کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنگره جهانی موبایل: در بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل دنیا منتظر چه باشیم؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ امروز (دوشنبه) روز بزرگی برای دنیای گوشی‌های همراه و تبلت‌ها و حتی پوشیدنی‌ها خواهد بود: بزرگ‌ترین روز سال. اما در این روز چه اتفاقاتی خواهد افتاد، یا دست‌کم احتمال دارد بیفتد؟

 

اگر به گوشی‌های هوشمند و به خصوص آخرین مدل‌های آن‌ها علاقه دارید باید کنگره جهانی موبایل را به دقت زیر نظر بگیرید. این نمایشگاه که امروز دوشنبه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود تا خرخره پر از گوشی‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌های مختلف در شکل و اندازه و رنگ‌های گوناگون خواهد بود.

امروز می‌خواهیم همه شایعات، تبلیغات و بیانیه‌های کمپانی‌های حاضر در این نمایشگاه را یک جا برای شما جمع کنیم تا بدانید در نمایشگاه امروز منتظر چه محصولاتی باید باشید. برای اطلاع از آخرین محصولات سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و کمپانی‌های دیگر این مقاله را دنبال کنید و در روزهای آینده هم منتظر اخبار کامل‌تری از سافت‌گذر درباره کنگره جهانی موبایل باشید.

 
«اولا» سلام به زبان اسپانیایی: اگر اسپانیایی بلدید خوش به حالتان! اما این نمایشگاه کاملاً به زبان انگلیسی برگزار می‌شود!

سامسونگ
آن‌قدر درباره گلکسی اس 5 شایعات در سراسر دنیا هست که شکی نداریم این گوشی ستاره نمایشگاه خواهد بود. با وضوح 2K صفحه‌نمایش، حسگر اثر انگشت، اندروید 4.4 کیت‌کت و ویژگی‌های دیگری که شایعات به گلکسی اس 5 نسبت می‌دهند، سامسونگ امیدوار است آمار فروش خود را از تخمین‌های کنونی برای سال 2014 فراتر ببرد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگرچه گلکسی اس 5 بیش‌ترین توجه را در بارسلونا به خود جلب خواهد کرد، اما تنها گوشی سامسونگ نخواهد بود. درباره گوشی‌های دیگری از سامسونگ هم صحبت‌هایی این طرف و آن طرف شنیده می‌شود، که البته هواداران این کمپانی انتظار این صحبت‌ها را هم داشتند. سامسونگ به عرضه گوشی‌ها و مدل‌های مختلف از سری دستگاه‌های گلکسی مشهور شده است. سال گذشته هم پرچم‌دار این کمپانی یعنی گلکسی اس 4 تنها اولین گوشی از خانواده گلکسی اس بود و مدل‌های دیگری هم مثل اس 4 مینی به دنبال آن روانه بازار شد.

اکنون هم گفته می‌شود علاوه بر مدل 2K که مشتریان برای آن لحظه‌شماری می‌کنند، گلکسی اس 5 یک مدل 1080p هم خواهد داشت، اگرچه مطمئن نیستیم هر دوی این مدل‌ها در کنگره جهانی موبایل معرفی شوند. شایعاتی هم هست که می‌گوید سامسونگ ممکن است یک گوشی شیک به نام گلکسی اف را هم معرفی کند که ظاهراً بدنه‌ای فلزی خواهد داشت.

علاقه جدید سامسونگ به پوشیدنی‌ها را هم نباید فراموش کرد. چندین گزارش ادعا کرده‌اند که این کمپانی «دست‌کم» یک محصول جدید پوشیدنی را روانه نمایشگاه خواهد کرد تا ساعت گلکسی گیر که پاییز گذشته عرضه شده بود در عرصه پوشیدنی‌های سامسونگ تنها نماند. وقتی می‌گوییم «دست‌کم» یعنی به این احتمال کاری نداریم که ممکن است سامسونگ چند مدل دیگر پوشیدنی هم برای نمایشگاه آماده کرده باشد. به علاوه گفته می‌شود پوشیدنی جدید سامسونگ از سیستم‌عامل تیزن Tizen بهره خواهد برد.

سونی
سونی هم چند دستگاه جدید در آستین دارد. مشکل این‌جاست که پیراهن سونی دیگر نخ‌نما شده است. در حال حاضر آن‌چه مسلم است این‌که یک پرچم‌دار اکسپریایی جدید با نام رمزی «سیریوس» Sirius در نمایشگاه معرفی خواهد شد. گزارش‌هایی هم در این‌باره هست که می‌گویند نام این گوشی Z2 خواهد بود. اگرچه مشخصات گوشی هنوز کامل مشخص نیست، اما تصاویر و ویدیوهایی از این گوشی افشا شده است. ظاهراً اندازه آن کمی از گوشی Z1 بزرگ‌تر است و اسپیکرهای دوتایی، فیلم‌برداری 4K ، دوربین پشت 20 مگاپیکسلی و امکان استفاده از حافظه microSD از ویژگی‌های این گوشی است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ تصاویری از تبلتی با همین نام هم مدتی است سر از اینترنت در آورده است. احتمالاً سونی یک گوشی اکسپریایی متوسط و سازگار با جیب مشتریان هم در کنگره جهانی موبایل به نمایش خواهد گذاشت.

