کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا جی ال ایکس ایران همچون هواوی چین خواهد شد؟

در این مقاله سعی میکنیم در مورد گوشی های هوشمند ایرانی جی ال ایکس صحبت کنیم . و در این میان نیم نگاهی به شرکت چینی هواوی خواهیم داشت که با همین روند جی ال ایکس وارد بازار شد و مدتی است گل سرسبد گوشی های هوشمند موجود در بازار شده است ، و در نمایشگاهی که در برلین با نام  IFA 2014 روز های پیش برگزار شد با ارائه گوشی هوشمند فوق العاده ای با پردازنده ۸ هسته ای توانست توجه بسیاری از کاربران و تولید کنندگان گوشی های هوشمند را از آن خود نماید.

GLX

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ خوب منظورمون از این بررسی و مقایسه چی بود؟ به نظر من ما ایرانی ها همیشه به ضرب المثل مرغ همسایه غاز است اعتقاد زیادی داریم . و همیشه در همه موضوعات این مورد رو سر لوحه خودمون قرار دادیم یعنی شما مخالفید از این نظر ؟ پس لطف کنید بگید چرا!

خوب از حاشیه بریم سراغ اصل موضوع  ، اصل موضوع این بحث چه خواهد بود؟ مطمئنا تا حالا موضوع بحث رو از عنوان و مقدمه این پست که به عنوان اولین پست وبلاگ زوم تک است فهمیدید.

موضوع بحث من شرکت ایرانی جی ال ایکس هستش ، شرکتی که مطمئنا با این همه مشکلات توانست در این گرداب تحریم ها دوام بیاورد ، و به راهی که شروع کرده ادامه دهد.

شاید برخی از شما ها که عاشق استفاده از گوشی های هوشمند با برند های بزرگ که نامشون رو با تریلی نمیشه کشید علاقه زیادی داشته باشید.اما بیایید به این ماجرا از نگاهی دیگر نگاه کنیم. نگاهی منتقدانه به فرهنگ بیگانه پرستمان ، راستشو بخاید این موضوع زمانی در وجود من جرفه زد که صف عاشقان اپل در سانفرانسیسکوی امریکا رو دیدم . عاشقانی که فقط بخاطر در دست گرفتن گوشی هوشمندی که در کشور خودشون تولید شده بودند. در یکی از خیابان های امریکا صف کشیده بودند.

البته در این میان وظیفه ی تولید کننده هم از مصرف کننده کمتر نیست ، و باید تولید کننده هم مشتری مداری رو بگونه ای در نقشه راه خودش قرار دهد که کاربران هم در مقابل این احترام مطمئنا پاسخ این حرکت رو خواهند داد.

و از نگاهی دیگر اگر به بازار گوشی های هوشمند در ایران بندازیم ، متوجه این موضوع خواهیم شد که ایران در آسیای میانه به عنوان یکی از کشور های مصرفی گوشی های هوشمند است ، و بازاری بکر برای نفوذ شرکت هایی همچون جی ال ایکس است ، بگونه ای که اگر تنها ۲۰ درصد نه حداقل ۱۰ درصد بازار گوشی های هوشمند نصیب جی ال ایکس میشد ، مطمئنا مسیر پیشرفت این شرکت در جهت اشتغال زایی مهندسان ایرانی سهل تر می شد.

همین مهندسان پسران و دختران خانواده های خودمون هست ، یعنی با حمایت از کالا های ایرانی مطمئنا گامی بزرگ در جهت اشتغال زایی فرزندانمون و خودمون خواهیم داشت . نظرتون چیه؟

واقعا اگر گاهی به این موضوع توجه بکنیم مطمئنا در خرید هامون تا حدودی از کالاهای ایرانی باشه ، برآیند این خرید ها به جیب فرزندان وآشنایان خودمون خواهد رفت.

ولی در پایان مقاله موضوعی که بیشتر مورد توجه قرار میگیرد این است که اگر حمایت کاربران ایرانی از این برند همچون حمایت امریکایی ها از برند ملی خودشون بود مطمئنا پیشرفت این شرکت به دلیل بازخورد مالی خوب از این موقعیتی که هست بیشتر بود.

امیدوارم شرکت ایرانی جی ال ایکس هم در این مسیر پر فراز و نشیب روش ها و نقشه راه هواوی را الگوی خود قرار دهد ، چرا که شباهت هایی که این دو شرکت به هم دارند ، تولید گوشی هوشمند با امکانات مناسب و قیمت های رقابتی است ، اگر جی ال ایکس گرید محصولاتش را به محصولات هواوی برساند ، مطمئنا این شرکت می تواند وارد بازار رقابتی محصولات آسیایی شود .

