کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ترک فیس بوک برای ۹۹ روز: تجربه‌ی شادی

درپی مطالعه‌ی بحث برانگیز منتشرشده توسط فیس بوک، این شبکه‌ی اجتماعی روزانه تقریباً به ۷۰۰ هزار کاربر فید خبری می‌دهد. یک سازمان به کاربران تجربه‌ی جدیدی پیشنهاد می‌دهد، ترک سایت برای ۹۹ روز…

 فیس بوک

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ پروژه‌ی «۹۹روز آزادی» که اساسش از یک آژانس تبلیغاتی هلندی است از مردم خواست که ۹۹ روز از فیس‌بوک پرهیز کنند و ببینند این غیاب چه تأثیری دارد. شرکت‌کنندگان فرم‌های نظرسنجی رادر ۳۳، ۶۶ و ۹۹ روز بعد ازپرهیز از فیس‌بوک پرمی‌کنند و نتایج پروژه پس‌از بررسی برروی وب‌سایت قرار خواهد‌گرفت.

مرین استراتوف، مدیرهنری و پدیدآورنده‌ی ۹۹روز آزادی گفت: «فیس‌بوک می‌تواند اعتیاد باشد، گاهی شما به خودتان می‌گویید اصلاً من چرا بازش کردم؟» وی در ایمیلی به ما گفت: «برای ما سؤال اصلی ساده بود: آیا همه‌ی ما بدون فیس‌بوک خوشحال‌تر نیستیم؟»

فیس بوک سال ۲۰۱۲ آزمایشی انجام داد که دریک مجله‌ی علمی چاپ شد. کمپانی پست‌های مثبت و منفی را در فید خبری کاربران دست‌کاری کرده بود. هدف دیدن نتیجه‌ی ارسال‌های مثبت و منفی بود. این آزمایش باعث خشم جامعه‌ی دانشگاهی و کاربران شده، آن‌ها احساس می‌کنند تبدیل به خوکچه‌های هندی در آزمایشگاه فیس‌بوک شده‌اند. سرویس خدماتی فیس‌بوک گفته‌آست ممکن‌است مردم برای اهداف پژوهشی استفاده شده‌باشند، ولی این تنها راه بوده‌است. دلیلی وجود ندارد که شما این آزمایش را انجام ندهید.

این‌را از کسی که بارها سعی کرده فیس‌بوک را ترک کند و شکست خورده بشنوید: ترک سخت است. به گفته‌ی فیس‌بوک، کاربران روزانه ۲۰میلیارد دقیقه را صرف فیس‌بوک کی‌کنند، این شبکه‌ی اجتماعی بخشی از زندگی روزانه‌ی دیجیتال مردم شده‌است.

پدیدآورندگان ۹۹روز آزادی می‌گویند زمانی‌که کاربران از فیس‌بوک استفاده نمی‌کنند قادر به انجام کارهای معناداری مثل وقت‌گذرانی با دوستان و خانواده هستند. استراتوف می‌گوید: «هدف ما این نیست که کاربران به‌طور کامل از فیس‌بوک خارج شوند بلکه آزمایشی‌ست برای اینکه ببینیم زندگی بدون آن چه‌ شکلی دارد. امیدواریم نتیجه این باشد که مردم فکر کنند چه کارهای بیشتری در زندگی واقعی به‌جای زل زدن به فیس‌بوک می‌توانند انجام دهند.»

برای چه نمی‌توانم فیس‌بوک را کنار بگذارم؟ بخشی از دلیلم که نمی‌توانم فیس‌بوک را کنار بگذارم دوستان سابق و قسمتی از جهان است که درغیر این‌صورت قادر به ارتباط نیستم. اگرچه صدای فید اخبار آزاردهنده ست ولی هنوز یک راه ارتباط حیاتی با گروه‌های مختلف دوستانم است. درنهایت به‌جای ترک فیس‌بوک برخی از افراد را آن‌فرند کردم. حالا فیس‌بوک واقعاً جای دوستانم است و زمان کمتری از من می‌گیرد.

برای مبارزه با احساس تنهایی کسانی که تصمیم به ترک فیس‌بوک در پروژه‌ی ۹۹روز آزادی کرده‌اند، مدیران یک انجمن برای شرکت‌کنندگان فراهم کردند تا درباب تجارب خود صحبت کنند. آن‌ها می‌توانند از تأثیر فیس‌بوک بر زندگی‌شان صحبت کنند

همانند هر آزمایش دیگری خطراتی وجود دارد و این پروژه ممکن است به شکست منجر شود. ولی سؤال بزرگی باقی می‌ماند که فیس‌بوک در آزمایش خود جواب نداده بود: آیا ترک فیس‌بوک واقعاً شمارا خوشحال می‌کند؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21719 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/30 تعداد مشاهده: 1236
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مهران 1393/04/30 10:58
پیععععععععععععععععععععععععع. من اگه یک ساعت فیس بوک نباشم... زندگیم از هم میپاشه...
کی گفته شادی.. خیلی هم بده. برای کسانی که از فیس بوک بدشون میاد شادی داره. ولی برای من و کسانی که دوسش دارن. اصلا شادی نیس... من همیشه فیس بوک رو همراه گوشیم دارم.. تمام جهان هم که برم آنلاینم.
زنده باد مارک زنده باد