کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 5 : بحث مرگ و زندگی برای سامسونگ

به گزارش سافت‌گذر ؛ گلکسی اس 5 «یک گوشی دیگر» برای سامسونگ نیست. شاید آینده گوشی‌های هوشمند این کمپانی تا اندازه زیادی به این پرچم‌دار جدید بستگی داشته باشد. تنها چند ساعت دیگر معلوم می‌شود سامسونگ چه گلی خواهد کاشت! یا چه...

اخبار گلکسی اس 5 دنیا را گرفته است و این گوشی به یک فوق ستاره تبدیل شده که کاربران برای عرضه‌اش لحظه‌شماری می‌کنند. امروز (دوشنبه) از این گوشی پرده‌برداری خواهد شد... اما وای به حال سامسونگ اگر پرچم‌دار جدیدش به یک گوشی پرفروش تبدیل نشود!

 
گلکسی اس 4

گلکسی اس 5 که فردا طی مراسم «بسته باز 2014 قسمت اول» یا Unpacked 2014 Episode 1 در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته می‌شود، ممکن است نقطه عطف بزرگی در تاریخ غول کره‌ای دنیای گوشی‌های هوشمند باشد. با استقبال اندکی که از گلکسی اس 4 شد، اکنون نوبت پرچم‌دار جدید این کمپانی است تا نشان دهد آیا سامسونگ هنوز هم می‌تواند جایگاه خود را به عنوان برند اول گوشی‌های هوشمند حفظ کند یا این‌که بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های همراه دنیا بالأخره شروع به نزول خواهد کرد.

گلکسی اس 5 به برخی سؤالات قدیمی هم پاسخ خواهد داد: آیا سامسونگ واقعاً در زمینه سخت‌افزار خلاقیت دارد؟ آیا کسی می‌تواند خلاقیت به خرج دهد و از این قالب مستطیلی تکراری خارج شود؟ آیا سامسونگ نرم‌افزار اختصاصی خود را به نمایش خواهد گذاشت یا به طرف اندروید دستکاری‌نشده می‌رود و کار را به گوگل واگذار می‌کند؟ و مهم‌تر از همه، آیا گلکسی اس 5 نسبت به آیفون 5 اس یک سر و گردن بلندتر خواهد بود تا مشتریان دوباره به خرید گوشی‌های گران‌قیمت و دست‌بالای بازار ترغیب شوند؟

بخشی از مشکل انتظارات و شایعاتی است که درباره گلکسی اس 5 روز به روز بیش‌تر می‌شود. آیا این گوشی می‌تواند باز هم تحسین و تعجب همه را برانگیزد؟ شاید جواب منفی باشد. اما این کار برای همه کمپانی‌ها دشوار شده است، اپل هم مسلماً با این نکته موافق است. علت هم سر و صداها و توقعاتی است که قبل از رونمایی از یک محصول در اینترنت و بین کاربران و مشتریان ایجاد می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ یقیناً سامسونگ ویژگی‌های خلاقانه جدیدی را در گلکسی اس 5 خواهد گنجاند، اما هزاران طرح و ایده دیگر را هم نزد خود نگه خواهد داشت. بنابراین مشتریانی که به دنبال یک گوشی علمی تخیلی می‌گردند که از آینده آمده باشد، ممکن نیست گلکسی اس 5 را گوشی مورد رضایت خود بدانند. اما یک سؤال باقی است: سامسونگ چه ویژگی‌های جدیدی را در پرچم‌دار خود می‌گذارد تا مشتریان تشویق شوند گوشی کنونی خود را با گلکسی اس 5 عوض کنند، چه گوشی کنونی‌شان از رقبای اندرویدی سامسونگ باشد و چه آیفون اپل.

