کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به رقابت CarPlay اپل می رود

به کار گیری آخرین تکنولوژی ها در وسایل نقلیه، بسیار جالب به نظر می رسد. بیشتر خودروها در طول عمر خود چندین صاحب را تجربه می کنند. ممکن است که هر کدام از صاحبان پس از حادثه یا هر اتفاق دیگری اقدام به تعمیر بدنه ی خودرو کنند ولی داخل خودرو معمولاً تا آخر عمر آن تغییری نمی کند. حال کمپانی های زیادی در تلاش هستند تا بتوانند از تکنولوژی های مربوط به تلفن همراه در خودروها استفاده کنند. بخشی برای لذت بردن و تفریح بیشتر و بخش دیگر برای مسیریابی و دستیابی به به اطلاعات مورد نیاز.

این ابزارها و قابلیت ها برای راحت تر کردن و لذت بخش کردن امور روزانه ما هستند، برای مثال رفتن سر کار، بردن بچه ها به مدرسه و ...

به گزارش سافت گذر، کمپانی های مختلف ابزارهای مختلفی را در این بخش ارائه کرده اند. Apple اخیراً CarPlay را معرفی کرده و گوگل هم با سیستم جدید Open Automotive Alliance سعی در هماهنگی هر چه بیشتر خودروها با دستگاه های اندرویدی دارد. البته Microsoft هم از گذشته دستی در سرگرمی در وسایل نقلیه به کمک خودروسازی Ford داشته است.

اگر شما فکر می کنید که این ابزار مایکروسافت کمی قدیمی است، باید بگوییم که تنها نیستید. اخیراً Ford در تلاش بوده تا از Microsoft جدا شود و پلتفرم QNX که توسط BlackBerry ارائه میشود را جایگزین کند. هر چند که قطعاً Microsoft هم از تلاش دست بر نخواهد داشت.

هفته ی گذشته مایکروسافت در کنفرانس Build 2014 نقشه ای را که در ذهن برای وارد کردن ویندوز به خودروها می پروراند با مردم به اشتراک گذاشت. این بخشی از برنامه ی کلی اینترنت اشیا در مایکروسافت است.

مشکل اصلی در این راه، سیستم عامل تلفن همراه نیست، بلکه به صورت کلی خود خودرو مشکل است. سیستم سخت افزاری خودرو هیچ گاه بروز رسانی نمیشود. در نتیجه چالش اصلی کمپانی هایی که میخواهند اینترنت اشیا را در اتومبیل ها توسعه دهند، طراحی سیستم هاییست که با بروزرسانی های نرم افزاری در طول زمان، کارکرد و بازده خود را از دست ندهند.

رابط کاربری طراحی شده توسط مایکروسافت در این زمینه، کاملاً با خودروها هماهنگ خواهد بود. البته هنوز تا عرضه ی نهایی مدت نامعلومی باقی مانده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20159 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/01/19 تعداد مشاهده: 2245
سافت گذر