کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اچ تی سی وان جدید، جلوتر از نوت ۳

سامسونگ -اچ تی سی

سامسونگ در تهیه قطعات گلکسی اس ۵ دچار مشکل شده و نمی تواند اسکنر اثر انگشت را تهیه کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در واقع تولید اسکنر اثرانگشت نمایش داده شده در گلکسی اس۵ توسط خود سامسونگ با مشکلات فنی روبرو شده و تهیه کنندگان هم ممکن نیست تا ماه آوریل بتوانند مقادیر درخواستی کمپانی کره ای را ساخته و تحویل دهند.

سامسونگ سال گذشته نیز قول داده بود اسکنر اثر انگشت را روی نوت ۳ بگذارد اما نتوانست به قول خود عمل کند.

بعد از آن سامسونگ دست بکار شد تا مستقلا اسکنر را تولید کند اما نتوانسته است به مطلوب خود دست یابد و حالا دست به دامن کمپانی هایی مانند Crucialtec برای این کار شده است.

ظاهرا دو کمپانی با هم قرارداد بسته اند اما بعدی است تا ماه آوریل و عرضه گسترده گلکسی اس۵ این خواسته برآورده شود.

شکست نوت ۳ توسط گوشی جدید اچ تی سی

بر طبق اظهارات رسمی، گوشی جدید اچ تی سی موسوم به All New HTC One که قرار است در اواخر مارس توانسته گوشی قدرتمند نوت۳ سامسونگ را در بحث سرعت و بنچ مارکینگ شکست دهد.

همه چیز به قدرت پردازنده اچ تی سی وان جدید بر می گردد که از نوع اسنپ دراگون ۸۰۱ با سرعت ۲٫۳ گیگاهرتز و از سری ۸۹۷۴-AB و نیز بهینه سازی سیستم عامل و اینترفیس Sense 6 بر می گردد که سرعت را بالاتر از نوت ۳ برده است.

در کنار پردازنده ۴ هسته Krait اسنپ دراگون ۸۰۱ ، و گرافیک جی پی یوی ۳۳۰ و دو گیگ رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگ حافظه، اچ تی سی جدید مجهز به اسلات برای اضافه کردن حافظه نیز خواهد بود.

گوشی جدید اچ تی سی که رسما نامش برده نشده ولی همگان به ان اچ تی سی وان جدید یا همان All New HTC One می گویند، یک گوشی ۵ اینچی بوده و ۱۰۸۰ پیکسلی است و در رنگهای نقره ای و خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد. دوآل فلش و دوآل ال ای دی از ویژگی های برتر آن است. باید تا ۲۵ مارس و معرفی رسمی کمی تحمل کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19740 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/12/17 تعداد مشاهده: 1378
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

رضا روانبخش 1392/12/18 07:25
من از این دعوای طرفداران سامسونگ و ایفون خوشم نمیاد ولی برام عجیبه کسی با هر دو گوشی کار کنه و بگه سیستم عامل ایفون یه چیز دیگه است بنظر من سیستم عامل ایفون روان و قابل اطمینانه ولی به طرز عجیبی ابلهانه طراحی شده و ظاهرا هم اصرار دارن به این رویه ادامه بدن چون باید متفاوت بود حالا به هر قیمتی لیست اشکالات در اس 5 من :
نداشتن دکمه بازگشت
فشردن چندین کلید برای یک عمل ساده مثل جستجو (فشردن دکمه جستجو ، فشردن کادر جستجو )
دقت پایین تاچ مخصوصا در گوشه ها
عدم توانایی ذخیره فایل
نداشتن امکانات بدیهی مثل بلوتوث استاندارد ، دلیوری پیغام کوتاه ، فایل منیجر ، منوی جزییات و دشواری انجام کارهای ساده مثل انتقال عکس به کامپیوتر
طراحی غیر منطقی منوها برای مثال وجود همه تنظیمات در یکجا و ...
asus_35 1392/12/17 22:21
شما که ios داری در مورد اندروید نظر نده
رهگذر سافت گذر 1392/12/17 22:13
با سلام خدمت دوست عزیزآقای گودرزی
اگر بی انصافی نباشه کاربری اندروید بالاتر از ios
اینو من نمیگم آمار گوشی های فعال تو دنیا میگه
اپل کیفیت ساخت داره اما کارایی؟؟؟lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
علی جوادی 1392/12/17 18:42
نه آیفون و نه اچ تی سی و نه هیچ برندی یارای مقابله با سامی رو نداشته و نخواهد داشت...محصول سال 2014 خب معلومه باید قوی تر از محصول سال 2013 باشه...هر چند که نیست
محمود 1392/12/17 17:31
iphone خوبه ولی کارایی که با لینوکس میشه انجام داد خیلی لذت بخشه. آندروید رو میشه روی سیستم های Embedded Platform پیاده کرد و خیلی کارای دیگه. به نظرم گوشی های HTC فوق العاده هستند، چه تو طراحی چه تو کارایی و چه تو کیفیت قطعات. فقط قیمتش یه نموره بالاست که اگر گوشی دمپای و کپی شده سامسونگ رو تو دستتون بگیرین این افزایش قیمت رنگ میباز. فقط الان G2 ال جی خوب از آب در اومده. سامسونگ بره لق زدن دکمه هوم note 3 رو رفع کنه، تست بنچمارک پیش کش!
رضا گودرزی 1392/12/17 11:32
من بارها این نکته رو گفتم: با اینکه خودم آیفون دارم و ios رو هیچوقت با آندورید عوض نمی کنم ولی تو گوشی های هوشمند آندرویدی HTC بهترینه. هم کیفیت ساخت و طراحی و هم رابط کاربری فوق العادش. در ضمن آندرویدش هم خیلی بهتر و روانتر از سایر برندها کار می کنه. کیفیت دوربینش تو مدلای قدیمیش هم خوب بود. هر چند بازم میگم ios رو اگر تجربه کنین دیگه هیچوقت به آندروید برنمی گردین.