کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9147 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/29 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

هزینه دولت انگلیس برای حفظ ویندوز XP

در شرایطی که تنها ۴ روز تا پایان زمان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP باقی مانده است، دولت انگلستان از توافق با این شرکت برای تمدید مدت ارائه خدمات پشتیبانی این سیستم عامل خبر داد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از دبلیوپی سنترال، بنا به اعلام مقامات دولتی انگلیس، به این دلیل که در حال حاضر بسیاری از سیستم ها و فعالیت های اداری و خدماتی در این کشور بر پایه سیستم عامل ویندوز XP صورت می گیرد با شرکت مایکروسافت برای تمدید زمان پشتیبانی آن برای 12 ماه دیگر به توافق رسیده است.
بر اساس این توافق 5.5 میلیون پوندی، معادل 9.2 میلیون دلار، مایکروسافت خدمات امنیتی این سیستم عامل را ارائه خواهد داد و مشکلات بحرانی آن را در زمان تعیین شده برطرف خواهد کرد.
طی سال‌های اخیر شرکت مایکروسافت تاریخ 8 آوریل 2014 را به عنوان تاریخ اتمام ارائه خدمات پشتیبانی ویندوز XP اعلام کرده بود، اما دولت انگلستان و بسیاری از شرکت‌های دیگر اعلام کرده اند که هنوز برای حذف این سیستم عامل از فعالیت‌های خود آمادگی نداشته و در صورت قطع پشتیبانی آن توسط مایکروسافت با اختلالات جدی در فعالیت‌های خود مواجه خواهند شد.
بر همین اساس، در حال حاضر تنها در بخش خدمات سلامت انگلستان 85 درصد از 800 هزار رایانه موجود آن بر پایه سیستم عامل ویندوز XP به مردم این کشور خدمات ارائه می دهند.
ویندوز XP در سال 2001 توسط شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20122 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1393/01/17 تعداد مشاهده: 1843
کلید واژه ها: ,
سافت گذر