 

هیچ شکی نیست که بازار گوشی‌های هوشمند در حال پخته شدن است. در این شرایط تقاضای مشتریان برای گوشی‌های پیشرفته و جدید مثل گذشته دیگر زیاد نیست. اغلب افرادی که اکنون گوشی هوشمند می‌خرند بیش‌تر به دنبال گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر هستند. حتی سامسونگ که در فروش گوشی‌های همراه حرف اول و آخر را می‌زد، اکنون تحت فشار است. این کمپانی ماه گذشته اعلام کرد که سود ناخالصش در سه‌ماهه قبل برای اولین بار در دو سال گذشته کاهش داشته است، عمدتاً به دلیل رکود در بخش گوشی‌های همراه کمپانی. سود ناخالص بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه سامسونگ در سه‌ماهه چهارم سال 2013 نسبت به سه‌ماهه سوم همان سال با کاهش 18 درصدی مواجه شد و دلیل آن هم «اندکی» کاهش در فروش محصولات بود.

تحلیلگر ارشد مرکز تحقیقاتی جک‌داو معتقد است: «قضیه این است: چگونه باید مردم را قانع کنیم هر دو یا سه سال یک بار گوشی خود را ارتقا بدهند، در حالی که اپراتورها جدیداً به شدت تلاش می‌کنند تا گوشی‌های خود را به صورت قسطی بفروشند. این خود انگیزه‌ای برای دست نگه داشتن از ارتقای مدل گوشی می‌شود، چون به این ترتیب مشتری نیازی نیست پول بیش‌تری به اپراتور خود بپردازد.»

گلکسی اس 3 که اوایل سال 2012 عرضه شد توانست به یک گوشی فوق‌العاده پرفروش برای سامسونگ تبدیل شود. به این کمپانی کمک کرد تا بازار گوشی‌های همراه را به دست بگیرد و برند گلکسی را به اندازه آیفون مشهور کرد. اما پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 4 نتوانست این موفقیت‌ها را تکرار کند.

هیچ‌کس نمی‌داند چند عدد گلکسی اس 4 به فروش رفته، اما تحلیلگران آمار فروش این گوشی را ناامیدکننده ارزیابی کرده‌اند. بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند به جای خریدن گوشی جدیدتر و گران‌تر سامسونگ، همان مدل اس 3 را با قیمتی پایین‌تر بخرند. این دو مدل تقریباً با هم یکی هستند، و تنها فرقی که اس 4 داشته، اضافه شدن برنامه‌ها و امکانات نرم‌افزاری بوده که نتوانسته مشتریان را به ارتقا به مدل جدیدتر مجاب کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ کارولینا میلانسی تحلیلگر مرکز «کانتار ورلدپنل» می‌گوید: «اس 4 ثابت کرد که تمرکز [سامسونگ] بر نرم‌افزار به اندازه کافی نتیجه نداده است.»

نرم‌افزار هیچ‌گاه نقطه‌قوت سامسونگ نبوده است. رابط کاربری TouchWiz که در واقع دستکاری کمپانی در سیستم‌عامل اندروید است، مورد رضایت بسیاری از کاربران اندرویدی نیست که می‌خواهند این سیستم‌عامل را مرتب‌تر و بدون مزاحمت برنامه‌های جانبی تجربه کنند. پس از عرضه اس 4 بسیاری از منتقدان به تعداد زیاد «نرم‌افزارهای سنکین» پیش‌فرض و غیرقابل حذف نظیر «اس ترجمه» S Translate و «اس صدا» S Voice در گوشی اعتراض کردند.

