کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316234 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توشیبا با دو لپ‌تاپ و یک تبلت جدید به IFA 2014 آمد

توشیبا روز اول خود در نمایشگاه IFA را با معرفی نسل دوم کرومبوک های خود، مدل جدیدی از لپ‌تاپ های Satellite Radius و یک تبلت ویندوزی ۷ اینچی به اتمام رسانده است.

toshiba
به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ با گسترش بیش از پیش بازار کرومبوک ها توشیبا نیز تصمیم بر نو نوار کردن نخستین کرومبوک های خود گرفته است. این شرکت در همین راستا نسل دوم این کرومبوک ها را در IFA امسال برلین معرفی کرده است.

صفحه نمایش کرومبوک ۲ نسبت به نسل اول خود تغییری نکرده و در همان اندازه ۱۳ اینچی باقی مانده است. اما این بار هم باریک تر و هم سبک تر از پیش شده است. وزن آن تنها ۱.۳ کیلوگرم است و ساختار خود را در یک شاسی ۱۲ اینچی جا داده است.

توشیبا رزولوشن را نیز در این ورژن افزایش داده تا از این پس یک محصول با میزان درخشندگی ۳۴۰ نیت و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل IPS را به دست شما برساند. باتری آن در این رزولوشن عمری ۹ ساعته را برای کاربر خود تأمین خواهد کرد.

دیگر تغییرات مشاهده شده در نسل دوم، استفاده از وای فای سریع تر ۸۰۲.۱۱ac و یک میکروفون دوگانه است و در بحث پورت‌ها نیز تغییری مشاهده نمی‌شود (پورت‌های یو اس بی ۲.۰ و ۳.۰، اچ‌دی‌ام‌آی و اسلات اس‌دی).

در این کرومبوک از هر لحاظ پیشرفت ملاحظه می‌شود به جز یک مورد: توشیبا پردازنده‌های سلرون سری هسول را برداشته و مدل Bay Trail N2840 را در آن جا داده است. چنین پردازنده ای می‌تواند میزان عملکرد را کاهش دهد، اما شاید برآورد توشیبا برای عملکردی بهتر مخصوصاً در ورژن ۱۰۸۰p اضافه کردن یک رم چهار گیگابایتی به جای دو گیگابایتی برای نسل دوم کرومبوک های خود بوده است. از این طریق توشیبا توانسته قیمت را در عین افزایش رزولوشن پایین نگه دارد.

از طرفی توشیبا یک لپ‌تاپ ویندوزی را نیز به IFA آورده است؛ Satellite Radius 11 که دنباله ای برای ۱۵.۶ اینچی Satellite Radius محسوب می‌شود. هر دوی این محصولات ظاهری شبیه به Yoga لنوو دارند و با چرخش ۳۶۰ درجه خود از نوع تبدیل شونده به لپ‌تاپ و تبلت می‌باشند.

 

در درون Radius 11 یک پردازنده Bay Trail سلرون و یا پنتیوم (به مدل بستگی دارد) و همچنین هارد درایوهای HDD و یا SSD خواهید یافت؛ دقیقاً مانند آنچه در کرومبوک جدید این شرکت شاهد هستیم. جدا از بحث قیمت پایین این محصول استفاده از چنین پردازنده‌های نوید عمر باتری بالاتر را نیز می‌دهد. شاسی نیز بسیار نرم و در قالبی بدون فن تولید شده است. هنوز صحبتی از قیمت آن نشده، اما توشیبا شرکت با تجربه ای است و مطمئناً قیمتی را برای محصول خود انتخاب می‌کند که تا در مقابل تبدیل شوندگان دیگر بازار چون Dell Inspiron 11 3000 و HP Pavilion 360 یارای رقابت داشته باشد.

کرومبوک ۲ از ۵ اکتبر و با قیمت پایه ۲۵۰ دلار برای مدل پایین تر و ۳۳۰ دلار برای مدل فول اچ دی راهی بازار خواهد شد. همچنین Radius 11 نیز از اواخر اکتبر و با قیمتی فعلاً نامشخص به بازار وارد می‌شود.

اما اگر در یک دست توشیبا لپ‌تاپ ها جا گرفته باشند، در دست دیگر این شرکت یک تبلت برای معرفی حی و حاضر قرار دارد. توشیبا تولید تبلت های ویندوزی کوچک را باز هم به کوچک‌ترین اندازه رسانده و با یک تبلت ۷ اینچی ویندوزی ۱۲۰ دلاری به نام Encore mini به بازار بازگشته است. البته این مدل ارزان‌ترین تبلت ویندوزی در بازار نیست، اما قطعاً جزو پایین‌ترین قیمت‌هایی است که از شرکتی چون توشیبا دیده‌ایم.

ویندوز این محصول طبیعتاً ۸.۱ مایکروسافت است و همان‌طور که انتظار می‌رفت با سخت افزاری پایین نیز تولید شده است. رزولوشن آن ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل است و با یک پردازنده چهار هسته ای اینتل اتم Z3735G، یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین‌های ۲ و ۰.۳ مگاپیکسل سر و شکل گرفته است. وزنی ۳۵۰ گرمی دارد که اندکی سنگین تر از گلکسی تب ۴ Nook سامسونگ به نظر می‌رسد.

توشیبا دست و دل‌بازی از خود نشان داده و یک ترابایت حافظه ابری وان درایو (یک ساله) و یک سال سرویس آفیس ۳۶۵ را برای خریداران این تبلت فراهم کرده است. توشیبا برای ساخت این محصول با مایکروسافت همکاری‌های نزدیکی داشته تا اگر ویندوز در حالت دسکتاپ نیز قرار داشته باشد، کاربران همچنان بزرگی آیکون و دکمه‌ها را احساس کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22446 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/06/13 تعداد مشاهده: 1560
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر