کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ اولین لامپ هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ اخیراً شماری از کمپانی‌ها از جمله‌ فیلیپس، ال‌جی و سامسونگ از برنامه‌های خود برای تولید محصولاتی با عنوان لامپ‌ها یا به بیان بهتر سیستم‌های روشنایی هوشمند پرده برداشته‌اند. حال سامسونگ اولین لامپ هوشمند مجهز به بلوتوث خود را معرفی کرد.

هفته‌ی گذشته سامسونگ این محصول را در جریان برگزاری نمایشگاه تجهیزات روشنایی بین‌الملل به نمایش گذاشت. این محصول بخشی از محصولات مخصوص به روشنایی است که سامسونگ در نظر دارد تا آن‌ها را روانه‌ی بازار کند. این لامپ ال‌ای‌دی قابلیپ اتصال به شبکه‌های بلوتوث را نیز دارد.

پشتیبانی از بلوتوث در این لامپ هوشمند نشان از این دارد که می‌توان بدون نیاز به استفاده از یک هاب، مستقمیاً با لامپ از طریق بلوتوث و با استفاده از یک تلفن‌هوشمند در ارتباط بود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای‌هوشمند خود تا 64 لامپ هوشمند را از فاصله‌ی حداکثری 600 متری کنترل نمایند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول، امکان تغییر دمای نوری است که از آن ساطع می‌شود. می‌توان نور منتشر شده از این لامپ را از نور شدید و گرم با روشنایی 2,700 کاندلا تا یک نور سرد متمایل به آبی با روشنایی 6,000 کاندلا تنظیم کرد. تمامی این قابلیت‌ها از طریق اپلیکیشن این لامپ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ این فناوری را با نام Color Tuning عرضه کرده است که شبیه به فناوری هیو لوکس فیلیپس در لامپ‌های این کمپانی با قابلیت تغییر رنگ و شدت نور تابیده شده است.شماری دیگر از کمپانی‌ها نیز با ابراز علاقه به تولید چنین محصولاتی، لامپ‌هایی ارزان‌تر با قابلیت‌های محدودتر روانه‌ی بازار کرده‌اند.

هنوز سامسونگ اطلاعاتی را از میزان انرژی مورد نیاز این لامپ‌ها ارائه نکرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ، این لامپ عمری برابر 15,000 ساعت دارد که در صورت استفاده از آن برای 3 ساعت در روز، می‌توان برای 15 سال از آن استفاده کرد که با این حساب بسیاری از لامپ‌های هوشمند دیگر را از منظر عمر مصرف پشت سر نهاده است.

هنوز سامسونگ جزئیات قیمت این محصول را مشخص نکرده است، اما با توجه به قیمت 40 دلاری هیو فیلیپس و قیمت 30 دلاری لامپ هوشمند عرضه شده توسط ال‌جی، باید انتظار داشت تا این لامپ‌هوشمند نیز همچین قیمتی داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21102 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/03/26 تعداد مشاهده: 1822
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/03/26 20:03
فقط باید گفت دنیا بدون سامسونگ یعنی هیچ