کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محدودیت‌های یاهو برای کاربران داخل ایران توجیه قانونی ندارد

تعدادی از سازمان مدافع حقوق بشر و آزادی اینترنت با نگارش نامه‌ای به شرکت یاهو، از این شرکت خواستند تا به محدودیت‌های موجود در ارائه خدمات به کاربران داخل ایران پایان دهد.

 
http://www.citna.ir/sites/default/files/130603113208-yahoo-hq-flag-story-top.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا، شرکت یاهو در سپتامبر سال ۲۰۱۳ و پیرو تحریم‌های غرب علیه ایران به کاربرانی که داخل ایران ساکن‌اند، اجازه ایجاد حساب‌های ایمیل نمی‌دهد و همچنین دسترسی به مسنجر این شرکت برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست.

 

این سازمان‌ها از شرکت یاهو می‌خواهند تا به ماموریت خود مبنی بر «ارتقا آزادی بیان» عمل کند و اجازه دهد تا خدمات شخصی اینترنتی در ایران قابل دسترس شود. این سازمان‌ها خدمات اینترنتی را برای جامعه مدنی ایران حیاتی دانسته‌اند.

 

وارد کردن شماره تلفن برای کاربرانی که قصد باز کردن حساب ایمیل یاهو دارند اجباری است و در حال حاضر نام و کد تلفن ایران در فهرست کشورها وجود ندارد.

 

روز اول ماه مه، وبلاگ روزنامه هافینگتون پست نیز در مقاله‌ای به قلم سارا حق‌دوستی به این موضوع اشاره می‌کند. خانم حق‌دوستی می‌نویسد که یاهو محبوب‌ترین ایمیل در ایران است و ۶۳ درصد از کاربران در داخل ایران از خدمات ایمیلی این شرکت استفاده می‌کنند.

 

مدیر وب سایت «بریم دات او آر جی» می‌نویسد که در همین رابطه نامه‌ای نوشته شده است که «در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۱ هزار نفر آن‌را امضا کرده‌اند.»

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا در سال ۲۰۱۱ برای ارتقا ارتباطات اینترنتی در ایران، سودان و کوبا دستورالعمل‌های جدیدی را منتشر کرد که بر اساس آن صادرات خدمات آنلاین به این کشورها میسر می‌شد. سپس در ماه مه سال ۲۰۱۳ و با سبک‌شدن تحریم‌ها، شرکتی نظیر اپل توانست بازار آنلاین خود در ایران را دوباره راه‌اندازی کند.

 

شرکت یاهو درباره این اقدام خود و نامه‌ سازمان‌های مدافع آزادی اینترنت به وب سایت مشبل می‌‌گوید: «یاهو متعهد به آن است که تمامی کاربران‌اش در اقصا نقاط جهان بتوانند با استفاده از این پلتفرم عقاید خود را آزادانه بیان کنند. متوجه شده‌ایم که کاربران ایرانی به دلیل مسائل فنی نمی‌توانند اس. ام. اس. مربوط به بازکردن حساب کاربری ایمیل را دریافت کنند. ما در حال ارزیابی این مشکل هستیم.»

 

با توجه به غیرقابل دسترس بودن یاهو مسنجر در ایران، مدیر کمپین بین‌المللی حقوق بشر به وبسایت این کمپین می‌گوید: «محدودیت‌های یاهو تحت قوانین تحریم فعلی آمریکا قابل توجیه نیستند. با توجه به این که اعلامیه وزارت خزانه‌داری صراحتا به یاهو مسنجر به عنوان نمونه ابزار ارتباطات شخصی مجاز و معاف از تحریم‌های اشاره می‌کرد.»

 

گفته می‌شود که این ایمیل پیشتر در ماه نوامبر به مارسا مایر، مدیر یاهو، فرستاده شده بوده اما یاهو پاسخی به آن نداده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20536 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/02/20 تعداد مشاهده: 1537
سافت گذر
نظرات بینندگان

حامد 1393/02/20 21:57
دوستان الان براتون اثبات میکنم این کار بیشتر از این که برای ایرانی ها ضرر داشته باشه برا یاهو ضرر داره.اونها با این کارشون خودشونو تحریم کردن.مثل نوکیا که گوشی اندرویدی تولید نکرد وسقوط کرد.الانم با هزاران سرویس های مشابهی مثل جیمیل لاین ویچت واتس اپ وایبر تانگو اوو رید کال وایمیل های وطنی دیگه دلیلی برای استفاده از یاهو نیست.اونها کاربران خودشونو تحریم میکنن یعنی بزرگترین ضرر رو به خودشون میرسونن چون ارزش شرکت ها به کاربرانشونه.افتاد؟؟!!
یک ایرانی 1393/02/20 21:20
نتیجه جنگ و جدل با دنیا همین می‌شه دیگه !!!
me 1393/02/20 18:55
یکی نیست به این یاهو بگه عزیزم چرا خودتو اذیت میکنی، شما تحریمو بردار ما خودمون با فیلتر کردنت قضیه رو فیصله مدیم.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
علی جوادی 1393/02/20 18:55
جالبه نرم افزاراشون خوبن و خودشون بد...
شما که نیاز به کشورهای دیگه ندارین پس چرا به چه کنم چه کنم افتادین
سافی جون ثبت بشه
علی 1393/02/20 17:01
بهتر yahoo چون آمریکایی هستش همان بهتر که مسدود بشه چون آمریکاییها به جاسوسی تو اینترنت میپردازندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
نوید 1393/02/20 15:59
خوب، خوبه محدودیت رو از خارج بردارین ولی از داخل محدود کنین :D منم خرم دیگه این وسط :D :)))lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ابوذر 1393/02/20 15:09
میخوام اصلا تحریمشون رو بر ندارن اصلا
به قول اریا با شماره کشور دیگه درست میکنیم مثل اب خوردن
آریا 1393/02/20 13:31
ما جوانان ایرانی هم به سادگی با وارد کردن شماره موبایل دیگر کشورها اقدام به ساخت ایمیل یاهو می کنیم .......