کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316318 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلیس می‌تواند چهره متهمان را از تصویر چشمان قربانیان بازیابی کند!

راب جنکینس و تیمی متشکل از دانشمندان واحد روانشناسی دانشگاه یورک، مدعی هستند که تصویر مظنونین را می‌توان در ۸۰ درصد از موارد در قرنیه قربانیان تشخیص داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در تحقیقات جنایی بیشتر از حافظه‌ تصویری برای شناسایی مظنونین استفاده می‌شود. در این مورد تصویر صورت مظنون مشاهده شده را تقویت می‌کنند و با استفاده از عکاسی با رزولوشن بسیار بالا، صورت مظنون را از میان اطلاعات پنهان شده شناسایی می‌کنند.

suspect_face_reflected

ظاهرا با زوم کردن بر روی تصویر بدست آمده با رزولوشن بسیار بالا، امکان بازیابی بازتاب تصاویر در چشم وجود دارد. برای مشخص نمودن این امر که آیا تصاویر افرادی که در جلوی چشم ایستاده‌‌اند را می‌توان از روی بازتاب تصویر آنها شناسایی کرد، آزمایشی ترتیب داده شده است. تطبیق تصاویر در این آزمایش با موفقیت بالای ۵۰ درصد صورت گرفت.

شرکت کنندگان در این آزمایش که تاکنون صورت فرد مشاهده شده را ندیده بودند موفق شدند تا میزان ۷۱ درصد چهره وی را شناسایی کنند و شرکت‌‌کنندگانی که چهره فرد را از قبل می‌شناختند تا میزان ۸۴ درصد موفق به شناسایی شدند.

در آزمایش شناسایی ناخودآگاه نیز، آزمایش شونده‌ها توانستند با اعتماد بالا تصاویر آشنای گرفته شده از بازتاب چشم را شناسایی کنند. در جنایت‌هایی که از قربانیان عکس گرفته می‌شود، نظیر گروگان‌گیری‌ها، بازتاب تصویر مجرمین در قرنیه قربانیان می‌تواند در شناسایی مجرمین کمکی موثر باشد.

البته تصویر بدست آمده ۳۰ هزار بار کوچکتر از تصاویر اصلی هستند (حدود ۱۸ پیکسل طول و ۲۰ پیکسل ارتفاع این تصاویر است.) تصویر بدست آمده از بازتاب قرنیه چشم چیزی نظیر به عکس زیر است.

Obama-pixel

مطمئنا برای رسیدن به یک تصویر مناسب باید عکسی با رزولوشن بالاتری داشت، اما با توجه به پیشرفت دائمی تراکم سنسور دوربین‌ها، این ایده که در آینده بازرسان بتوانند با عکس گرفته شده توسط دوربین گوشی‌همراه مظنون را شناسایی و دستگیر کنند دور از ذهن نخواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18654 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/10/11 تعداد مشاهده: 2863
سافت گذر
نظرات بینندگان

هادی حسینی تبار 1392/10/14 00:41
سلام
واقعا عجیبه من فکر می کردم فقط ایرانی ها حاج آقا بهجت دارند نگو امریکایی ها پلیساشون دست حاج آقا بهجت از پشت بستند

انسان بعد از مرگ تمام حافظه نهانش از بین می ره واین روح انسان هست که به اطراف می چرخه
از لحاظ علمی بازتاب نور زمانی بجا می مونه که نور اطراف همیشه وجود داشته باشه و در تاریکی دچار افت نشه
فرض رو براین بزاریم که انسان ها خاطرات خوب بد رو در ذهن خود ثبت می کنند ومغز انسان حکم یه دوربین مدار بسته رو در هنگام صحنه جرم داره چه طور می شه مغزی که ( دوربین مار بسته ) ازبین رفته دوباره احیا بشه وبتونه اون لحظه ها رو نشون بده
بیشتر کاراگاهان از روی عوامل بر جا مونده در صحنه جرم و نوع قتل وصدمه هایی که به مضنون وارد شده و شخصیت فرد تصمیم گیری می کنند
امیر 1392/10/12 02:57
این تصویر شطرنجی آخری که همون تصویر باراک اوباما هست!!!!!!!!!!