کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ولخرجی ژاپنی‌ها برای یک نرم افزار موبایل

_PhotoA1

فروش وایبر به ژاپنی‌ها به قیمت ۹۰۰ میلیون دلار، گوگل در اندیشه اینترنت ۱۰ گیگابیتی خانگی، افشاگری تازه اسنودن، رونمایی از چند نوکیای اندرویدی در هفته آینده و کشف حفره‌های امنیتی جدید در فایرفاکس و کروم از مهمترین رویدادهای دنیای فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در هفته‌ای که گذشت رویدادهای جالبی در حوزه فناوری اطلاعات رخ داد که در اینجا مروری بر مهمترین آنها داریم.

۱-وایبر با ۹۰۰ میلیون دلار ژاپنی شد

شرکت راکوتن بزرگترین فروشگاه آنلاین ژاپن نرم افزار پیام رسان موبایلی وایبر را به قیمت ۹۰۰ میلیون دلار خرید تا بتواند از این طریق جایگاه خود را در شبکه های اجتماعی نو ظهور تقویت کند. این شرکت مستقر در توکیو معتقد است که وایبر با ۲۸۰ میلیون کاربر در سطح جهانی، یک پلتفرم کلیدی است که میتواند تولید و انتقال محتوا را از رسانه دیگر به سمت تلفن همراه سوق دهد.

۲-فیس بوک منحرفان جنسی را به رسمیت شناخت

فیس بوک با افزودن ۵۰ مورد به گزینه تعیین هویت جنسی کاربران خود، همجنس بازان و منحرفان جنسی را به رسمیت شناخت.

۳-انتقال ماهانه ۱۸ اگزابایت اطلاعات موبایلی در سال ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۱۹۰ اگزابایت اطلاعات در شبکه‌های موبایلی جابه‌جا خواهد شد تا با این روند حجم اطلاعات منتقل شده در شبکه‌های موبایلی ماهانه به ۱۸ اگزابایت برسد.

۴-گوگل اینترنت ۱۰ گیگابیتی را به خانه‌ها می‌برد

مدیر مالی گوگل اعلام کرد این شرکت در حال بررسی طرحی است که به موجب آن امکان دسترسی کاربران به اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه فراهم می‌شود. اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در حالت تئوری ۱۰۰ برابر سریع‌تر از میانگین سرعت اینترنت در کشور آمریکا محاسبه می‌شود و به گفته “دیوید بلسون”( David Belson) نویسنده گزارش “حالت اینترنت” در مرکز Akamai، این سرعت ۴۰۰ تا ۵۰۰ برابر سریع‌تر از استاندارد تعریف شده برای خطوط پهن‌باند است.

۵-افشاگری تازه اسنودن/ شرکت‌های حقوقی آمریکا هم امن نیستند

اسناد جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا و سازمان جاسوسی استرالیا از یکی از شرکت‌های حقوقی آمریکا در خارج از این کشور افشا شد. اسناد فوق محرمانه افشا شده از سوی ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نشان می‌دهد که جاسوسی از این شرکت حقوقی آمریکایی در حالی صورت گرفته که این شرکت به نمایندگی از یک شرکت خارجی در مناقشه تجاری با آمریکا حضور داشته است.

۶-بلک‌ بری گوشی ۱۰۰ دلاری عرضه می‌کند

پیش‌ بینی شده است گوشی هوشمند Jakarta با میانگین قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار وارد بازار شود تا شرکت بلک‌ بری از این طریق بتواند رقابت بیشتری را با گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار انجام دهد. شرکت بلک‌ بری می‌کوشد با عرضه گوشی هوشمند Jakarta سهم خود را که پیشتر به اندروید واگذار کرده بود پس بگیرد.

۷-عرضه آفیس مایکروسافت برای آی پد در نیمه نخست ۲۰۱۴

بعد از آنکه خبر رسید که مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه ویژه نرم‌افزار آفیس خود را برای تولیدات اپل عرضه کند، حالا منابع خبری می‌گویند که کاربران تبلت اپل می‌توانند در نیمه اول ۲۰۱۴ نسخه ویژه آفیس را برای آی پد خود دریافت کنند. همچنین گفته می‌شود که مایکروسافت آفیس برای مجموعه اپل با نام اختصاری «میرامار » حتی ممکن است پیش از عرضه نسخه لمسی آفیس برای ویندوز فون عرضه شود.

۸-گزینه ارتباط فامیلی به جستجوی صوتی اندروید اضافه شد

گوگل با افزودن گزینه ارتباطات برای کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی این امکان را فراهم کرد که برای جستجوی صوتی افراد موجود در دفترچه تلفن خود از رابطه‌ای تعریف شده استفاده کنند، مثلا بگویند: تماس با برادر یا پیام کوتاه به خواهر!