اگر برخی گزارش‌های اخیر صحت داشته باشد، سامسونگ قرار است سیستم‌عامل گوشی‌هایش را به اندروید خام نزدیک‌تر کند. البته تقریباً غیر ممکن است که نرم‌افزارها و خدمات خود را از این گوشی‌ها حذف کند، حتی اگر نتوانسته باشند رضایت مشتریانش را جلب کنند. نتیجه این‌که: سامسونگ در سخت‌افزار بسیار عالی است... و در نرم‌افزار هنوز در حال یادگیری.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ علی‌رغم تلاش‌های نرم‌افزاری سامسونگ، این بار به احتمال زیاد سخت‌افزار است که حرف اول را خواهد زد. طراحی و سخت‌افزار جدید در یک گوشی است، و نه ویژگی‌های جدید نرم‌افزاری، که باعث می‌شود کاربران بخواهند گوشی خود را به مدل جدیدتر ارتقا بدهند. سامسونگ همیشه در خط مقدم پیشرفت‌های سخت‌افزاری بوده و این بار هم باید گام بلندی در این‌باره بردارد تا بتواند توجه مشتریان را جلب کند.

با این حال، برای کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های همراه روز به روز سخت‌تر می‌شود که بخواهند فقط با سخت‌افزار بین مدل‌های محصولات خود تفاوت ایجاد کنند. اپل این بار آیفون 5 اس را با رنگ طلایی و حسگر اثر انگشت عرضه کرد و همین کافی بود. باید ببینیم آیا همین نوع تغییرات برای سامسونگ هم کافی خواهد بود یا نه.

گلکسی اس 5 از سوی دیگر می‌تواند رقبای سامسونگ را تحت فشار بگذارد و آن‌ها را مجبور به عرضه محصولات بهتر کند. اپل و سامسونگ همچنان بازار گوشی‌های همراه را قبضه کرده‌اند و فاصله‌شان را با رقبای دیگر زیاد می‌کنند. اگر گوشی جدید سامسونگ آن‌قدری که تبلیغ می‌کند پیشرفته باشد، باید آن را مشکلی جدی برای ال‌جی، سونی، اچ‌تی‌سی، و سایر رقبای اندرویدی سامسونگ دانست.

اما رقبای سامسونگ هم دارند به تدریج جلو می‌آیند. ال‌جی در فروش گوشی‌های هوشمند به آمارهای خوبی دست پیدا کرده است. کمپانی‌های چینی مثل لنووو هم به سرعت در حال رشد هستند. اگر گلکسی اس 5 نتواند آن چنان که لازم است خود را از گلکسی اس 4 بالاتر بکشد، ممکن است مشتریان رو به برندهای دیگر بیاورند.

در این میان تنها یک نکته بی‌شک درست است: سامسونگ نمی‌تواند درباره گلکسی اس 5 ریسک کند و باید همه تلاش خود را برای جلب خاطر مشتریان بکند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19550 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/12/05 تعداد مشاهده: 1941
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1392/12/17 01:08
واقعا واسه نویسنده متاسفم با تمام وجودم.شما بهتره نقاشی بکشی بفرستی برنامه کودک شبکه دو
با تشکر ویژه.
امضا : کسی که بی طرفانه باتمام گوشی های هوشمند از همه برندها حداقل 4 ماه کار سخت کرده است.
ناشناس 1392/12/06 03:45
با این طرفدار سامسونگ هستم ولی باید قبول کرد فروش گوشی های سامسونگ کم شده
ال جی و سونی که خوب میفروشن
درضمن سامسونگ گوشیهاشو دیگه مثل قدیما پشتیبانی نمیکنه
آپدبت های پر از باگ میده و اصلاح هم نمیکنه همبنجوری ول کرده رفته
دقیقا اینجوریه و باید گفت اگه اس 5 چشم مردم رو نگیره ساسونگ هوتوتو سابیده به الک :دیییییی
به امید موفقیت های دوباره سامسونگ
مهدي 1392/12/05 20:25
یه نگاه به بنچمارک و گرافیک بازی ها روی آیفون بنداز میفهمی اس فور ضعیفه یا فایو اس!!!!البته اگه بتونی بازیی که میخوای نصب کنی دیتاشو پیدا کنی!!!!
علی جوادی 1392/12/05 19:01
جالب بود...مقایسه یک گوشی که از لحاظ سخت افزاری در حد گوشیهای رده پایین بازار نیست رو با غول سخت افزاری سامسونگ که هنوز هم قدرتمند و سربلند بین پرچمداران بعدی خودش اشتباهه و دلیل اینکه اپل یک خورده اسم درآورده واسه سیستم عامل اونه...هر چند وقتی میخوای از صفحه ی شماره گیری به قسمت پیامها برین یک مکث 3 تا 4 ثانیه ای رو باید تحمل کنیم...این مورد رو چون خودم آیفون 4 اس داشتم میگم...شاید تو بقیه مدلهاش نباشه و یک نیروگاه هسته ای هم باید بهش وصل کنیم تا باتری خالی نکنه

