کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید از فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

پیشنهاد می نمائیم قبل از مبادرت به خرید کالا یا خدمات رعایت این موارد را بررسی نمایید:

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فناوری اطلاعات ایران؛ مصرف کنندگان در زمان خرید از فروشگاه های اینترنتی باید حداقل به مدت ۷ روزکاری از تاریخ قبول و تحویل کالا یا خدمات حق انصراف داشته باشند و بابت درخواستی که برای انصراف در خرید دارند به همراه ارائه دلیل هیچ هزینه ای را به عنوان جریمه پرداخت ننمایند.

اعمال حق انصراف از جانب مصرف کننده به ترتیب زیر خواهد بود:

♦ در خصوص خرید کالا از زمان تحویل کالا و در امور خرید خدمات از روز انعقاد لحاظ خواهد شد.

♦ بعد از درخواست مصرف کننده جهت استفاده از حق انصراف، فروشنده مکلف است بدون مطالبه ی هیچگونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به مصرف کننده مسترد نماید.

♦ در هر حال آغاز اعمال حق انصراف مصرف کننده پس از ارائه اطلاعاتی خواهد بود که فروشنده طبق مواد (۳۳) و (۳۴) قانون تجارت الکترونیکی موظف به ارائه آن است.

در موارد زیر به علت شرایط خاص کالا و خدمات، حق انصراف ۷ روزه اعمال نمی شود و ادعای بازگشت هزینه به استناد حق انصراف از سوی مصرف کننده پذیرفته نخواهد شد. مگر اینکه طرفین به نحو دیگری توافق نمایند:

♦ درمورد ارائه خدمات، در صورتی که با توافق مصرف کننده ارائه آن قبل از پایان هفت روز کاری شروع شده باشد. همچنین خدماتی که برای تحویل مواد غذایی یا سایر کالاهایی که مورد مصرف روزانه قرار می گیرند.

♦ کالا یا خدماتی که قیمت آنها وابسته به نوسانات بازار مالی می باشند و خارج از اختیار فروشنده است.

♦ کالاهایی که به درخواست شخصی مصرف کننده و با مشخصات فردی وی ساخته می شوند و یا اینکه به دلیل طبیعت آنها قابل بازپس گیری نیستند و نیز در مدت کوتاهی قابلیت فاسد شدن و خرابی دارند.

♦ نوارهای صوتی و تصویری و نرم افزارهای رایانه ای بسته بندی شده که به وسیله مصرف کننده باز شده و یا مورد استفاده قرار گرفته باشند.

♦ روزنامه، نشریه و مجلات مطابق تعریف قانون مطبوعات.

مصرف کننده باید نسبت به صحت نشانی‌ وب سایت تجاری و آدرس تجاری طرف قرارداد خود اطمینان حاصل نموده و اسناد و مدارک تأیید کننده سفارش خود در وب سایت را برای جلوگیری از بروز مشکل یا پیگیریهای آتی به نحو مقتضی حفظ نماید.

قبل از پرداخت قیمت کالا یا خدمات درخواستی، از متناسب بودن قیمت مطمئن شوید. همچنین از وجود کالای عینی یا خدمات ارائه شده در بازار سنتی ،علاوه بر فضای اینترنت، اطمینان حاصل کنید و توجه داشته باشید کالا یا خدمات مورد نظر صوری و یا به صورت مجازی نباشد.

از آنجا که به استناد بند «د» ماده ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی، خرید از حراجی ها تحت پوشش قواعد حمایت از مصرف کننده قرار نگرفته و متولی حراجی علی القاعده، مسئولیتی نسبت به مشکلات احتمالی ناشی از خرید ندارد، لازم است مصرف کننده توجه و دقت لازم را در زمان خرید از این فروشگاه ها از حیث رابطه قراردادی و حدود مسئولیت میزبان حراجی و پیشنهاد دهنده ی فروش و نیز اعتبار پیشنهاد ارائه شده و شخص پیشنهاد دهنده به عمل آورد.

به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرای مواد ۳۷ و ۳۸ قانون تجارت الکترونیکی لازم است، مصرف کننده انصراف خود را از انعقاد یا ادامه قرارداد از طریق نامه، فکس یا ایمیل به اطلاع فروشنده رسانده و تأئیدیه ی اطلاع مخاطب از قصد خود را نیز دریافت نماید. به نحوی که ابزار مورد استفاده برای ارسال قصد مصرف کننده و تأئیدیه ی دریافتی از سوی ایشان قابلیت استناد و اثبات اعمال حق انصراف وی را داشته باشد.

در هنگام خرید هرگز شماره رمز عبور کارت خود را اعلام ننمائید، مگر اینکه مطمئن شوید درخواست کننده به نمایندگی از بانک عامل شما این درخواست را نموده است. در این صورت نیز بلافاصله در فرصت مناسب نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایید.

کالا و خدمات ارائه شده نباید مشمول منع تبلیغات عمومی طبق قوانین کشور باشد. همچنین کالا و خدمات ارائه شده باید دارای مجوز فروش طبق قوانین داخلی کشور باشد.هیچ گاه نسبت به انجام خرید اجباری اقدام ننموده و هنگام خرید از پرداخت هزینه حق عضویت خودداری نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19481 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/12/01 تعداد مشاهده: 2498
سافت گذر