کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزونه‌ی Silver، زبان Swift اپل را به ویژوال استودیو اضافه می‌کند

اپل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، WWDC 2014 پرده از زبان جدید Swift برداشت. حال محیط جدید برنامه‌نویسی برای این زبان ارائه شده که قابلیت اتصال با ویژوال استودیوی مایکروسافت را دارد. به کمک این افزونه می‌توانید با یک زبان برنامه بنویسد و همزمان به سه زبان دات‌نت، جاوا و کوکوآی اپل خروجی بگیرید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ پروژه‌ی سیلور توسط RemObjects توسعه یافته است، اما توسعه‌ی این محیط برنامه‌نویسی به‌معنای سهولت کامپایل کردن اپلیکیشن‌های iOS برای ویندوزفون نیست، بلکه بدین معنا است که توسعه‌دهندگان برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های خود تنها نیاز به آشنایی با یک زبان ساده دارند که در این مورد Swift است. سیلور این امکان را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که تنها با آشنایی با Swift و آگاهی بر قابلیت‌های پلتفرم‌های مختلف موجود و اعمال اندک تغییراتی به توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای هر سه پلتفرم برآیند. در اینگونه موادر معمولاً منطق اصلی اپلیکیشن نیازی به تغییرات نداشته و تنها برخی از جزئیات با استانداردها و قوانین پلتفرم جدید هماهنگ خواهد شد.

با توجه به اینکه بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن خود را برای دو یا سه پلتفرم موجود آماده می‌کنند، استفاده از چنین ابزاری می‌تواند بسیار کارآمد باشد و همچنین برخی از هزینه‌ها را نیز کاهش دهد. ضمناً این ابزار می‌تواند نقش تاثیرگذاری در بالا رفتن تعداد اپلیکیشن‌ها و بازی‌های توسعه داده شده برای ویندوزفون داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22358 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/06/09 تعداد مشاهده: 1452
سافت گذر