کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه تاریخ وب گردی خود را ریکاوری کنیم؟

ما در این مطلب چندین روش مختلف در این زمینه را به شما معرفی می کنیم .


به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ در مرحله ی اول به بررسی موضوع ریکاوری کردن فایل های پاک شده می پردازیم . بد نیست بدانید تاریخچه ی مرورگر شما هم همانند هر فایل دیگری در هارد شما ذخیره می شود . بنابر این پاک کردن تاریخچه شاید ظاهرا این اطلاعات را پاک کند اما این اطلاعات  از روی هارد شما پاک نخواهد کرد . تنها نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید بدانید Cache مرورگر شما کجا ذخیره شده است . ما این اطلاعات برای مرورگر های مختلف را برای شما گرد آوری کرده ایم :

Internet Explorer: C:\Users\\AppData\Local\Microsoft\Windows\History

Mozilla Firefox: C:\Users\\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\

Google Chrome: C:\Users\\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default

فقط می بایست در تمام قسمت های آن به جای ، نام کاربری کسی را که قرار است تاریخچه ی آن را ریکاوری کنید را جایگزین کنید . در این مرحله به کمک یک نرم افزار ریکاوری می توانید کلیه ی حافظه ی تاریخچه را ریکاوری کنید .



در مرحله ی بعدی حافظه  DNS است که آن هم می تواند تاریخچه ی جستجو ها را به شما نشان دهد . در واقع هر سیستمی برای باز کردن هر سایتی از سرور های DNS برای پیدا کردن آی پی hostname استفاده می کند و این اطلاعات برای مدتی در حافظه ی DNS سیستم شما باقی می مانند .

برای اینکه بتوانید لیستی از سایت های باز شده را ببینید باید به کمک تایپ کلمه یcmd در منوی استارت ( قسمت RUN ) صفحه ی command prompt را باز کنید .



سپس عبارت زیر را تایپ کنید :

ipconfig /displaydns

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ؛ این اطلاعات نشان می دهند که سایت howtogeek.com  اخیرا باز شده است . البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که این اطلاعات فقط مربوط به مرورگر شما نیستند و ممکن است مربوط به آپدیت شدن یکی از برنامه های نصب شده روی سیستم شما باشند . به هر حال هر برنامه ای برای آپدیت شدن نیاز دارد تا سایت پشتیبانش را باز کند بنابر این در حافظه ی DNS  ذخیره خواهد شد .



حتی پینگ گرفتن از یک وب سایت هم آدرس آن وب سایت را در این حافظه ذخیره می کند . برای امتحان کردن این موضوع می توانید به کمک دستور ping bing.com به دنبال دستور ipconfig/displaydns از این سایت پینگ بگیرید و بعد متوجه خواهید شد که این سایت هم در لیست سایت های باز شده ی شما قرار خواهد گرفت .

حال که از این موضوع مطلع شدید شاید دوست داشته باشید بدانید که چگونه می توانید این حافظه را پاک کنید . این اطلاعات بعد از هربار ری استارت شدن سیستم پاک خواهند شد . در غیر این صورت هم اگر بخواهید می توانید به کمک تایپ عبارت ipconfig / flushdns  در command prompt این اطلاعات را پاک کنید .

یک حالت دیگردر این زمینه وجود دارد که  مربوط به مودم های روتر است که معمولا آنها هم اطلاعاتی در مورد ترافیک دانلود شده و آپلود شده را در اختیا کاربران قرار می دهند . البته نوع برند های مختلف با هم متفاوتند اما در اکثر مودم ها این امکان وجود دارد . برای دسترسی به این اطلاعات باید به قسمت تنظیمات مودم بروید . مثلا اگر شما از مودم Linksys استفاده می کنید به کمک وارد کردن این آی پی : ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱می توانید به این قسمت دسترسی پیدا کنید . سپس به قسمت Administration  و بعد از آن به قسمت Log بروید .



در این قسمت اگر Log فعال باشد یک لیست در اختیا شما قرار می دهد که آی پی ها ی سایت ها را مشخص می کند . شما می توانید این امکان را از همین قسمت غیر فعال کنید .



دانستن این موضوع که تاریخچه ی شما حتی اگر هم پاک شود قابل بازگردانی است شاید برای برخی افراد نا خوشایند باشد . اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید بهترین کار در این مورد استفاده از سرویس های اختصاصی است که کلا یک شبکه ی خصوصی برای شما ایجاد کرده که تاریخچه ها فقط می توانند آی پی آن شبکه را ذخیره کنند .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19528 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/12/04 تعداد مشاهده: 1690
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر