کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند توصیه اینترنتی به تازه واردهای بورس

سرمایه‌گذاران قبل از آنکه براساس خوانده‌ها و شنیده‌هایی که عمدتا در فضای مجازی منتشر می‌شود، اقدام به تصمیم‌گیری کنند باید به یک سؤال اساسی پاسخ دهند و آن اینکه "آیا آنچه خوانده و یا شنیده‌ایم، واقعا اعتبار، ارتباط و جامعیت لازم برای تصمیم‌گیری را دارد یا خیر؟"


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ "اطلاعات، مهمترین دارایی در بازار سرمایه است". این جمله را اغلب افرادی که اندک آشنایی با بورس دارند، شنیده‌اند. اما چرا و چگونـه؟
اهمیت اطلاعات در بازار سرمایه از نقش کلیدی آن در مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری ناشی می‌شود. در یک بیان ساده، ریسک عبارتست از احتمال محقق‌نشدن پیش‌بینی‌ها و یا به تعبیر دیگر، تفاوت میان پیش‌بینی و واقعیت. بنابراین، هراندازه پیش‌بینی دقیق‌تر باشد، ریسک سرمایه‌گذاری نیز کاهش خواهد یافت و طبیعتا پیش‌بینی زمانی دقیق خواهد بود که مبتنی‌بر اطلاعات باشد.
پس بی‌دلیل نیست که اطلاعات را مهمترین دارایی در بازار سرمایه می‌دانند. سرمایه‌گذارانی که اهمیت تصمیم‌گیری براساس اطلاعات را در بورس نادیده می‌گیرند، در واقع ریسک قابل‌اجتناب سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده‌اند، ریسکی که در ازای پذیرش آن، نباید لزوما انتظار کسب بازدهی بیشتر داشته باشند.
اما اطلاعات باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند دقت پیش‌بینی را افزایش داده و ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهد. معتبر بودن، مرتبط بودن، به‌روز بودن و جامعیت، چهار ویژگی اساسی اطلاعات موردنیاز برای سرمایه‌گذاری است، اطلاعاتی که فاقد این ویژگی‌ها باشد، نه‌تنها یک دارایی ارزشمند محسوب نمی‌شود، بلکه می‌تواند زمینه از دست رفتن دارایی سرمایه‌گذاران را فراهم کنـد!
امروزه با توسعه بازار سرمایه و افزایش شمار سهامداران از یک‌سو و گسترش شتابان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران در معرض سیل عظیم آنچـه که اطلاعات نامیده می‌شود، قرار گرفته‌اند و با اندک جستجو در اینترنت، می‌توانند به انبوهی از داده‌های و گفتارهای متنـوع و ناهمگون درخصوص بورس دسترسی پیدا کنند: از تحلیل‌هایی درخصوص ارزش سهام شرکت‌های خاص تا توصیه به خرید یا فروش برخی سهام؛ از تحلیل وقایـع سیاسی و اقتصادی و اثر آن بر بازار سهام تا انتشار برخی شایعات و شنیده‌ها پیرامون مسائل مختلف.
در این میان، چند سؤال اساسی همچنان باقی است و آن اینکه آیا همه آنچه که در فضای مجازی، تحت عنوان اطلاعات منتشر می‌شود، واقعا اطلاعات است؟ آیا ویژگی‌های اصلی اطلاعات، یعنی اعتبار، ارتباط، جامعیت و به‌هنگام بودن را دارد؟ آیا تصمیم‌گیری براساس آنها واقعا به سود سرمایه‌گذاران است؟ و در نهایت، چه شخصی مسئول نتایج حاصل از اینگونه تصمیم‌گیری‌هاست؟
بدون تردید، عوامل متعددی در پایش اطلاعات و تفکیک سره از ناسره، دخیل است که مهمترین و مؤثرترین آن، نوع واکنش و رفتار سرمایه‌گذاران در قبال اینگونه اطلاعات است. سرمایه‌گذاران قبل از آنکه براساس خوانده‌ها و شنیده‌هایی که عمدتا در فضای مجازی منتشر می‌شود، اقدام به تصمیم‌گیری کنند باید به یک سؤال اساسی پاسخ دهند و آن اینکه "آیا آنچه که خوانده و یا شنیده‌ایم، واقعا اعتبار، ارتباط و جامعیت لازم برای تصمیم‌گیری را دارد یا خیر؟"
رفتار منطقی، هوشمندانه و به دور از شتابزدگی که مسئولان و کارشناسان بازار سرمایه همواره از آن، به عنوان یکی از عوامل اساسی موفقیت سرمایه‌گذاران در بورس یاد می‌کنند، دقیقا به همین معناست. آنچه که سرمایه‌گذاران باید همواره مدنظر قرار دهند، چنـد اصل ساده اما کلیدی است:
- قبل از ورود به بازار سرمایه، افق سرمایه‌گذاری و میزان ریسک‌پذیری خود را تعیین و براین اساس، اقدام به سرمایه‌گذاری کنیـد. در هر شرایطی، به این دو معیار پایبند باشید و عجولانه تصمیم‌گیری نکنید.
- به شایعات و شنیده‌هایی که بعضا در فضای مجازی و غیررسمی، از سوی اشخاص ناشناس و غیرمعتبر منتشر می‌شود، استناد نکنید. اطلاعات خود را همواره از منابع خبری موثق و معتبر دریافت کنید.
- براساس عوامل بنیادین و مرتبط با ارزش سهام تصمیم‌گیـری کنید، نه عوامل غیرمرتبط.
- اگر تخصص کافی برای تصمیم‌گیری درخصوص سهام را ندارید، از کمک نهادهای مالی دارای مجوز سازمان بورس، مانند شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و یا سبدگردان‌ها کمک بگیرید. فهرست نهادهای مالی دارای مجوز در پایگاه اینترنتی رسمی سازمان به نشانی www.seo.ir قابل مشاهده است.
- و در یک کلام:
"مسئولیت‌های خود به‌عنوان یک سرمایه‌گذار هوشمند را همواره مدنظر داشته باشید. بهترین عامل برای تضمین منافع شما در سرمایه‌گذاری، رفتار هوشمندانه شماست."
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18989 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/11/02 تعداد مشاهده: 1680
سافت گذر
نظرات بینندگان

حمید 1392/11/02 22:39
دوستان به هیچ وجه حرف های این تاپیکای بورسو باور نکنید اینا ترفندایی که یه عده فرصت طلب میخوان پول حسابی دربیارن یکی از فامیلامون 20 میلیون پول کارگری حلال رو از دست داد خیلی مراقب باشید