کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چیپست A8، وای فای سریع‌تر و حسگر بهتر اثر انگشت برای آیفون ۶

از قرار معلوم اپل امسال قصد رونمایی از دو گوشی جدید با ابعاد ۴.۷ و ۵.۵ اینچی را دارد. اخیرا نیز وب‌سایت VentureBeat به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده که مراسم رونمایی اپل، ۱۸ شهریورماه برگذار خواهد شد و آیفون 6 با چیپست A8 معرفی می‌شود.


iPhone-6-Gold

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ با این حساب علاقه‌مندان محصولات اپل قادر خواهند بود تا در اواسط شهریور ماه امسال گوشی جدید ۴.۷ اینچی این شرکت را خریداری کنند اما احتمال می‌رود عرضه مدل ۵.۵ اینچی با چند هفته و یا حتی یک‌ماه تاخیر صورت گیرد.

 از طرف دیگر شایعاتی نیز در خصوص تجهیز این دو گوشی به صفحه نمایشی یا‌قوت اندوید شده با مقاومت بسیار بالا (ultra-durable sapphire glass) منتشر شده است. این طور که پیداست این صفحه نمایش جدید از مواد سرسختی ساخته شده است اما این سختی به اندازه جنس صفحه‌نمایش‌های گوریلا گلس نمی‌باشد. چندی پیش نیز در همین زمینه ویدئویی منتشر شده بود که از سختی جنس صفحه نمایش آی‌فون ۶ حکایت داشت اما باز هم به نسبت صفحات یاقوت کریستال از جنس نرم‌تری برخوردار است.

 اطلاعات منتشر شده از جانب این منبع آگاه از استفاده از چیپست جدید A8 در آی‌فون‌ ۶ نیز خبر می‌دهد. چیپست A8 از فرکانس 2.0 گیگاهرتز به ازای هر هسته بهره می‌برد و با این حساب شاهد بهبود پاسخ‌دهی گوشی و گرافیک بالاتری خواهیم بود. این امر در حالی است که چیپست A7 (چیپست به کار رفته در آی‌فون ۵) به ازای هر هسته فرکانسی معادل ۱.۳ گیگاهرتز داشت.

 این‌ طور که پیداست اپل برای آی‌فون ۶ سنگ تمام گذاشته و وای‌فای سریعتری را نیز در نظر گرفته است. ساخت چیپست وای‌فای آی‌فون ۵ به عهده شرکت برادکام (Broadcom) بود. جالب اینجاست که اپل سعی داشت تا چیپست وای‌فای آی‌فون ۶ را با استفاده از تیم مهندسان داخلی این شرکت تولید کند اما به گفته منابع آگاه به نتایج دلخواه در تهیه چیپست جدید نرسیده است.

 با این حساب اپل مودم سلولی (cellular modem) شرکت کوالکام با مدل MDM9x35 را برای آی‌فون ۶ در نظر گرفته خواهد گرفت. گفته می‌شود تا زمانی که شرکت مخابراتی Verizon از تکنولوژی CDMA دست بردارد اپل از این مودم کوالکام استفاده خواهد کرد. ناگفته نماند که این مودم جدید سرعتی معادل ۳۰۰ مگابیت در ثانیه را با استفاده از پروتکل مخابراتی LTE 6 به ارمغان خواهد آورد.

 طرفداران سیستم پرداخت موبایل نیز در نهایت به آرزوی خود خواهند رسید چرا که از قرار معلوم آی‌فون ۶ دارای سوکتی مجهز به تکنولوژی NFC است که این گوشی را قادر می‌سازد قابلیت پرداخت موبایل را نیز داشته باشد. شرکت NXP برای ساخت این سوکت به یاری اپل آمده تا اطلاعات جهت پرداخت الکترونیک را رمز گذاری کند.

 از سایر امکانات جدید می‌توان به قابلیت شناسایی اثر انگشت اشاره کرد که در نسخه جدید بهینه سازی شده و در کنار سرعت بیشتر ضریب خطای کمتری نیز دارد.

 در این میان شایعاتی نیز در خصوص استفاده از تکنولوژی به خصوص توسط بیتس (Beats headphones) و اپل به گوش می‌رسد. این طور که پیداست آی‌فون ۶ از چیپست مخصوص برای افزایش کیفیت هدست بیتس بهره خواهد گرفت.  تاکنون این جامع ترین اطلاعاتی بود که در خصوص آی‌فون ۶ به بیرون درز پیدا کرده اما باز هم تا زمان رونمایی این محصول ممکن است این مشخصات تغییر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21986 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/05/16 تعداد مشاهده: 1566
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر