کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مردم هزار میلیاردتومان به مخابرات بدهکارند

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکان تلفن ثابت و همراه در کشور حدود10 هزار میلیارد ریال به شرکت مخابرات بدهی معوقه دارند.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ داوود زارعیانˈ روز جمعه در بجنورد در گفت وگو با ایرانا اظهار کرد: حدود پنج هزار میلیارد ریال از مطالبات شرکت مخابرات ایران مربوط به مشترکان تلفن همراه و مابقی نیز مربوط به تلفن های ثابت دایری در دست مشترکان است.
وی افزود: بدهی مشترکان به شرکت مخابرات با این حجم می تواند این شرکت را در اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی خود با مشکل مواجه کند.
زارعیان گفت: شرکت مخابرات به مشترکان تلفن ثابت که سقف بدهی دوره ای آنها حدود30 هزار ریال باشد، در ابتدا تذکر می دهد تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که در دوره بعدی بازهم بدهی مشترک تکرار شود، ما مجبور به یکطرفه کردن تلفن ثابت مشترک و در مرحله سوم قطع کامل خط قطع او می شویم تا در نهایت مشترک بدهی خود را بپردازد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات افزود: این روند برای تلفن همراه نیز تکرار می شود با این تفاوت که ما از طریق پیامک میزان بدهی را اعلام می کنیم و از مشترک می خواهیم تا در زمان تعیین شده بدهی خود را پرداخت کند.
به گفته وی، سقفی که برای قطع تلفن همراه مشترکان تعیین شده بیش از تلفن های ثابت است و این کار نیز برای مشتری مداری و جلوگیری از بروز احتمالی مشکل قطع تلفن همراه برای مشترکان انجام می شود.
زارعیان در باره برنامه پرداخت ودیعه تلفن ثابت و همراه به مشترکان گفت: براساس قانون ما زمانی می توانیم ودیعه تلفن ثابت و همراه مشترکان را به آنها بپردازیم که مشترکان ما امتیاز تلفن های خود را به شرکت مخابرات ایران واگذار کنند.
وی افزود: در این صورت ودیعه با قیمت خرید به مشترکان تلفن ثابت و همراه پرداخت می شود و تاکنون چنین درخواستی هایی از سوی مشترکان انجام نشده است.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در مورد کاربران اینترنت در ایران نیز گفت: اکنون ما در کشور 42 میلیون نفر کاربر اینترنت داریم.
زارعیان افزود: طبق آمار هشت درصد از کاربران اینترنتی در کشور به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و مابقی از طرق دیگر به این شبکه پیوسته اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19035 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/11/05 تعداد مشاهده: 1598
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

یه نفر 1392/11/05 18:22
خود مخابرات کلی به زیر ساخت بدهی داره زورش به زیرساخت نمیرسه اونوقت با این خدمات بی ارزش اینترنتش یه چیزی هم از مردم طلبکاره.