان ملت ایران همخوانی شگفت‌انگیزی دارد، در نتیجه ابهامات جدی به منشاء ساماندهی این رویداد وارد است.

مدیرعامل رایانه کمک با اشاره به سابقه اینگونه اقدامات علیه ایران، کرم استاکس‌نت را نمونه‌ای از معروفترین حملات سایبری در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: جنگهای امروزی رنگ و بویی تازه به خود گرفته و ماهیت آنها در حال تغییر است.

وی ادامه داد: خسارت جنگ‌های سایبری به مراتب بیشتر و هزینه اجرایی آنها بسیار کمتر است و درعین حال نیازی به درگیری و رویارویی مستقیم ندارد.

ناصرآبادی اضافه کرد: از آنجا که دسترسی به فیس بوک در داخل ایران فیلتر است، ردیابی دقیق این خرابکاری امکان ندارد و بدیهی است که این افراد از طریق IP کشورهای دیگر به فیس بوک متصل شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18334 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/21 تعداد مشاهده: 1814
سافت گذر
نظرات بینندگان

مسی 1392/09/22 08:32
متاسفانه بار علمی و فرهنگی در جامعه امروزی ما بسیار پایینه .
رضا 1392/09/22 06:06
مشکل فرهنگی به جای خود!!! مشکل روانی نیز داریم!
علی 1392/09/21 23:50
احتمالا دشمنان ملت در یک روز تمامی صفحات فیس بوک ایرانی ها را که از مدتها قبل در فضای مجازی فعالیت می‌کردند و اکثرا هم با نام و نشان مشخص هستند هک کردند و در عرض یک روز با تسلط باور نکردنی به زبان کوچه بازار ایران افراد زیادی را اجیر کردند و از نقاط مختلف دنیا با آی دی های مختلف به سراغ فیس بوک مسی رفتند تا با هتاکی به بهترین فوتبال جهان ایرانی ها را افرادی بی فرهنگ نشون بدهند!!! بعد از این جریان حتما خراب شدن وجهه فرهنگی ایران همه این هزینه ها را جبران می‌کنه.
فکر کنم با این این اظهار نظرها از نوع تئوری توطئه بیشتر خودمون را مسخره می کنیم. شاید هم مسخرگی این نوع اظهار نظرها کمتر از همون فحش و هتاکی ها نباشه.
حامد 1392/09/21 22:28
من خودم فوتبالی نیستم ولی یک چیزی رو خوب می دونم و اون این هست که ما ایرانی ها وقتی یک کاری رو اشتباه می بینیم

عاملش رو هرکسی می دونیم غیر از خودمون.
احمد رسولی 1392/09/21 17:34
دیگه ماست مالیش نکنیم بابام جان ما ایرانیها مشکل فرهنگی داریم چرا خودمون رو گول میزنیم اون از طرز رانندگیمون اون از فرهنگ آپارتمان نشینیمون اصلا چرا راه دور بریم تو خیابان و حوچه های شهر راه برید ببینید مردم سر یه مسئله کوچیک چه جوری به هم می پرند اصلا آدم نگران میشه با زن و بچه وارد شهر بشه این قدر حرفهای زشت از دهان مردم بیرون میاد فقط هی میگیم فرهنگ 2500 ساله داریم یا 5000 ساله داریم خب که چی
مهران 1392/09/21 15:06
باز این مسئولان گرامی که مثل همیشه تا به یک مشکل برخوردن، کله شون رو تو برف کردن و تقصیر رو انداختن یکی دیگه!
کم مونده بیان بگن آلودگی هوای تهران هم کار عوامل خارجی و از پیش برنامه ریزی شده بوده...
سعید 1392/09/21 12:37
کامنت هایی که تو پیج نتنیاهو و اولاندا گذاشتن به چه کسایی منتسب میشه؟ همون کامنت هایی که موجب خوشحالی کلی از خبرگزاری ها شد و حتی تو اخبار ایران هم نشون دادند؟
بپذیریم که مشکل فرهنگی داریم. شعارها تو ورزشگاها و حرف های کوجه و بازار تایید کننده ی این مطلب هست.
ناشناس 1392/09/21 11:03
معمولا وقتی کلمه "سایبری" میاد وسط نمیدونم چرا ادم بیاد بعضی از دوستان....بوق میوفته!!!
کریم 1392/09/21 09:02
دوست عزیز راه دور نرو اگه طرحی هم بوده از همین داخل رقم خورده حالا دانسته یا ندانسته.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet