کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رومینگ بین الملل سیم کارت های اعتباری ایرانسل فعال شد

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) روابط عمومي ايرانسل اعلام کرد: پيش از اين امکان استفاده از سرويس رومينگ تنها براي مشترکان سيم کارت هاي دائمي ايرانسل در حدود 200 اپراتور جهان فراهم شده بود و از اين پس سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل نيز قابليت دريافت و برقراري تماس را در کشورهاي طرف قرارداد رومينگ ايرانسل خواهند داشت.

 

مشترکين سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل براي استفاده از سرويس رومينگ بين الملل بايد ثبت نام سيم کارت خود را تکميل و مدارک خود را به ايرانسل ارسال کرده باشند و همچنين از داشتن اعتبار کافي در سيم کارت و يا به همراه داشتن کارت شارژ کافي اطمينان حاصل کنند.

 

براساس اين گزارش، مشترکين سيم کارت هاي اعتباري مي توانند علاوه بر خريد کارت شارژ، از سرويس هاي پيشرفته شارژ ايرانسل از جمله شارژ اينترنتي (web recharge)، سرويس شارژ الکترونيکي (e-charge) و سرويس خط به خط (p2p) در زماني که در خارج از کشور ايران هستند، استفاده کنند، ضمن آنکه مشترکين براي استفاده از دو روش آخر يعني شارژ الکترونيکي و خط به خط مي توانند از نزديکان خود در داخل ايران کمک بگيرند.

بنا بر اعلام مشترکين براي افزايش اعتبار سيم کارت خود، چه در ايران و چه در خارج از کشور کافي است شماره رمز کارت شارژ خود را از طريق کد # شماره رمز 12رقمي *141* شماره گيري کنند.

 

همچنين جهت مشاهده موجودي سيم کارت اعتباري خود در ايران يا کشورهاي طرف قرارداد با ايرانسل کافي است کد #1*141* را از گوشي تلفن همراه خود شماره گيري کنند.

 

براساس اين گزارش، مشترکين سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل براي فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل، کافي است کد دستوري #7*1*2*3*140* را از خط خود شماره گيري کنند. پس از آن هنگامي که مشترک از ايران خارج شده و به محدوده رومينگ بين الملل وارد مي شود، سيم کارت وي به طور خودکار در وضعيت رومينگ قرار مي گيرد.

اگر گوشي وي قابليت تبديل خودکار به حالت رومينگ را نداشته باشد، کافي است گوشي يک بار خاموش و روشن شود تا در وضعيت رومينگ قرار گيرد. البته بعضي اوقات به دليل تفاوت باند فرکانسي در کشور مقصد، مشترکين ممکن است مجبور به استفاده از گوشي ديگري باشند.

 

طبق اين گزارش مشترکين سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل در زمان استفاده از سرويس رومينگ بين الملل، براي تماس با شماره هاي کشوري که در آن هستند لازم است همانند برقراري يک تماس بين شهري در ايران عمل کنند و براي تماس با هر شماره در خارج از کشوري که در آن هستند، لازم است همانند برقراري يک تماس بين المللي شماره گيري کنند.

 

بنا بر اعلام در وضعيت رومينگ بين الملل و در هنگامي که مشترک خارج از ايران قرار دارد، در صورتي که تمام تماس هاي وي به پيام گير صوتي منتقل نشده باشد، هر شخصي مي تواند با شماره گيري شماره تلفن وي با مشترک تماس بگيرد.

 

در پايان سفر، هنگامي که مشترک به ايران باز مي گردد، سيم کارت وي با وارد کردن کد دستوري #8*1*2*3*140* به حالت عادي باز خواهد گشت.

 

منبع:

ايسنا

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 212 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تاریخ خبر: 1388/01/18 تعداد مشاهده: 1505
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر