کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از سنسور اثر انگشت در S5 و LG G3

همان طور که پیشتر نیز گفتیم، هر چه به زمان عرضه ی Galaxy S5 نزدیک تر می شویم بازار شایعات نیز داغ تر می شوند. حال به نظر می رسد لودهنده ها با یکدیگر بر سر لو دادن مشخصات بیشتر و دقیق تر مسابقه گذاشته اند! آخرین شایعه، وجود اسکنر چشمی را به کل نفی می کند و به جای آن از سنسور اثر انگشت صحبت می کند.

به گزارش سافت گذر، استفاده از اسکنر چشمی ویژگی بسیار جالبی است. اما تا کنون فکر کرده اید که هنگام رانندگی، حضور در سینما و یا حتی در هنگام خواب، چگونه می خواهید از آن استفاده کنید!؟
البته لازم به ذکر است که سامسونگ نیز برای استفاده از این اسکنر با محدودیت هایی نظیر استفاده از یک دوربین دیگر در جلوی دستگاه روبروست که این شرکت را مجبور به تغییر طراحی دستگاه و یا حتی کمی ضخیم تر کردن آن می کند.

حال یک فرد جدید مدعی شده است سامسونگ، در تلاش است تا سنسور اثر انگشت را با نمایشگر یکپارچه کرده و در گوشی جدید خود به کار گیرد. این ویژگی باعث می شود کاربر بدون نیاز به یک بخش جداگانه در گوشی برای اسکن اثر انگشت، از انگشت خود برای باز کردن قفل گوشی استفاده کند. چیزی شبیه نرم افزارهای Entertainment که اثر انگشت را از روی صفحه ی گوشی اسکن می کنند!

در ادامه آمده است که LG نیز در تلاش است چنین سنسوری را به پرچمدار جدید خود یعنی G3 بیاورد. به نظر می رسد استفاده ی اپل از سنسور اثر انگشت، تولید کنندگان اندرویدی را نیز به تکاپو انداخته تا با بهینه سازی هایی، از همچین سنسوری در پرچمداران خود استفاده کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18967 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/10/30 تعداد مشاهده: 2790
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/11/02 12:19
اپل میاد و از محصول سامسونگ که فبلت بود کپی کرد...نه اپل بلکه همه ی گوشی سازهای دنیا...اگه اطلاعاتتون کامل باشه سامسونگ بود که اولین فبلت دنیا رو زد و تلفن رو با این سایز متولد کرد...حالا همه دارن ازش تقلید میکنن و سامسونگ به روی خودش نمیاره...در ضمن اچ تی سی هم داره محصول میزنه با استفاده از اثر انگش...پس اونم تقلید کرده؟؟؟؟؟

حکایت اپل و طرفداراش درست مثل کسانیه که تقی به توقی خورده و یه پول یامفت دستشون افتاده و حالا خودشونو میگیرن که ما بچه مایه داریم;ولی یادشون رفته که بابا تو همون مفلس روز اولی ولی سامسونگ اینقد داره که اینا واسش مهم نیست و میگه همه ازش تقلید و کپی کنن

سافی جون ثبت بشه که خیلی آقاییlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
ناشناس 1392/11/01 22:01
پس سنسور چشم داستانش الکی بود
معلومم بود سامسونگ اینکاره نیست

ضمنا برای هر بار باز کردن قفل گوشی
و نزدیک کردن گوشی و سنسور به چشم خودشم داستان میشود
مهران 1392/11/01 10:17
واقعا اگه اپل نبود سامسونگ در وضعیت خیلی بدی بود ولی خوب داره کپی میکنه و اصلا هم خجالت نمیکشه