کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316113 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پشیمانی خریداران گلکسی اس 5 سامسونگ خیلی زود از راه می‌رسد!

ساعتی پیش و بعد از ماه‌ها سر و صدای تبلیغاتی، گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ سامسونگ رونمایی شد. اما مزمئنا شما هم بدتان نمی‌آید واکنش رقبا به این گوشی هوشمند را بدانید. اچ تی سی اولین شرکتی بود که به این گوشی واکنش نشان داد که در نوع خود جالب بود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ اچ تی سی در واکنش به رونمایی گلکسی اس ۵ اعلام کرده که خریداران گلکسی اس ۵ به زودی پشیمان خواهند شد که در واقع منظور از به زودی، اشاره به رونمایی از گوشی هوشمند جایگزین اچ تی سی وان پرچمدار فعلی شرکت اچ تی سی است که یک ماه دیگر در پنجم فروردین ماه رونمایی خواهد شد.

HTC-Galaxy-S5-remorse

البته نکته اینکه اگر چه اچ تی سی از خریداران گلکسی اس ۵ نامبرده اما به طور قطع تا زمان رونمایی جانشین اچ تی سی وان، سامسونگ هنوز گلکسی اس ۵ را عرضه نکرده و بنا دارد آن را در بیست و دوم فروردین عرضه کند و احتمالا منظور اچ تی سی از خریداران گلکسی اس ۵ کسانی باشد که قصد خرید ان را دارند و یا آن را پیش‌خرید خواهند کرد!

Galaxy-S5

گوشی گلکسی اس ۵ سامسونگ از اندروید ۴٫۴ و جدیدترین نسخه رابط کاربری تاچ ویز برخوردار بوده و  اسکنر اثر انگشت در دکمه home  آن تعبیه شده است و سنسور شمارشگر ضربان قلب کاربر نیز در پشت دستگاه و در پائین سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گوشی قرار گرفته است. گلکسی اس ۵ از صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی ۱۰۸۰p  و Super AMOLED  ‌برخوردار است و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۰۱ یا هشت هسته‌ای Exynos 5420  آن را قدرت خواهد بخشید.

هنوز اطلاعات زیادی از گوشی پرچمدار اچ تی سی وان منتشر نشده اما ظاهرا این گوشی از صفحه نمایش حدودا ۵ اینچی ۱۰۸۰p برخوردار است و از اندروید ۴٫۴ با رابط کاربری سنس ۶ برخوردار است. پردازنده ۴ هسته‌ای کوآلکام و دو سنسور اسرارآمیز دوربین در قاب پشتی از دیگر مشخصات این گوشی است که شایعات همچنین از ضدآب بودن آن خبر داده‌اند . تا اینجای کار چیزی برای پشیمانی دیده نشده جز طراحی تکراری سامسونگ!

در هر صورت ما نمی‌توانیم حالا تشخیص دهیم که کدام گوشی بهتر خواهد بود و جای پشیمانی برای خریداران کدام گوشی باقی خواهد ماند.  اما ایا واقعا خریداران گلکسی اس ۵ پشیمان خواهند شد!؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19563 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/12/06 تعداد مشاهده: 2416
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

حسام 1392/12/07 09:52
اینکه کسی تو سامسونگ طراحی بلد نیست مخالفم به نظرم سامسونگ زمانی دست به طراحی جدید میزنه که داره به سرنوشت نوکیا دچار میشه و خریداران هم دیگه از سامسونگ کاملا ناامید شدن. شاید این کار از سیاستهای سامسنوگ باشه!!! یا شایدم طراحی های جدید مشکلاتی برای سامسونگ داره که ما ازش بی خبریم.
ناشناس 1392/12/06 14:04
این سامسونگ فکر کنم توش هیچ کس طراحی صنعتی نخونده ....
فکر می کنند دنیا به آخر می رسد یک کمی طراحیش رو عوض کنند؟؟ یک کمی تنوع و زیبایی هم بد نیست ..
همون s3 ..همون S4
حالا هم این ...
شورش رو در آورده
امیر یوسفی 1392/12/06 11:09
من خودم htc sensation دارم در خوب بودنش شکی نیست با زمینهایی که خورد و ضرباتی که بهش ئارد شد خئب جواب داده اما گلکسی اس 5 تا دو سال آینده رو دست نداره و کاملا آپدیته و از امروز هر برندی بخواد ازش جلو بزنه باید ازش کپی کنه تا بتونه