البته نویسنده هم حق داره...سامسونگ باید طرح های گوشیش رو عوض کنه...کاری که نه اپل تونسته تو چند مدل و هم نوکیا که بعد از ان 9 همه ی گوشیهاش یک مدل از روی ان 9 ساخته شدن...امیدوارم که ببینم سامسونگ چی واسه تکون دادن این کره ی خاکی مثل همیشه آماده کرده

با تشکرlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
پیمان 1392/12/05 17:53
من هم با دوست خوبمون علی موافقم.آقای نویسنده اس 4 فروش کمی نداشت.!!!!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مریم کشاورز 1392/12/05 17:32
اقای یوسفی لطفا اینجا جک تعریف نکنید....!
اشکان 1392/12/05 14:53
بنام خدا.جناب امیر یوسفی شما احتمالا با محصولات اپل کار نکردی.من خودم هم از محصولات سامسونگ تجربه دارم و هم از محصولات اپل.این رو مطمئن باشید که تعداد هسته ها که سامسونگ هر روز زیادترش میکنه نمیتونه سامسونگ رو نجات بده.مشکل از سامسونگ و تعداد هسته ها نیست.مشکل ضعف اندروید در مقابل آی او اس هستش.من آیپد 3 16 گیگ داشتم.چند تا بازی سنگین و چند تا نرم افزار روش بود که از 16 گیگ حدود 200 مگ جای خالی داشت.اما با اینحال بازیها رو سریعتر از s3 سامسونگ اجرا میکرد.حالا آیپد ایر که جای خود داره.باید قبول بکنیم که سامسونگ هیچوقت به پای اپل نمیرسه و تعداد هسته ها و اینجور چیزها فقط گول زدن مشتری هستش.
ناشناس 1392/12/05 12:50
اصلا سامسونگ را قبول ندارم.
شهریار 1392/12/05 12:27
بزودی نوکیا و سپس ال جی سامسونگ را میگیرن
صبر کنید و ببینید
1520 نوکیا واقعا محشره میتونین برین بخونین دربارش
سامسونگ زود خسته خواهد شد
ali 1392/12/05 11:50
یعنی تمام ضعف گوشی های سامسونگ به سیستم عامل اندروید برمیگرده. اگه سیستم عامل ios روی حتی گلکسی اس 2 باشه ایفون 5 رو کنار میزنه دیگه چه برسه ای او اس روی اس 3 یا 4 باشه.. سیستم عامل اندروید خیلی از رم رو اشغال میکنه اگه سامی بتونه tizen رو گسترش بده خیلی خوب میشه. و نکنه دیگه هم اینه ای کاش بدنه هارو فلزی کنه.
با تشکر از سافت گذر
علی 1392/12/05 09:40
وقتی نویسنده به فروش 40 میلیونی اس 4 میگه کم و اندک، و به فروش 2 میلیونی ال جی و هوآوی میگه فروش خوب، دیگه صحت سایر گفته ها بماند...
امیر یوسفی 1392/12/05 09:08
نویسنده متن مثل اینکه توو باغ نیست همین الانش اپل5 اس تمام سخت افزارش ضعیفتر از سامسونگ اس 4 هست انوقت داره با سامسونگ اس 5 مقایسش میکنه