کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Stella نام نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین

کمتر کسی پیدا می‌شود که تا به امروز سراغی از بازی محبوب پرندگان خشمگین نگرفته باشد و با این وجود مطمئناً اطلاعات منتشر شده از نسخه جدید این بازی می‌تواند جذاب باشد شرکت روویو تاکنون چندین بار از نسخه جدید این بازی با نام استلا یاد کرده است.

Angry Birds Stella
به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اما تا امروز اطلاعات بسیار کمی از این نسخه پرندگان خشمگین وجود داشت و تنها می‌دانستیم که Stella نام یک پرنده صورتی رنگ است و هیچ اطلاعاتی در مورد سبک و یا گیم پلی این نسخه جدید بازی نداشتیم. امروز شرکت فنلاندی رویو تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر نموده که هم گیم پلی بازی و هم تاریخ انتشار آن مشخص شده است. نخست اینکه این نسخه هم همانند نسخه‌های کلاسیک این بازی آرکید بوده و در سبک پرتاب پرندگان می‌باشد.

ab-stella-screenshot

تفاوت اصلی این نسخه در آن است که تمامی قهرمانان بازی مؤنث بوده و دارای نام‌هایی همچون Stella ،Poppy ،Luca ،Dahlia ،Willow و Gale می‌باشند که البته بازهم تفاوتی به حال خوک‌ها نکرده و خوک‌های سبز همچنان در بازی هدف اصلی برای از بین بردن این بار از سوی بانوان می‌باشند.

stella_poster_cartoon_abmp

از نکات قابل‌توجه در این بازی این است که گرافیک بازی دارای رنگ‌های جذاب‌تر و بیشتری است ولی سایر موارد همانند گذشته است. استلا و دار و دسته زنان خشمگین در پاییز منتشر خواهد شد که البته لیست سیستم‌های عامل سازگار با آن اعلام نشده و انیمیشن این عنوان نیز همزمان با انتشار بازی در Rovio’s ToonsTV در یوتیوب نیز در دسترس خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20959 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/03/18 تعداد مشاهده: 2374
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر