کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر اولترابوک-تبلت تینک پد یوگا

لپ تاپ

در اینجا به معرفی یک اولترابوک ۱۲٫۵ اینچی که تبلت چند حالته و چند منظوره محسوب می شود، می پردازیم:

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، سیستمی که مشاهده می کنید برای کاربران بیزینسی به صورت چند حالته تحت ویندوز ۸٫۱ پروفشنال ۶۴ بیتی به صورت تبلت، لپ تاپ، ایستاده و خمیده به قیمت ۱۰۴۹ دلار (با مشخصات پایین) و ۱۷۰۰ دلار (با مشخصات فنی بالا) ساخته و عرضه شده است.

در بعد طراحی شما یک نوت بوک جان سخت دارید که انعطاف پذیر بوده و با عمر باطری ۸ ساعت کار شما را به راحتی با عملکرد بالا انجام می دهد.

وزن دستگاه ۱٫۵۷ کیلوست که برای کاربرانی که به فکر تبلت بازی هستند کمی سنگین است اما برای کاربران بیزینس که می خواهند از آن به عنوان لپ تاپ استفاده کنند، ایده آل است ضمن اینکه علاقمندان لپ تاپ های تینک پد، هر انچه در سیستم های قبلی خود داشته اند را در این سیستم خواهند یافت چه نرم افزاری و چه سخت افزاری.

چرخش ۱۸۰ و ۳۶۰ درجه ای دستگاه از تفکرات محققان در لنوو است که خوب جواب داده و کاربران را شگفت زده کرده تا جایی که کاربر در هر حالتی می تواند از سیستم خود به هر صورت که نشسته، استفاده کند.

لنوو برای کاربرانی که قصد استفاده از دستگاه در حالت تبلت را دارند، قلم دیجیتال ساخته تا کار با سیستم را آسان تر کند. کیبورد سیستم به صورت جزیره ای با سبک و سیاق لنوویی ساخته شده است اما انحنای کیبورد برخی را راضی کرده و برخی را نه!

دکمه قدیمی قرمز point track بین کلیدهای G,H,B,N قرار گرفته و برای برخی مانند انحنای کیبورد راضی کننده است و برای برخی نیز نه. (کاربران قدیمی لنوو این سبک را می پسندند و با آن راحتند)

نمایشگر لمسی IPS ساخته شده در سایز ۱۲٫۵ اینچ نسبت به مدل های مشابه کمی بزرگتر به نظر می رسد. مدل سبک تینک پد یوگا رزولوشنی معادل ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل داشته اما با پرداخت مبلغی بیشتر می توانید نمایشگر با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ داشته باشید.

فناوری لمسی و قلم دیجیتال در این دستگاه فوق العاده عالی است و کاربران بیزینس که نقشه ها و اسناد را طراحی و پرزنت می کنند، بدون دغدغه از پس کار بر خواهند آمد.

در بخش پردازنده ضعیف ترین پردازنده نصب شده i3 با ۴ گیگ رم و قوی ترین i7 با ۸ گیگ رم است. ۵۰۰ گیگ هارد روی دستگاه موجود بوده و تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است.(سرعت هارد ۵۴۰۰ دور در دقیقه)

هارد اس اس دی تا ۵۰۰ گیگ قابل انتخاب قبل از خرید است و به صورت از پیش تعریف شده ۱۶ گیگ اس اس دی روی دستگاه موجود است. گرافیک دستگاه از نوع اینتل سری ۴۰۰۰ است. وای-فای و بلوتوث داشته اما سیم کارت روی آن نمی خورد (منفی)

پورت اترنت RJ45 روی دستگاه نیز و باید جداگانه به تبلت پلاگ شود.
فقط دو پورت یو اس بی ۳ روی آن جاسازی شده است (هر کدام در یک طرف سیستم) باطری دستگاه از نوع لیتیوم-پولیمر ۴۷Wh است که ۸ ساعت عمر داشته و قابل جابجایی نیست.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19478 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/12/01 تعداد مشاهده: 2643
سافت گذر