کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی سریعترین اسمارتفون ها در عکس‌‌برداری

انگار قرنها از حضور اولین اسمارتفون در سال ۲۰۰۷ می‌گذرد. در این چند سال رقابت بقدری بوده است که هر ساله چند پرچمدار با ویژگی‌های متنوع روانه بازار شده‌اند و تلاش در جذب بازار داشته‌اند. می‌توان گفت اخیرا این رقابت بیشتر روی مساله کیفیت دوربین و صفحه نمایش متمرکز شده است و کمپانی‌ها می‌کوشند در این دو حوزه بهترین‌ها را با هزینه کمتر ارائه دهند.

به گزارش سافت گذر به نقل از برسام؛ در مقاله زیر ۱۰ تا از اسمارتفونهای موجود در بازار که دوربین‌های خوب و با کیفیتی دارند، از نظر سرعت عکسبرداری به ترتیب فهرست شده‌اند. منظور از سرعت عکسبرداری زمان کمتری بین روشن کردن دوربین، فوکوس روی سوژه و انداختن عکس است. در این فهرست دهم ثانیه‌ها هم حساب هستند، زیرا همین دهم ثانیه‌ها هستند که زمان پیدا کردن یک سوژه مناسب و عکسبرداری از آن ارزش بسیاری پیدا می‌کنند.

HTC One M8

 اسمارتفون

بله پرچمدار اچ تی سی رتبه اول فهرست ما را دارد. این هوشمند از روشن کردن دوربین تا فوکوس و عکسبرداری و ذخیره، تنها ۲٫۳ ثانیه معطلی دارد.

البته ۴ مگاپیکسلی بودن دوربینش در این سرعت زیادی که دارد بی تاثیر نیست.

Samsung Galaxy S5

 اسمارتفون

همیشه بخاطر رابط کاربری نه چندان سریعش ملامت شده است، اما اس ۵ زمانی که بحث دوربین می‌شود خود را ثابت کرده است. این هوشمند برای عکسبرداری تنها به ۲٫۵ ثانیه نیاز دارد.

Samsung Galaxy Note 3

 اسمارتفون

گلکسی نوت ۳ زمانی که بحث عکسبرداری پیش می‌آید با هیچ کس شوخی ندارد، بله این هوشمند تنها ۲٫۷ ثانیه از روشن کردن دوربین تا ذخیره کردن عکس معطل می‌کند.

LG G3

اسمارتفون جی ۳ هم رده نوت ۳ و با ۲٫۷ ثانیه در رتبه چهارم قرار می‌گیرد.

Apple iPhone 5s

 اسمارتفون

عکسبرداری سریع همیشه یکی از مواردی بوده است که اپل به آن می‌نازد. نماینده این کمپانی تنها به ۳ ثانیه برای عکسبرداری نیاز دارد.

Sony Xperia Z2

 اسمارتفون

نماینده سونی هم از نظر سرعت عکسبرداری با آیفون ۵s با ۳ ثانیه برابری می‌کند.

Huawei Ascend P7

 اسمارتفون

وقتی حرف به هواوی می‌رسد، اسند پی ۷ دستگاه مورد علاقه خیلی‌هاست. این هوشمند بعلاوه با ۳٫۳ ثانیه جز سریعترین هوشمندها در زمینه عکسبرداری است.

Oppo Find 7a

 اسمارتفون

فایند ۷a هم مثل هم وطن خودش هواوی اسند پی ۷، ۳٫۳ ثانیه نیاز دارد تا عکس بگیرد.

گوگل نکسوس ۵

 اسمارتفون

با اینکه مجهز به اسنپدراگون ۸۰۰ است و از اسمارتفونهای دیگر قدیمیتر است، با ۳٫۵ ثانیه در فهرست سریعترین‌ها قرار گرفته است.

LG G Pro 2

LG-G-Pro-2

جی پرو ۲ .۴ ثانیه نیاز دارد که عکس بگیرد و در این فهرست در جایگاه آخر قرار می‌گیرد.

نوکیا لومیا ۱۰۲۰

 اسمارتفون

نمی‌شود حرف از عکسبرداری اسمارتفونها زد و از لومیا ۱۰۲۰ یاد نکرد. این هوشمند با دوربین فوق العاده‌اش اما متاسفانه در این فهرست قرار نمی‌گیرد و با ۱۰ ثانیه زمان برای عکسبرداری، خیلی کند عمل می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21137 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/03/27 تعداد مشاهده: 2375
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/03/27 20:38
فقط سامسونگ و بس