کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

الزام کارمندان دولت روسیه به استفاده از ایمیل‎های داخلی

از این پس کارمندان دولت روسیه مجبورند از پست های الکترونیکی که سرور آنها در خارج از این کشور قرار دارد، صرف نظر کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ به عقیده‎ی اداره فدرال امنیت روسیه، استفاده‎ی مقامات روسی از خدمات ارتباطی اینترنتی خارجی، منافع این کشور را تهدید و حتی امنیت جامعه را مختل می‎کند.

امروزه بسیاری از کارمندان و کارکنان شرکت ها و ادارات دولتی، برای پست الکترونیکی کاری خود، از سرویس های ایمیلی خارج از کشور استفاده می کنند. از یک طرف، استفاده از آن بسیار راحت است، برای مثال مراسلات Gmail را در هر نقطه از جهان و با هر کامپیوتری می توان دریافت کرد. از طرف دیگر چنین دسترسی ای باعث می شود تا اطلاعات شخصی موجود در پست الکترونیکی فرد، در اختیار سایر سیستم های امنیتی بیافتد.

افشاگری ادوارد اسنودن، افسر اطلاعاتی آمریکا در تابستان امسال، ابعاد این مساله را مورد تاکید قرار داد. عامل سابق امنیتی گفت که بزرگ ترین شرکت های "های تک" از قبیل مایکروسافت و گوگل، اطلاعات محرمانه‎ی کاربران خود از کشورهای مختلف را به اداره‎ی امنیت ایالات متحده آمریکا ارائه می دهند.

بنا به گفته‎ی نیکولای کووالوف، رئیس سابق اداره فدرال امنیت روسیه، این خود به عنوان یک تهدید جهان شمول به شمار می رود.

وی، تاکید می‎کند: "مراجعه به سرورهای خارجی، خطر نشت اطلاعاتی و خبررسانی نادرست را به همراه دارد. این نه فقط راه را برای عوامل امنیتی بیگانه باز می کند بلکه هکرها از این طریق می توانند در کار و فعالیت ساختارهای دولتی، اختلال بوجود آورند. لذا این مشکل یکی از مهمترین مسائل اصلی برای حفظ امنیت هر کشوری است. بعضی از کشورها توجه خاص خود را نسبت به این معضل آغاز کرده اند، اما این مشکل در روسیه تاکنون حل نشده است. شاید علت آن در این باشد که صنعت الکترونیکی در روسیه به اندازه کافی توسعه نیافته بود. البته الان روسیه این امکان را دارد تا سرورهای خود را بکار انداخته و فقط از آنها استفاده کند. بنابراین توصیه‎ی عدم استفاده از سرورهای خارجی توسط کارمندان دولت بسیار به جا و مناسب است".

لازم به ذکر است که استفاده از سرورهای پستی، در خود آمریکا، بریتانیا، هلند و تعداد دیگری از کشورها با مقررات بسیار سختی روبرو است. آلمان نیز پس از رسوایی بوجود آمده نسبت به افشاگری اسنودن محدودیت های ویژه ای در خصوص ترافیک داخلی اینترنت و به حداقل رساندن استفاده از کانال های ارتباطی خارجی به عمل می آورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18395 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/09/24 تعداد مشاهده: 2259
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/09/24 14:35
اگه ایمیل های اونا هم مثل ایمیل داخلی ما باشه چی میشه دیگه؟؟ میشه آخر خنده خود روس ها بزرگترین جاسوس های دنیا هستن اون وقت یکی بیاد ازشون جاسوسی کنه ناراحت میشن