کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با 5 جانشین شایسته برای فتوشاپ آشنا شوید!

به جرات می‌توان گفت فتوشاپ در زمینه روتوش، ویرایش و ایجاد تصاویر در بازار حرف اول را می‌زند. اگر چه بیشتر مردم از این ابزار استفاده می‌کنند، اما امکانات زیاد فتوشاپ ممکن است برای خیلی از کاربران دست و پاگیر باشد و استفاده از آن برای بسیاری از کاربران دشوار باشد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ از طرف دیگر اگر چه ما در ایران به طور معمول از نسخه رایگان فتوشاپ استفاده می‌کنیم که البته دردسرهای خود را دارد اما این نرم‌افزار به طور رایج از لحاظ قیمت نیز نرم‌افزار گران قیمتی است. در هر صورت خوشبختانه جایگزین‌های قدرتمندی برای فتوشاپ وجود دارد که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Photoshop-CS6-User-Interface

در این مطلب با ۵ جانشین شایسته برای فتوشاپ آشنا می‌شوید. ترتیبی که در ذیل برای معرفی نرم‌افزارها آمده به معنای برتری آنها به یکدیگر نیست.

برنامه GIMP عرضه شده برای Win/OS X/Linux

نرم‌افزار  GNU Image Manipulation Program که با نام GIMP نیز شناخته می‌شود یکی از ابزارهای شناخته شده‌ و محبوب ویرایش تصاویر می‌باشد. این ابزار به طرز باورنکردنی قدرتمند است و بسیاری از امکانات فتوشاپ را داراست، شما می‌توانید GIMP را بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس اجرا نمایید.

GIMP

البته استفاده از این نرم‌افزار کاملا رایگان می‌باشد. محیط نرم‌افزار کاملا شخصی سازی می‌شود و شما می‌توانید ابزارهای پرکاربرد را در دسترس خود نگه دارید. با قابلیت ویرایش تصاویر به راحتی می‌توانید آنها را روتوش نمایید.

بیشتر افرادی که از GIMP استفاده می‌کنند این نرم‌افزار را به خاطر رایگان بودن آن می‌ستایند اما بسیاری از کاربران از مشکلات رابط کاربری و همچنین عملکرد بد نرم‌افزار شکایت دارند. متاسفانه مشکلات گزارش شده حقیقت دارد و اگر پیشینه ذهنی از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر نداشته باشید، آشنایی با محیط نرم‌افزار برای شما دشوار خواهد بود. عده‌ای از کاربران عاشق این نرم‌افزار هستند، بعضی دیگر هم از آن متنفرند، اما همگی به این نکته اذعان دارند که چنین امکاناتی در هیچ نرم‌افزار ویرایش تصویر رایگانی وجود ندارد.

برنامه Pixelmator عرضه شده برای سیستم عامل OS X

‌می‌توان Pixelmator را نرم‌افزاری با ابزارهای زیاد جهت ویرایش تصاویر برای سیستم‌عامل OS x نامید، این نرم‌افزار برای شما ۳۰$ هزینه دربر خواهد داشت، اما دیده شده است که در بسته‌های نرم‌افزاری به همراه سایر نرم‌افزارها نیز به فروش می‌رسد و بنابراین می‌توانید این نرم‌افزار را به قیمت ارزان‌نیز خریداری نمایید.

Pixelmator

Pixelmator به طور قابل ملاحظه‌ای قدرتمند است، لایه‌های متعدد، ابزارهای ویرایش و موتور قابل انطباق که می‌تواند میان ابزار مناسب به راحتی تغییر کند؛ باعث شده است رابط کاربری این نرم‌افزار که برای OS X طراحی شده، به راحتی شخصی سازی شود. قابلیت ویرایش و روتوش عکس و تصاویر نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

 بنابر این اگر به دنبال ابزاری برای تمیز و پاک کردن عکس‌های خود قبل از ارسال آنها به اینترنت هستید و یا اینکه اگر قصد چاپ کردن آنها را دارید، می‌توانید این نرم‌افزار را با قیمتی کمتر از فتوشاپ خریداری نمایید.

البته ابزارهایی نظیر Destructive editing, Chennel support و یا Adjasment layers را نمی‌توان در Pixelmator یافت و کاربرانی که با این ابزارها کار‌ میکنند چاره‌ای به جز استفاده از فتوشاپ ندارند. طرفدارانی که از قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از فرمت RAW و سایر امکانات این ‌نرم‌افزار طرفداری می‌کنند، قیمت Pixelmotor را نیز باید در نظر بگیرند. البته از آنجایی که این نرم‌افزار تنها برای سیستم‌عامل مک طراحی شده‌ است، کاربران ویندوز و لینوکس شانسی برای استفاده از آن ندارند.

برنامه Paint.NET عرضه شده برای ویندوز

می‌توان گفت Paint.net یکی از نرم‌افزارهای مورد علاقه ما برای ویرایش تصاویر است. امکان ویرایش لایه‌‌ها، شخصی سازی رابط کاربری، فضای زیاد بر روی صفحه نمایش برای کار با تصاویر و همچنین ابزار‌های زیادی که در خدمت شما برای ویرایش تصاویر قرار دارند به همراه قابلیت برگشت به حالت قبلی (Undo) به صورت بی‌نهایت، فیلترهای بسیار زیاد و انجمنی از کاربران علاقه‌مند را می‌توان از دلایل مورد استقبال قرار گرفتن این نرم‌افزار دانست.