۹-اطلاعات کاربران کیک‌استارتر در دستان هکر‌ها

وب سایت «کیک استارتر»که در زمینه حمایت مالی از تولیدات جدید و خلاقانه فعالیت می‌کند در روزهای اخیر هک شد و تعداد زیادی از اطلاعات کاربران این سایت در اختیار هکر‌ها قرار گرفت.

۱۰-خرید تازه گوگل برای عبور از رمز عبور

گوگل یک شرکت نوپای فناوری را خرید که روش مبتنی بر صدا را به عنوان جایگزینی برای رمز عبور ابداع کرده است؛ خرید جدید گوگل در واقع راهی برای عبور از رمز‌عبورهای تایپی است.

۱۱-رونمایی از چند نوکیای اندرویدی در هفته آینده

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نوکیا قصد دارد پایان ماه جاری میلادی در “کنگره جهانی تلفن‌همراه”(MWC 2014) از انواع گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود رونمایی کند. این گوشی‌ها در سری محصولات معمولی طبقه‌بندی می‌شوند و در حالی که هسته مرکزی تمامی آن‌ها را سیستم‌عامل اندروید تشکیل می‌دهد، شرکت نوکیا قصد دارد ابزارها و خدمات ویژه خود از جمله جست‌وجوگر Bing، نقشه الکترونیکی Here و سرویس ارتباطی Skype MSN را به این پلتفورم اضافه کند.

۱۲-تبلت ضدآب ژاپنی در راه است

پس از مدت‌ها شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی سرانجام مشخصات رایانه لوحی جدید سونی موسوم به Xperia Tablet Z2 در مرکز خبری evleaks منتشر شد. رایانه لوحی Tablet Z2 سونی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته کاربر می‌تواند به کمک کارت حافظه microSD آن را افزایش دهد. از دیگر امکاناتی که برای این محصول به کار رفته است می‌توان به دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی، باتری پرقدرت ۶۰۰۰ mAh، بدنه ۶٫۴ میلیمتری ضدآب و سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴ KitKat اشاره کرد.

۱۳-پردازنده iPad Air امسال به‌روز می‌شود

منابع آگاه گزارش دادند پاییز امسال مدل جدید رایانه لوحی iPad Air با پردازنده A8 روانه بازار می‌شود و همچنین برای آن از حسگر Touch ID برای تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد شد.

۱۴-کشف حفره‌های امنیتی جدید در فایرفاکس و کروم

محققان امنیتی مرکز پاسخ‌گویی به رخ‌دادهای رایانه‌ای هند، از کشف چندین آسیب‌ پذیری در مرورگر‌های متن‌ باز فایرفاکس و کروم خبر دادند و این گروه عنوان کرده که در سایر محصولات مت ن‌باز موزیلا از جمله نرم‌افزار مدیریت رایانامه‌ی Thunderbird و نرم‌افزار SeaMonkey هم آسیب‌ پذیری‌هایی کشف کرده است.

۱۵- ۴۷میلیارد دلار گوشی قدیمی در خانه‌های آمریکایی‌ها

یکی از مراکز بازیافت تلفن همراه در آمریکا اعلام می‌کند که مردم این کشور در مجموع ۴۷ میلیارد دلار گوشی استفاده نشده و دست‌دوم را در خانه‌های خود نگهداری می‌کنند.

۱۶-فایل‌های Office مایکروسافت را به‌راحتی امضا کنید

کاربرانی که از مجموعه نرم‌افزاری Office 365 مایکروسافت استفاده می‌توانند با ثبت مشخصات، بدون خارج شدن از ابزارهای مایکروسافت انتهای آن را به صورت الکترونیکی امضا کنند.

۱۷-قیمت مدل‌های کارکرده گوشی‌ هوشمند پیشرفته اعلام شد

کارشناسان اعلام کردند مدل کارکرده گوشی هوشمند آیفون ۵ اپل ۲۲۵ دلار ارزش دارد و در مقابل گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ ۱۶۰ دلار و مدل Galaxy S3 نیز ۷۰ دلار می‌ارزد.

۱۸-نمایشگر گوشی‌های اچ تی سی رایگان تعویض می‌شود

شرکت HTC توضیح داد که صاحبان سری گوشی‌های هوشمند One که تازه این محصول را خریده‌اند، تا یک بار می‌توانند نمایشگر آسیب دیده یا شکسته شده را در شش ماه نخست خرید گوشی به صورت رایگان تعویض کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19504 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/12/03 تعداد مشاهده: 1688
سافت گذر