کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سازماندهی ایمیل ها در موبایل با Mailbox

میل باکس (Mailbox) همانظور که از نامش پیداست اپلیکیشنی در زمینه مدیریت چندین حساب ایمیل است که با ویژگی سوایپ (کشیدن انگشت) هوشمند از شما می آموزد و ایمیل های شما را بطور هوشمند ساماندهی می کند. پس از اینکه Mailbox توسط Dropbox خریداری شد بالاخره این اپلیکیشن که پیش از این برای آی او اس عرضه شده بود، برای آندروید نیز عرضه شد. برای آن دسته از کسانی که بیش از ۱ سال منتظر عرضه این اپلیکشن بر روی آندروید بودند، می تواند یک خبر خوشحال کننده باشد. حال با چگونگی عملکرد این اپلیکیشن از جهات مختلف بیشتر آشنا خواهیم شد.
mailbox

حرکات سوایپ 

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ هنگامی که اپلیکیشن را برای اولین بار اجرا می کنید از شما می خواهد که به یکی از حساب های جیمیل یا آیکلود خود متصل شوید.تیم توسعه دهنده Mailbox اذعان داشته که بزودی پشتیبانی از سرویس های دیگر ایمیل را به این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. بنابراین کسانی که از حساب ایمیل یاهو یا هاتمیل استفاده می کنند باید در انتظار بنشینند. اپلیکیشن پس از چند ثانیه که با حساب ایمیل وارد شده سینک شد شما را به چند حرکت سوایپ کلیدی راهنمایی می کند که  کمک خواهد کرد صندوق ورودی ایمیل های خود را هر چه بهتر ساماندهی کنید. این حرکات عبارتند از:

mailboxactions

  • سوایپ کردن به راست جهت فرستادن ایمیل به آرشیو
  • سوایپ کردن طولانی به راست جهت حذف کردن ایمیل
  • سوایپ کردن به چپ جهت نادیده گرفتن ایمیل برای مدتی(Snooze)
  • سوایپ کردن طولانی به چپ جهت اضافه کردن ایمیل به لیست

اگر شما با اپلیکیشن آندروید جیمیل آشنا باشید شباهت بین سوایپ کردن برای فرستادن به آرشیو را با Mailbox متوجه شده اید اما با این تفاوت که امکان استفاده از ویژگی های دیگر موجود در اپلیکشن مورد نظرما در اپلیکشن جیمیل بصورت سوایپ کردن وجود ندارد بلکه باید آنها را در منوی گزینه ها یافت و مورد استفاده قرار داد.

دو ویژگی ذخیره برای بعد و لیست

جالب ترین بخش مدیریتی این اپلیکشین برای ایمیل ها تا حد زیادی، وجود توانایی نادیده گرفتن ایمیل مورد نظرتان برای مدتی و ذخیره ی آن در اپلیکیشن است تا بتوانید بعدا از آن ایمیل استفاده کنید. هنگامی که شما روی ایمیلی به چپ سوایپ می کنید پیامی روی صفحه ظاهر می شود که می پرسد مایلید در چه زمان دیگری (امشب، فردا، انتخاب تاریخ دلخواه و…) دوباره این ایمیل را ببینید.این مشخصه به ویژه در زمانی که شما نیاز به یادآوری دارید که ایمیلی را دوباره بخوانید یا پیگیر کسی باشید مفید خواهد بود که همچنین می توانید برای این یادآوری در تنظیمات اپلیکیشن زنگ هشداری را تنظیم نمایید.

mailbox3 mailbox4

ویژگی لیست نیز یک ویژگی مهم است که برای ساماندهی ایمیل های کاری و قراردادن آنها در یک سری وظایف مختلف بسیار مفید و کاربردی است. قابلیت دسته بندی کردن ایمیل ها تنها با یک سوایپ کمک می کند که بتوان هر کار را اولویت بندی کرد تا هر وقت که زمانی برای پاسخگویی به ایمیل ها یافتید به سراغ آنها بروید. شما همچنین می توانید لیست های دلخواه خود را مانند «باید خوانده شود»و… داشته باشید.اگر قصد این را دارید که بعدا به سراغ اینگونه ایمیل ها بروید.

سوایپ هوشمند

همزمان با عرضه نسخه ی آندروید Mailbox قابلیت سوایپ هوشمند به آن اضافه شد که می تواند الگوی آرشیو کردن و نادیده گرفتن برا مدتی را از شما بیاموزد و ایمیل های بعدی شما را بطور خودکار ساماندهی کند.برای مثال اگر شما ایمیل کسی را تا سال ۲۰۲۵ نادیده می گرفتید قابلیت سوایپ هوشمند آن را می آموزد ودر دفعات بعد خودش ایمیل آن شخص را نادیده می گیرد تا شما بعدا فکری برای آنها بکنید و دیگر نیاز نیست که شما هر بار روی ایمیل های آن شخص سوایپ به چپ انجام دهید. بطور مشابه در یک مورد واقعی اگر شما فاکتور های خرید خود را به یک لیست مشخص انتقال می دهید Mailbox خواهد دانست که در دفعات بعد باید این ایمیل ها را به آن لیست مشخص انتقال دهد.فعلا دشوار است که به این موضوع بپردازیم که این اپلیکیشن چه زمانی را برای جمع آوری اظلاعات حساب ها صرف می کند اما این راهکار برای دسته بندی کردن ایمیل ها که برتر از راهکار گوگل برای تقسیم بندی ایمیل های تبلیغاتی و اجتماعی در زبانه های مختلف است، بسیار جالب تر به نظر می رسد.

صندوق ورودی بهینهmailbox5

مطلب آخر اینکه اکنون شما می توانید بیشتر ایمیل هایی که دریافت می کنید را در لیست ها و پوشه های مختلف برای دسته بندی کردن قرار دهید. ایده این است که تا جایی که ممکن است صندوق ورودی شما خالی باشد!

شما می توانید به دسته بندی ایمیل ها از نوار بالای اپلیکیشن، گزینه ای که با سه خط مشخص شده است، دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید با سوایپ کردن از  چپ به راست از کناری ترین نقطه این منو را نمایان کنید.

شاید به نظر برسد که Mailbox فرق چندانی با اپلیکیشن جیمیل گوگل ندارد اما وجود قابلیت سوایپ هوشمند که امکان دسته بندی ایمیل ها بطور خودکار در اختیار شما قرار می دهد موجب خواهد شد شما به سوی آینده ای حرکت کنید که بدون این قابلیت سخت به نظر می آید.

شما می توانید Mailbox را برای سه پلتفرم اپل مکینتاش، آی او اس و آندروید دانلود کنید که نسخه ی مک آن در مراحل آزمایش به سر می برد و برای دانلود این نسخه می توانید به سایت این اپلیکیشن مراجعه کنید اما برای نسخه های آندروید و آی او اس می توانید از لینک های زیر اقدام به دانلود آن بنمایید.

 

gt_appstoregt_googleplaygt_bazaar
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22305 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/05 تعداد مشاهده: 1553
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر