کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: «جیبو» ربات خانگی شما

به گزارش سافت‌گذر ؛ سال‌هاست که دیگر داشتن ربات‌های هوشمند در خانه را یک آرزوی دست‌نیافتنی نیست، بلکه تنها مسئله این است که چه زمانی بالأخره این اتفاق می‌افتد و تا چه زمانی باید برای رسیدن آن روز لحظه‌شماری کنیم.

 

هر روزه شاهد پیشرفت فناوری در حوزه رباتیک هستیم؛ به‌طوری‌که علاوه بر ربات‌های حرفه‌ای که کاربرد صنعتی دارند هم‌اکنون می‌توانید ربات‌های خانگی بیابید که در امور خانه کمک‌حال شما باشند. بزرگ‌ترین مانع فروش، قیمت بالای این ربات‌ها بود که با آمدن «جیبو» Jibo این مشکل نیز ظاهراً برطرف خواهد شد. هدف این پروژه، ساخت رباتی پانصد دلاری و مقرون‌به‌صرفه بوده که بتواند در امور روزانه به اعضای خانواده یاری برساند.

بنا به ادعای سازندگان، جیبو با دو دوربین وضوح بالا می‌بیند، با میکروفون داخلی می‌شنود، قابلیت یادگیری دارد و توانایی صحبت کردن را داراست. ضمناً کار یک دستیار شخصی را نیز انجام می‌دهد.

جیبو از برخی جهات مثل «سیری» دستیار شخصی اپل است، با این تفاوت که جسم دارد، گوش‌به‌زنگ دستورهای صوتی احتمالی است و به محض تشخیص این فرامین به سمت منبع صدا برگشته و سر تکان می‌دهد. نقش پیام‌رسان را بین اعضای خانواده ایفا می‌کند و اعضای مختلف خانواده را با دوربین‌های خود از هم تشخیص می‌دهد. از طریق همین دوربین‌هاست که می‌توان تصاویر کیفیت بالا گرفت یا تماس تصویری برقرار نمود. دست آخر می‌توان به قابلیت «قصه‌گویی» این ربات اشاره کرد که با ترکیب جلوه‌های صوتی، گرافیکی و حرکات فیزیکی می‌تواند تجربه شیرینی برای کودکان شما بیافریند.

 
برای ملاقات با شما لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش سافت‌گذر ؛ علی‌رغم برخی محدودیت‌های جیبو، با‌توجه به منبع‌باز بودن سیستم‌عامل آن، قابلیت‌های این ربات به مرور زمان بهتر خواهد شد و برنامه‌نویسان بیش‌تر و بیش‌تری برای جیبو برنامه خواهند ساخت. این ربات خانگی از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌نماید، برنامه‌های خاص روی اندروید و آی‌اواس دارد، ضمناً از رابط کاربری اینترنتی می‌توان جهت کنترل این ربات بهره جست.

نسخه خانگی جیبو در حال حاضر به قیمت 500 دلار قابل سفارش است و انتظار می‌رود عرضه آن در تعطیلات سال 2015 صورت پذیرد. نکته قابل توجه این‌که وقتی برای تأمین بودجه آغاز این پروژه از مردم تقاضای سرمایه‌گذاری شد، ظرف پنج روز، بیش از هشت برابر بودجه مدنظر سازندگان تأمین شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21970 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/05/15 تعداد مشاهده: 2582
سافت گذر
نظرات بینندگان

Anisa babaie 1399/10/02 12:23
من پول ندارم میخواهم برای مادرم بخرم چقدره