کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316413 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی اوباما عوض می‌شود



Obama phonesکاخ سفید با بررسی برندهای سامسونگ و ال‌جی در حوزه گوشی‌های هوشمند، برنامه خود برای تغییر گوشی کارکنان کاخ سفید و رییس جمهور آمریکا را علنی کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برسام؛  استفاده به نسبت بلند مدت اوباما از گوشی بلک‌بری ممکن است با شروع تحقیقات کاخ سفید پیرامون تست امنیتی گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف، به زودی به پایان برسد.

استفاده اوباما از گوشی‌ بلک‌بری یکی از ابزارها و موضوعات قابل توجه در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بوده که نتیجتا پرزیدنت اوباما را به سمت این برند کانادایی سوق داده است.

علی‌رغم برخی نگرانی‌هایی که پیرامون استفاده از این برند توسط رییس جمهور آمریکا وجود داشت و عده‌ای معتقد بودند که مکالمات اوباما به عنوان رییس جمهور باید از طریق کانالی امن برقرار شود، اما او بر روی استفاده از بلک‌بری پای فشاری کرد.

با این حال، اخیرا تیم ارتباطاتی کاخ سفید عنوان کرده که در حال بررسی دو برند سامسونگ و ال‌جی برای جایگزین کردن با گوشی‌های تمامی کارکنان کاخ سفید است که اتخاذ چنین تصمیمی، شامل حال رییس جمهور نیز می‌شود.

البته وال‌استریت ژورنال به نقل از منبع ناشناسی گفته که اجرای هرگونه تصمیمی نیازمند گذر زمان است که می‌تواند تا چند ماه به درازا بیانجامد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز گفته که چنین رفتاری از سوی کاخ سفید هماهنگ با مجموعه وزارت دفاع است؛ در راستای ارتقای امنیت ارتباطی به شکل مستمر ابزارهای ارتباطی را تغییر می‌دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20045 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: barsam.ir تاریخ خبر: 1393/01/09 تعداد مشاهده: 1739
سافت گذر
نظرات بینندگان

فرشید 1393/01/10 09:58
سلام خدمت بهترین سایت دنیا سافت گذر:
به نظر من گوشی بلک بری بهترین گوشی از لحاظ امنیت هستش چون من خودم بلک بری دارم واقعا یعنی گوشی خیلی پیچیده ای هستش برای یه اس ام اس نوشتن چقدر باید مسیر بری تا بتونی یاد بگیری در کل امنیتشم سیستم عاملشم واقعا عالیه.گوشی های سامسونگ یا ال جی گوشی ساده ای هستش و روشون نمیتونی مثل بلک بری کدگذاری کنی.
علی جوادی 1393/01/09 09:38
دیگه آمریکا هم متوجه برتری این دو برند کره ای شده و مطمئنا سامسونگ پیروز مسابقه خواهد بود

در ضمن سافی جون گزارشی تهیه کن از سامسونگ اپس که از روز 4شنبه واسه ایرانیها باز شده و داریم حالشو میبریم

مرسی سافی جون