کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316256 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان حیات Charms menu در ویندوز ۹

به نظر می رسد کاربران ویندوز به دو دسته تقسیم شده اند! دسته ای علاقه مندان به ویندوز ۸ (و ویندوز ۸.۱) و دسته دوم متنفرانِ این ویندوز!

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ شنیده ها حاکی از آن است که Charms menu در ویندوز جدید مایکروسافت که قرار است ویندوز ۹ نام بگیرد هیچ جایگاهی نخواهد داشت و ما شاهد حذف آن خواهیم بود.این جمله بدان معناست که Metro UI سیستم عامل، جایی است که وظیفه جستجو، تنظیمات و اجرای دیگر پورتال ها در آن انجام می گیرد.

win-8-1-970x0

شاید بتوان استدلال کرد که از برجسته ترین دلایل عدم محبوبیت ویندوز ۸ از زمان انتشار در اواخر سال ۲۰۱۲، وجود همین Charms menu باشد.گویا مایکروسافت متوجه اشتباه خود در خلق این منوی کزایی شده است و حال قصد جبران دارد و از این منو را در ویندوز ۹ استفاده نخواهد کرد.

گویا مایکروسافت قصد انجام یک خانه تکانی اساسی را دارد چرا که شنیده ها حاکی از آن است که Charms bar نیز از تمامی کامپیوترهای شخصی و تبلت های مجهز به ویندوز ۹ حذف خواهد شد.

البته گمانه زنی هایی نیز وجود دارد که، Charms bar به طور کامل حذف نخواهد شد و مایکروسافت در سر دارد تا گزینه هایی مشابه را جایگزین آن در title bar نماید.

حال بشنوید از اهداف بزرگ مایکروسافت! این کمپانی قصد دارد علاوه بر رفع مشکلاتی که کاربران را در نسخه قبلی آزار می داد، “virtual desktops” (دسکتاپ های مجازی) را نیز به نسخه های بعدی ویندوز خود بیفزاید.

گمانه زنی ها بر این است که این قابلیت جدید، بتواند “multitasking” (مالتی تسکینگ) ویندوز را قدرتمندتر سازد و اجرا و استفاده از برنامه های بیشتر آن هم به طور همزمان را آسان و راحت سازد.

در انتها شایان ذکر است که زمزمه های عرضه ویندوز ۹ در بهار سال ۲۰۱۵ میلادی به گوش می رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22007 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/05/18 تعداد مشاهده: 1787
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهرداد 1393/05/18 11:24
خیلی وقته منتظر virtual desktop بودیم اگه تو ویندوز نه این قابلیت رو بزاره یک ویندوز به تمام معنا عالی میشه...