کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده آنتی‌ویروس جعلی از گواهینامه‌های سرقتی

بد افزار

به گزارش مایکروسافت، یک برنامه آنتی‌ویروس جعلی که بین کاربران دست به دست می‌شود، حداقل از دوازده گواهینامه دیجیتالی امضای کد استفاده می‌کند که نشان می‌دهد مجرمان سایبری به شدت در حال نفوذ به شبکه‌های توسعه دهندگان نرم‌افزارها هستند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این برنامه که Antivirus Security Pro نام دارد، نخستین بار در سال ۲۰۰۹ شناسایی شد و در طول سال‌ها با نام‌های مختلف به فعالیت خود ادامه داده است. مایکروسافت این آنتی‌ویروس جعلی را با نام Win۳۲/Winwebsec معرفی می‌کند.

گواهینامه‌های دیجیتال که توسط CA ها (Certification Authority) صادر می‌شوند، توسط توسعه دهندگان نرم‌افزارها برای امضای برنامه‌های نرم‌افزاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این ترتیب می‌توان تشخیص داد که یک برنامه واقعاً متعلق به کدام نویسنده نرم‌افزار است.

درصورتی‌که هکری به اطلاعات احراز هویت مربوط به استفاده از یک گواهینامه دست یابد، می‌تواند برنامه‌های خود را با استفاده از آن امضا کند و در نتیجه به نظر می‌رسد که آن برنامه، متعلق به یک تولید کننده معتبر نرم‌افزار است.

به گفته مایکروسافت، نمونه‌های جمع‌آوری شده Antivirus Security Pro از گواهینامه‌های سرقتی صادر شده توسط CA های مختلف در نقاط مختلف جهان استفاده می‌کنند.

این گواهینامه‌ها برای نرم‌افزار نویسانی در هلند، ایالات متحده آمریکا، روسیه، آلمان، کانادا و انگلستان و توسط CA هایی مانند VeriSign، Comodo، Thawte و DigiCert صادر شده‌اند.

استفاده از گواهینامه‌های سرقتی، تاکتیک جدیدی نیست، اما معمولاً کار سختی است، چرا که هکرها باید به یک سازمان یا یک نهاد صادر کننده گواهینامه نفوذ نمایند.
یکی از این گواهینامه‌ها تنها سه روز پیش از نمونه‌برداری مایکروسافت صادر شده بود که این مسأله نشان می‌دهد که تولید کنندگان این بدافزار همچنان در حال سرقت گواهینامه‌های جدید هستند.

همچنین مایکروسافت هشدار داده است که آنتی‌ویروس جعلی دیگری به نام Win۳۲/FakePav نیز با استفاده از گواهینامه‌های سرقتی در حال انتشار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18548 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/10/04 تعداد مشاهده: 1897
سافت گذر