کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی نرم‌افزار تشابه‌یاب برای کشف سرقتهای علمی

IMG10551658

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه با اشاره به وجود برخی کپی برداری های علمی از منابع خارجی، از طراحی نرم افزار تشابه یاب با قابلیت جستجو در منابع انگلیسی و فارسی و نیز منابع علمی اسکن شده با هدف پیگیری سرقتهای علمی خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، با بیان اینکه کشف و پیگیری منابع سرقت شده علمی سیستم اتیک نیست اظهار داشت: به دلیل حجم بالای اطلاعات، امکان دستی پی بردن به کپی برداری و تقلب از منابع و رساله های علمی پژوهشی وجود ندارد و تاکنون به صورت اتفاقی به سرقتهای علمی دست پیدا می کردیم و براین اساس آماری از تعداد منابع علمی که مورد سرقت و کپی برداری قرار می گیرند در دست نیست.

وی با بیان اینکه هم اکنون پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و برخی دانشگاههای کشور در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای تشابه یاب برای جستجو در مقالات و رساله های علمی وارد عمل شده اند، گفت: نرم افزارهای تشابه یاب که تاکنون طراحی شده دارای مشکلات خاصی است که امکان دقیق پیگیری سرقتهای علمی را نمی دهد.

علیدوستی با اشاره به بخشی از مشکلات نرم افزارهای تشابه یاب به دلیل جستجوی زبان فارسی آن و عدم امکان جستجو در منابع خارجی گفت: هم اکنون در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، نرم افزاری در دست تهیه است که امکان جستجو و پیگیری سرقت علمی را در منابع داخلی و خارجی به دلیل دو زبانه بودن دارا است. براین اساس چنانچه از منابع خارجی هم کپی برداری صورت گرفته باشد قابل شناسایی خواهد بود.

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی منابع علمی دیجیتال نبوده و اسکن شده هستند گفت: امکان جستجو در منابع اسکن شده تاکنون وجود نداشته اما پیش بینی می شود که با طراحی و تولید این نرم افزار بزودی بتوان امکان جستجو در این منابع را نیز به دست آورد.

وی تولید نرم افزار تشابه یاب را یک پروژه پژوهشی عنوان کرد که در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در حال انجام است و پس از نهایی شدن تمامی کشور می توانند از آن استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19387 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/11/26 تعداد مشاهده: 1836
سافت گذر