ال‌جی
ال‌جی را همیشه می‌توان قبل از نمایشگاه‌ها پیش‌بینی کرد چون اغلب محصولات خود را پیش از آغاز نمایشگاه معرفی می‌کند. این‌بار هم از G Pro 2 ، G2 مینی و سه گوشی از سری «ال» L خود پرده‌برداری کرده است. البته هنوز همه جزئیات را درباره این دستگاه‌ها افشا نکرده. هر چه باشد باید چیزی برای غافلگیر کردن مشتریان در نمایشگاه هم باقی بماند. اما می‌دانیم که همه این گوشی‌ها با اندروید 4.4 کیت‌کت عرضه می‌شوند.


گوشی G Pro 2 صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با وضوح 1080p خواهد داشت که نسبت به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی G Pro بزرگ‌تر شده است. فیلم‌برداری 4K ، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی با فناوری تثبت تصویر اپتیکال، 32 گیگابایت فضای داخلی، طراحی به سبک G2 ال‌جی با دکمه‌های پشت و امکان «ضربه-باز» knock-to-unlock از ویژگی‌های دیگر گوشی است. درباره ویژگی‌های این گوشی می‌توانید مقایسه بین G Pro 2 و گلکسی نوت 3 را در سافت‌گذر بخوانید.

G2 مینی 4.7 اینچی متأسفانه بسیاری از مشخصات G2 اصلی را به ارث نبرده است: طرفداران گوشی‌های کوچک‌تر مجبور هستند بسته به محل زندگی خود یا از پردازنده اسنپ‌دراگون 400 و یا تگرا 4i ان‌ویدیا استفاده کنند. این اولین گوشی‌ای است که از چیپ تگرا 4i استفاده می‌کند. وضوح qHD ، حافظه داخلی 8 گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی گوشی نشان می‌دهد که هدف کاهش قیمت دستگاه بوده است، اما متأسفانه خیلی از ویژگی‌های خوب G2 در این گوشی کوچک‌تر غایب هستند.

سه گوشی سری ال که آن‌ها را L Series III نامیده هم دنباله سری گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر کمپانی ال‌جی هستند که صفحه‌نمایش‌های به ترتیب 3.5 ، 4.5 و 4.7 اینچی دارند.


از بقیه چه خبر؟
کمپانی ZTE روش ال‌جی را در پیش گرفت و دو دستگاه را از قبل معرفی کرد: یکی مدل LTE گراند ممو 2 یا همان Grand Memo II LTE که صفحه 6 اینچی دارد، و دیگری گوشی اوپن سی Open C که مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس است. اما جزئیات دیگری در این‌باره اعلام نشده، جز این‌که احتمالاً آخرین آپدیت سیستم‌عامل فایرفاکس را با گوشی اوپن سی خواهیم دید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ اچ‌تی‌سی مدل بعدی گوشی وان را تا ماه آینده عرضه نخواهد کرد، اما باز هم قول داده که با یک «غرفه جالب» در کنگره جهانی موبایل حضور داشته باشد. امیدواریم منظورش از جالب، ساندویچ‌بستنی و آبمیوه و... مثلاً یک سرسره آبی باشد! اما اگر بخواهیم واقع‌گرایانه نگاه کنیم، احتمالاً باید به یکی دو گوشی متوسط قناعت کنیم. اچ‌تی‌سی یکی از این دو گوشی را معرفی کرده است: دیزایر 8 که صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد. این کمپانی درباره بقیه برنامه‌هایش سکوت اختیار کرده، اما به احتمال قوی بیش‌ترین لذت را حاضران در جلسات مخفی کمپانی خواهند برد. ظاهراً قرار است ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در حضور شرکا و کارمندان رونمایی شود.

ایسر هم چند گوشی جدید را به نمایشگاه خواهد آورد. البته هواداران گوشی‌های پیشرفته علاقه‌ای به این گوشی‌ها نخواهند داشت. یکی Liquid E3 است که با قیمت 236 دلاری خود برای ورود به بازار گوشی‌های کم‌قیمت می‌کوشد و یکی Liquid Z4 است که حتی از گوشی اول هم بیش‌تر به فکر مشتریان است و تنها 136 دلار قیمت دارد.

هوآوی با یکی دو گوشی جدید از جمله Ascend P7 و حتی آن‌گونه که شنیده‌ایم یک محصول پوشیدنی به نمایشگاه خواهد آمد. پاناسونیک هم در نمایشگاه حضور خواهد داشت و گفته می‌شود دوباره خود را برای ورود به بازار گوشی‌های همراه اروپا آماده می‌کند. لنووو احتمالاً چند دستگاه خواهد داشت. از آلکاتل وان‌تاچ هم می‌توانید انتظار محصولات جدیدی داشته باشیم. این کمپانی هم معمولاً چند دستگاهی را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند.

جدای از سامسونگ و بیانیه‌هایش، بقیه کمپانی‌ها در کنگره جهانی موبایل مثل هر سال می‌آیند و می‌روند. در این نمایشگاه 4 روزه صدها گوشی به نمایش گذاشته خواهد شد، اما تنها چند تا هستند که متمایز می‌شوند. امیدواریم درباره برخی ماجراهای خاص مثل آینده سیستم‌عامل تیزن و البته بیانیه‌های سامسونگ اتفاقات هیجان‌انگیزی در کنگره جهانی موبایل بیفتد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19551 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/12/05 تعداد مشاهده: 1962
سافت گذر