کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایران یکی از ۱۰ قدرت سایبری جهان

ایران یکی از ۱۰ قدرت سایبری جهانسازمان‌های اطلاعاتی و شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای امنیتی بر اساس آخرین بررسی خود اعلام کردند که ایران یکی از ۱۰ قدرت برتر سایبری جهان محسوب می‌شود.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا، در حالی که این روزها تمام مجامع جهانی صحبت از قدرت ایران در حوزه انرژی هسته‌ای به میان می‌آورند و تلاش می‌کنند ایران را در این زمینه ضعیف کنند، روزنامه وال‌استریت در تازه‌ترین گزارش خود نوشت که کشور ایران در حوزه اقدامات سایبری یکی از ۱۰ قدرت بزرگ جهان به حساب می‌آید و این مسئله هم آمریکایی‌ها را ترسانیده است.

البته این روزنامه آمریکایی ادعا کرده است که ایران به واسطه قدرت سایبری خود به یک تهدید جدی برای آنها تبدیل شده و در برخی موارد آنها را با مشکل مواجه کرده است.

در یک سال گذشته میزان حملات سایبری به صنعت بانکداری بسیار کاهش یافته و در حال ریشه‌کن شدن است.
اما این روزنامه ادعا می‌کند که گروه‌های سایبری ایران همچنان توانمندی‌های فراوانی برای حمله به بانک‌های آمریکا دارند و با افزایش ترافیک اینترنتی بارها باعث شده‌اند سایت‌های اینترنتی بانک‌های آمریکای از کار بیفتند.


کارشناسان امنیتی آمریکا ادعا می‌کنند که فشارهای سایبری ایران با انگیزه کاهش اصطکاک در مذاکرات هسته‌ای وین صورت می‌گیرد و این مسئله مهم‌ترین دلیل جنگ سایبری ایران علیه آمریکا محسوب می‌شود.

روزنامه وال‌استریت در ادامه گزارش خود می‌گوید که ایران در پاییز گذشته به سیستم اینترنتی نیروی دریایی ایالت متحده نفوذ کرده است.
گفته می‌شود که دولت آمریکا برای تشخیص حملات صورت گرفته به سیستم اینترنتی نیروی دریایی و رفع آن، چهار ماه زمان گذاشته است که وال‌استریت از این اتفاق با عنوان "بزرگ‌ترین حمله طبقه‌بندی نشده به شبکه رایانه‌ای نیروی دریایی آمریکا" یاد می‌کند.

کارشناسان آمریکایی به طور صریح اعلام کرده‌اند که ایران طی چند سال گذشته به یکی از قدرت‌های سایبری اصلی در جهان تبدیل شده است که البته آنها تقویت ایران در این زمینه را یک تهدید جدی می‌خوانند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19918 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/12/27 تعداد مشاهده: 1708
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

عدنان 1392/12/27 17:36
دنیا ایران

دوستان c perl python برای اینکارا مناسبتره

من خودم سی خالی کار میکنم و خیلی خوشحالم که کارم به جاهای باریک کشیده!!!

javad admin 1392/12/27 16:59
دروغ میگن چون اگه راست میگن یه انتی ویروس درسطح کیفیت جهانی نداریم که بتونه با تهدیدات جهانی مقابله کنه ومراجع دولتی کشور وجاهایی که نیاز به امنیت سایبری دارند بروند برای تامین این امنیت دست به دامن شرکتهای خارجی مثل کاسپراسکای وایست بشوند دروغهای بزرگی هستند در کشور مافقط یه چیز روخوب بلد هستند فیلتر کردند وپول چاپیدن از جماعت با جمله ای خنده دار بنام حجم ترافیکی برای دانلود وکاهش سرعت البته درفضای مجازی سافتگذریهای گل شما که خوب از این دردها مطلع هستید شما چرا
امید به اینکه کمی هم بجای حرف زدن گوش کنیم
یا حقlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
پویا 1392/12/27 10:31
خیلی خوبه. فقط لطف کنند این قدرت رو به سمت مهار تورم و بیکاری و جلوگیری از تخریب محیط زیست و فراهم آوردن امکانات بهداشتی و درمانی و ترویج شادی و نشاط در جامعه هدایت کنند تا ما هم از این قدرت منتفع شویم. با تشکر