کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قدرت خواب موبایل ها را جدی بگیرید

قدرت خواب

پژوهشگران اتریشی قصد دارند از توان محاسباتی تلفن های هوشمند شهروندان برای انجام تحقیقات علمی استفاده کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، تلفن های همراه ما معمولا وقتی که خواب هستیم بلا استفاده اند یعنی میلیون ها پردازشگر قدرتمند در ساعات شب بدون استفاده می مانند.اکنون شرکت سامسونگ اتریش و دانشگاه علوم حیات وین در تلاش هستند از قابلیت تمامی این توان پردازشی بلا استفاده نهایت بهره را ببرند.

“قدرت خواب” (Power Sleep ) یک اپلیکیشن جدید برای سیستم عامل اندروید است که به کاربران تلفن های همراه امکان می دهد تا در زمان خواب خود، توان پردازشی وسایل الکترونیکی شان را در اختیار دانشمندان قرار دهند.

اپلیکیشن “قدرت خواب” عملکرد ساعت شماته دار ساده را برای کاربر فراهم می آورد. وقتی که ساعت تلفن همراه تنظیم، تلفن به پریز برق وصل و کاملا شارژ شده و به شبکه وای فای وصل می شود، این اپلیکیشن روند پردازش داده ارسال شده از پایگاه داده ماتریس شباهت پروتئین ( SIMAP ) را آغاز می کند.

این تحقیق بر روی رمزگشایی از توالی پروتئینی متمرکز است تا به پیشرفت های پزشکی در نظم دادن ژنتیک و وراثت، زیست شیمی، زیست شناسی مولکولی و تحقیقات سرطان کمک کند.

توماس راتی استاد بیوانفورماتیک دانشگاه وین گفت: به منظور مبارزه با بیماری هایی مانند سرطان و آلزایمر باید چگونگی نظم و ترتیب پروتئین ها را بشناسیم. وی افزود: این امر نیازمند بررسی هایی است که به توان پردازشی بسیار بالایی نیاز دارد و قدرت خواب پلی است میان علم و اجتماع.

راتی اظهار داشت: این اپلیکیشن نه تنها تحقیقات ما را ارتقا می دهد بلکه به مردم اتریش نیز امکان می دهد تا بخشی از این پروژه باشند و به طور همزمان بهترین استفاده را از زمان خواب خود داشته باشند.

اپلیکیشن قدرت خواب به شبکه “محاسبه شبکه ای زیرساخت برکلی اوپن” (BOINC ) متصل شده است شبکه ای که حدود ۶۰ هزار دستگاه رایانه شخصی را در سراسر جهان به هم مرتبط و توان پردازشی آنها را برای تحقیقات محاسبه ای، مهار می کند. این اپلیکیشن دسترسی BOINC را به تلفن های همراه گسترش می دهد.

به گفته مارتین والنر مدیر ارشد آی تی و موبایل سامسونگ اتریش می گوید: تلفن های همراه از نظر قدرت محاسباتی دستکمی از رایانه های امروزی ندارند.

وی افزود: کاربران می توانند ساعت هشدار تلفن خود را تنظیم کنند اگرچه تنظیم چندین ساعت هشدار در روز امکان پذیر نیست. کاربران می توانند همچنین از میزان ساعتی که در پروژه شرکت داشته اند نیز مطلع شوند. دانلود این اپلیکیشن رایگان و اکنون از طریق وب سایت Play Store قابل دسترسی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19419 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/11/28 تعداد مشاهده: 3731
سافت گذر