Paint.NET

از طرف دیگر Paint.net کاملا رایگان است و بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند تا تصاویر خود را قبل از انتشار در اینترنت ویرایش نمایند، اندازه تصاویر خود را تغییر دهند و یا اقدامات اولیه ویرایش تصویر را انجام دهند، امکانات این نرم‌افزار نیز بیشتر از نیاز آنهاست البته این نرم‌افزار کاملا رایگان می‌باشد. امکانات این نرم‌افزار به اندازه فتوشاپ و یا GIMP کامل نیست اما می‌توان گفت که در بیشتر مواقع نیازی به استفاده از امکانات حرفه‌ای فتوشاپ نمی‌باشد.

بیشتر کاربران Paint.net منو‌های ساده و واضح آنرا دوست دارند. البته کاربران حرفه‌ای ممکن است بعد از مدتی از محدودیت‌های موجود در این نرم‌افزار شکایت کنند، کاربران حرفه‌ای بهتر می‌دانند که کدامین نرم‌افزار بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار می‌دهد! برای کاربرانی که دنبال نرم‌افزاری هستند تا ویرایش‌های مربوط به عکس دلخواه خود را به راحتی و با سرعت انجام دهند و از طرف دیگر برای خرید نرم‌افزار نیز هزینه‌ای پرداخت نکنند Pain.net گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

برنامه Adobe Photoshop Lightroom عرضه شده برای سیستم‌عامل‌های Windows/OS X

از لحاظ عکاسی می‌توان گفت که Lightroom به دلیل اینکه به صورت اختصاصی برای عکاسان طراحی شده است، در میان نرم‌افزارهای جایگزین فتوشاپ گزینه‌ مناسبی می‌باشد، البته این نرم‌افزار امکانات زیادی نیز برای روتوش و ویرایش تصاویر قبل از چاپ در اختیار عکاسان قرار می‌دهد. با Lightroom می‌توانید رنگ عکس‌های خود را اصلاح کنید، اشیا و یا افراد را از تصاویر خود حذف کرده و عکس‌های گرفته شده را مرتب و منظم کنید.

Adobe-Photoshop-Lightroom

البته Lightroom قسمتی از مجموعه نرم‌افزاری Adobe Creative Cloud suite می‌باشد اما شما می‌توانید این نرم‌افزار را به صورت جداگانه نیز خریداری نمایید و یا اینکه مجموعه را به صورت کامل خریداری کنید. نسخه کامل این نرم‌افزار ۱۴۹ دلار قیمت دارد اما می‌توانید آنرا در حراجی‌ها با قیمت مناسب‌تری نیز تهیه کنید.

ممکن است عکاسان حرفه‌ای به دنبال ابزاری کامل نظیر فتوشاپ برای ویرایش تصاویر خود باشند اما بسیاری از کاربران استفاده از نرم‌افزاری را که مختص ویرایش تصاویر ساخته شده است ترجیح می‌دهند.

برنامه تحت وب Pixlr Editor

این نرم‌افزار در واقع قسمتی از مجموعه نرم‌افزاری Pixlr app می‌باشد. Pixlr Editor ابزاری کارآمد برای ویرایش تصاویر است که از طریق اینترنت در دسترس می‌باشد. تنظیمات مربوط به لایه‌ها، فیلترها و افکت‌های عکاسی به همراه امکانات اولیه نظیر چرخش و تغییر اندازه تصاویر و چندین قابلیت دیگر را می‌توان از توانایی‌های این نرم‌افزار ذکر کرد.

Pixlr-Editor

این نرم‌افزار مانند سایر رقبای خود در بسته‌های نرم‌افزاری قرار ندارد و از امکانات زیادی نیز برخوردار نیست اما رایگان است و می‌توانید آنرا به راحتی از طریق مرورگر اینترنتی خود اجرا نمایید و اگر در شرایطی باشید که به نرم‌افزارهای ویرایش عکس دسترسی نداشته باشید، تصاویر خود را به راحتی و با اتصال به اینترنت می‌توانید ویرایش نمایید.

کاربران این نرم‌افزار معتقد هستند که Pixlr Editor تقریبا تمام مواردی که نرم‌افزارهای معمولی ویرایش تصویر انجام می‌دهند را داراست، از طرف دیگر کاربران حرفه‌ای ادعا می‌کنند که این نرم‌افزار کاستی‌های زیادی دارد.به نکته مهم دیگری که در خصوص Pixlr Editorمی توان اشاره کرد این است که به دلیل قابل اجرا بودن این نرم افزار از طریق اینترنت، امکان اجرا شدن بر روی هر سیستم عاملی را داراست. شما به راحتی می‌توانید وارد حساب کاربری خود در این نرم‌افزار شده و حتی کار‌های انجام شده خود را برای ویرایش‌های بعدی ذخیره نمایید.

در اینجا به پایان لیست جانشین‌های مناسب برای فتوشاپ می‌رسیم.

البته نرم‌افزار Google Picasa نیز امکاناتی برای ویرایش تصاویر و همچنین دسته‌بندی آنها دارد. یکی دیگر از نرم‌افزارهایی که در لیست ما به‌ آن اشاره نشد SumoPaint می‌باشد که بر روی تمامی‌ سیستم‌های عامل اجرا می‌شود و از امکانات خوبی برای ویرایش تصاویر برخوردار است.  نظر شما در خصوص نرم‌افزارهایی که معرفی شد چیست؟  نرم‌افزاری سراغ دارید که در لیست ما معرفی نشده باشد؟ در نظر داشته باشید که این ۵ نرم‌افزار بر اساس نظرات کاربران لیست شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18466 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/09/28 تعداد مشاهده: 2222
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

خزائی 1392/09/29 19:45
سلام
فکر کنم نرم افزار اسناگیت را از قلم انداختید که علاوه بر تهیه عکس و فیلم برداری از صفحه نمایش، امکانلت خوبی برای ویرلیش تصاویر دارد.
با احترامlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus