کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امنیت اندروید حتی با کمک KNOX سامسونگ کافی نیست!

شاید هر روز شاهد حرف‌های مدیر عامل بلک‌بری در مورد رقبایش نباشیم، اما این کاری است که جان چن از زمان معرفی تکنولوژی KNOX سامسونگ در کتفرانس اخیر گوگل در پیش گرفته و مدام در مورد این ویژگی در نسخه آینده اندروید اظهار نظر می‌کند.


gsmarena_001

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ چن یک پست بلند در وبلاگ خود نوشته و به تحلیل کاری که سامسونگ و گوگل در حال انجامش هستند پرداخته است. بعد از آن به سراغ ارائه دلیل در خوب و کافی نبودن سرویس جدید KNOX برای برقراری امنیت گوشی‌ها و البته دلیل برای برتری سرویس‌های بلک‌بری، رفته است.

Samsung-KNOX

چن اینگونه می‌خواهد خوب نبودن KNOX را به چالش بکشد؛ او معتقد است که دستگاه‌های بسیاری کمی از این سرویس بهره می‌برند در حالی که سرویس‌های بلکبری برای یک دهه است که در میلیون‌ها دستگاه فعال هستند. او همچنین لیستی از موفقیت‌ها و تعریف و تمجید‌هایی از بلک‌بری در دست‌یابی به ویژگی‌های امنیتی در طول سالهای گذاشته درست کرده است.

خب مشخص است که چه اتفاقی در حال رخ دادن است: بعد از اینکه رقیب‌های مدرن بلک بری همه چیز را از این شرکت گرفته‌اند، اکنون بلک‌بری فقط می‌تواند با مانور بر روی ویژگی‌های فوق امنیتی گوشی‌های خود مردم را قانع به خرید محصولات این شرکت بکند، که البته این مورد نیز با برنامه‌های آینده کمپانی‌هایی نظیر گوگل و اپل اکنون در خطر افتاده است. حالا چه ویژگی‌های بلک‌بری در بخش امنیت برتر باشد یا بدتر، بدون هیچ شکی با تشدید ویژگی‌های امنیتی که گوگل و اپل در پی آن هستند و نرخ رشد زیادی که دارند، به زودی بلک‌بری در این محدوده نیز دست خالی خواهد ماند و عملا هیچ چیز دیگری برای مانور دادن در گوشی‌های خود پیدا نخواهد کرد.

البته چیزی که مورد احترام است دفاع بلک‌بری از خود است اما بهتر است که از طریق گوشی‌های این شرکت انجام شود تا پست‌های وبلاگ!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21447 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/04/14 تعداد مشاهده: 2418
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/04/14 13:08
بدبختها همه برای اینکه تو بازار خودشونو مطرح کنن میان و یک ویژگی که اصلا برتر از محصولات سامسونگ نیست رو بیان میکنن تا شاید مردم گول بخورن...نمونش هواوی در باطری;ال جی جی3 در صفحه نمایش;اچ تی سی در جنس بدنه;اپل هم در اندازه گوشی و چند چیز بی معنی که الان علنا گفته من غلط کردم و گوشی 5.5 اینچی میخواد تو بازار بده و همشونم کلا میدونن که حرفاشون یک ریال نمی ارزه ولی چکار کنن که باید سر مشتری ساده لوح رو کلاه بزارن...با تشکر از سافی عزیزlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung