کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شهرداری مشهد اینترنت رایگان می‌دهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: خیابان‌های منتهی به حرم امام ‌رضا (ع) مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می‌شوند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مشهد، ظهر امروز علی آبسالان در نشستی خبری که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بودجه سازمان فاوا شهرداری مشهد در سال 92 نسبت به سال گذشته 3 برابر شد که توسعه مناسبی در سال جاری با این اعتبار در حوزه‌های زیرساختی صورت گرفت.
وی در خصوص نصب من کارت در تاکسی‌های مشهد بیان داشت: در گذشته بنا بر این بود که طرح به صورت مشارکتی اجرا شود اما این مدل اصلاح شد و با تعیین پیمانکار مربوطه امیدوارم این طرح در 6 ماه نخست سال بعد عملیاتی شود.
آبسالان در پاسخ به سوالی در ارتباط با الکترونیکی کردن ایستگاه‌های اتوبوس شهری مشهد گفت: مشکل اصلی این موضوع بحث مالی است اما سازمان فاوا این قابلیت را دارد که زمان ورود اتوبوس‌ها را با الکترونیکی کردن در تمام ایستگاه‌های اتوبوس شهر مشهد فراهم کند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد درباره شخصی سازی من کارت‌ها ابراز داشت: این امکان وجود دارد که کارت‌های دانشجویی و سازمان‌ها همان کار من کارت را انجام دهند و یا از طریق NFC موبایل‌ها خدمات من کارت به مردم مشهد ارائه شود که البته هزینه بالایی را نیز به شهرداری تحمیل می‌کند و ما ما به دنبال آن هستیم که برای 5 هزار سیم کارت تلفن همراه این امکانات فراهم شود.
آبسالان در خصوص نصب اینترنت پرسرعت رایگان در پارک‌های مشهد اظهار کرد: ما در این ارتباط مشکل فنی نداریم و فقط سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد که باید مزایده وایفا در کشور مشخص شود که اخیرا یکی از اپراتورهای تلفن همراه این مجوز را گرفته و ما قصد داریم در سال آینده در گام اول در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا(ع) اینترنت پرسرعت رایگان ارائه کنیم.
آبسالان در ارتباط با استفاده از من کارت در نانوایی‌ها نیز اظهار کرد: در سال آینده به صورت آزمایشی در 20 تا 30 نانوایی سطح شهر مشهد اجرا می‌شود و مردم می‌توانند به جای دادن پول نقدی از من کارت هزینه مربوطه را پرداخت کنند.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: امنیت من کارت بسیار بالا است و اگر کسی توانست من کارت را بدون استفاده از مراکز مشخص شارژ کند برای او جایزه میلیونی در نظر گرفته‌ایم.وی با بیان اینکه پهنای باند اینترانت شهرداری مشهد 25 برابر شده افزود: اینترانت شهرداری مشهد از 15 به 400 مگابایت رسیده که نشان دهنده رشدی 25 برابری است.
وی ادامه داد: ما برای ذخیره اطلاعات شهری و شهروندان مشکل داشتیم اما در حال حاضر ظرفیت را افزایش دادیم و از 250 ترابایت به 400 ترابایت رسانده‌ایم و تجهیزات آن نیز نصب و اجرایی شده است.
آبسالان درباره اقدامات سازمان فاوا در ارتباط با استقبال از بهار گفت: کیوسک‌هایی برای زائرین در نظر گرفته شده که به صورت 24 ساعته در 8 نقطه شهر فعال هستند که در آنها انواع خدمات الکترونیکی از جمله نرم افزارهای رایگان تلفن همراه مثل نقشه مشهد ارائه می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19790 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/12/19 تعداد مشاهده: 1831
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

samet 1392/12/20 16:30
ما اینترنت رایگان نمی خوایم،جلوی همین افت سرعت رو بگیرن ما خدارو شکر می کنیم.
علی جوادی 1392/12/20 14:13
افتخار میکنم به مشهد و مشهدی بودنم
مهمان 1392/12/19 19:36
پس ما خوزستانی ها کشکیم .... پس ما چی... ما هم آدمیم به خداlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
sina 1392/12/19 17:05
بابا دم شهرداری مشهد گرم.
Asus_35 1392/12/19 09:59
خوش به حالتون هم حرم اقا نزدیکه هم اینترنت رایگانlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus