کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چهار نکته جهت افزایش عمر باتری گلکسی اس 5

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر شما هم از مصرف باتری گوشی خود و عمر کم آن شاکی هستید، حتماً این تنظیمات را انجام دهید تا از عمر باتری گوشی نهایت استفاده را ببرید.

درخصوص عمر باتری، دارندگان گلکسی اس 5 می‌توانند نفس راحتی بکشند. در‌حالی‌که اکثر دستگاه‌های اندرویدی از قابلیت صرفه‌جویی باتری Power Saving بهره می‌برند، سامسونگ با عرضه جدیدترین گوشی همراه خود پا را بسیار فراتر گذاشته است. در پایین نکاتی را آورده‌ایم که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید در تمام طول روز از باتری اس 5 استفاده نمایید (برخی از این تنظیمات روی گوشی‌های دیگر اندرویدی هم قابل انجام شدن است):

حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری
این حالت، چیز جدیدی نیست؛ همانطورکه می‌دانید از زمان عرضه اس 2 این قابلیت وجود داشت. زمانی که فعال می‌شود، برنامه‌هایی که در پس‌زمینه باز هستند بسته شده، عملکرد گوشی محدود می‌شود، روشنایی پایین می‌آید، تعداد نمایش فریم‌های فایل‌های ویدئویی روی صفحه کم می‌شود و نهایتاً صفحه‌نمایش به حالت مقیاس خاکستری Gray Scale درمی‌آید.

در این حالت، در عین حالی که قابلیت‌های گوشی چندان پایین نمی‌آید عمر باتری به‌شدت بالا می‌رود. ازآن‌جاکه قدرت پردازنده را محدود می‌کند، توصیه می‌شود پیش از اجرای بازی‌ها یا استفاده از برنامه‌هایی که به پردازنده نیاز دارند، حالت صرفه‌جویی را غیرفعال نمایید.

 
حالت ذخیره یا صرفه‌جویی انرژی در بخش تنظیمات گوشی قابل دسترسی است

حالت فوق‌صرفه‌جویی انرژی
با فعال شدن این حالت، باتری گوشی تا مدت‌ها دوام می‌آورد. سامسونگ ادعا می‌کند زمانی‌که دستگاه شارژ کامل باشد، این حالت 12 روز و نیم باتری را زنده نگه می‌دارد. حقیقت این است که با 10 درصد شارژ و فعال شدن حالت فراصرفه‌جویی، 24 ساعت دیگر به گوشی فرصت روشن بودن می‌دهید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ بااین‌وجود، جنبه‌های منفی نیز پیش می‌آید؛ این حالت بسیاری از قابلیت‌های گوشی را کاهش می‌دهد. علاوه‌براین‌که صفحه‌نمایش خاکستری می‌شود، فقط برنامه‌های خاصی نظیر شماره‌گیری، پیام‌ها، اینترنت، هشدارهای فوریتی، گوگل پلاس، فیس‌بوک، توییتر و چندتای دیگر قابل اجرا هستند و شما تنها می‌توانید 6 تای این برنامه‌ها را در صفحه اصلی داشته باشید.

 

در این حالت به‌صورت خودکار زمانی‌که صفحه خاموش می‌شود، تبادل داده (وای‌فای و بلوتوث) غیرفعال می‌گردد. با روشن شدن صفحه می‌توانید در قسمت تنظیمات با فشردن آیکن سه‌نقطه در گوشه سمت راست صفحه این موارد را دوباره فعال کنید. در منوی محدود تنظیمات می‌توانید صدا و روشنایی را بالا پایین کرده و نیز سرویس‌های مکانی را تغییر دهید. برای فعال کردن حالت فرق‌صرفه‌جویی به تنظیمات رفته و گزینه «ذخیره انرژی» Power Saving را انتخاب کنید.

تنظیمات مکان
چنانچه می‌خواهید در عین حالی که همه عصاره گوشی را بیرون می‌کشید، قابلیت‌های کاربردی گوشی را حفظ نمایید، راه‌های دیگری برای جلوگیری از هدررفت باتری وجود دارد. تنظیمات را باز کنید، روی «مکان» Location کلیک نموده و حالت صرفه‌جویی انرژی را انتخاب کنید. این بخش به جای استفاده از جی‌پی‌اس، از وای‌فای و شبکه گوشی بهره برده و مکان شما را حدس می‌زند. برای کاهش مصرف باتری، می‌بایست اطمینان حاصل کنید که گزارش و پیشینه مکان غیرفعال باشند. این تنظیمات را می‌توانید در منوی «گزارش مکانی گوگل» Google Location Reporting زیر گزینه سرویس‌های مکان پیدا کنید.

میزان روشنایی
اکثر افراد روشنایی را در حالت خودکار قرار می‌دهند، اما نمی‌دانند که در این حالت بیشترین استفاده از باتری می‌شود. حالت خودکار به‌صورت اتوماتیک با‌توجه به شرایط محیطی، روشنایی صفحه را تنظیم می‌کند؛ برای این کار از حسگرهای گوشی استفاده می‌کند. نکته همین‌جاست؛ ازآن‌جاکه این حسگرها در تمامی مدت روشن هستند باتری گوشی به نسبت حالت دستی بسیار بیش‌تر مصرف می‌شود. برخی مواقع، حالت خودکار روشنایی را در سطحی قرار می‌دهد که برای محیطی که در آن قرار دارید زیادی روشن است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در اکثر موارد، نیازی نیست که روشنایی در حالت حداکثر قرار گیرد. پیشنهاد می‌شود جهت صرفه‌جویی در مصرف باتری، سطح روشنایی را کمی پایین‌تر از نصف یا به میزانی که برای چشمان‌تان مناسب باشد، قرار دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21391 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/04/10 تعداد مشاهده: 2007
کلید واژه ها: ,
سافت گذر