این مهم نیازمند تلاش شبانه روزی مهندسان این شرکت ایرانی برای رسیدن به استاندارد های جهانی است تا درب بازار های آسیایی بروی این گوشی هم باز شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22515 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/17 تعداد مشاهده: 1665
سافت گذر
نظرات بینندگان

fereshte 1393/06/18 00:08
مشکل اینجاست که من قبل از خرید گوشی به سایت جی ال ایکس خودمون رفتم در قسمت نظرات مشتریان همه از اینکه گوشیشون بعد یکی دو روز مشکلاتی چون سنگین بودن سیستم عامل و باز نکردن بعضی از نرم افزارهارو داشت گله من بودند و پاسخ همه اونها یکی بود به نزدیکترین عامل مجاز مراجعه فرمائید. درسته که گارانتی خوبه ولی تو مملکت ما واحد کنترل کیفیت همون مشتریه ! مشتری گوشی رو ، یخچال رو ، تلوزیون رو و ..... کنترل کیفیتش باید بکنه!!!!
ناشناس 1393/06/17 23:45
سلام. من الآن یکساله که ازگوشی جیال ایکسمدل g4 استفاده میکنم و ازشم راضیم. اولش که داشتم خرید میکردم با شکو تردید خریدم ولی حالا هرکی بخواد گوشی بخره یکی از پیشنهادات من گوشی هوشمند glx ایرانیه.
از اینکه این گوشی تو دستمه اصلا خجالت نمیکشم و افتخار می کنم.
ناشناس 1393/06/17 21:23
خیلی مضحک بود
یه گوشی ایرانی خریدم مشکلاتش بماند ،برخورد بد نمایندگی و معطلی دو هفته ای هیچ ،پیدا شدن مجدد همون اشکالات باعث شد گوشی رو بندازم از طبقه پنجم تو کوچه
بابا منم سید مهدی حسن زاده 1393/06/17 21:17
به نظرم یه بخش ویژه‌ی طنز تو سایت راه بندازیم و نظرات فوق رو اونجا وارد کنیم ملت بیان ببینن بخونن بخندن.
امین 1393/06/17 20:28
دوست عزیز یک محصول وقتی وارد بازار میشه در درجه ی اول کیفیت وکارائی ودوم قیمت مناسب باید داشته باشد تا بتونه اعتماد مشتری را جلب کند وکم کم تبدیل به یک برند بشه.متاسفانه ما ایرانی ها هر کاری را که می خواهیم انجام بدیم همون اول می خواهیم میان بر بزنیم وخیلی زود هم راه تقلب را پیدا می کنیم.همین است که موفق نمی شویم.lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
NH 1393/06/17 17:54
سلام
دوستان
glx یا dimo هیچ فرقی نمی کنه، این دو شرکت جنس درجه 1000رم چینی میخرن میبرن کارخونه خودشون جعبه و ... عوض می کنن و جعبه یا استیکر خوشون قرار میدن(عوض می کنن) چرا جنس در جه 1000 میگم به این خاطر که شما اگر خود چینی هارو ببینین فقط از جنس های در جه مثل اپل ، سامسونگ، ال جی، ژیامو استفاده میکنن نه جنس های مزخفی مثل umi,s-color-ccit و...
گوشی و تبلت های چینی عامل های اصلی سرطان هستند این محصولات بدون هیچ گونه تست های اصلی در ازمایشگاهای معتبر و تاییده ی مخابراتی جهان وارد بازار می شن و ملت بدبخت هیچ گونه اطلاعی از مضررات این محصولات ندارن.

فای های فلش گوشی تبلت چین ها رو خودم تست کردم بعذا دارای تروجان هستند که اطلاعات حیاتی شمارو به سرقت میبرن
تو کارخونه imei write و فلش میکنن

من اگر جای شما بودم هیچ وقت سمت این محصولات چینی نمی رفتم

دوست 1393/06/17 16:09
به نظر من که فوق العاده هست. با این قیمت واقعا قابل توجه هست.
مهدی 1393/06/17 15:03
برای موفق بودن تو این زمینه باید چند تا فاکتور داشت :
1- اول هدف والا که واقعا چی میخوایم. مثل شاگرد اولا 20 بگیریم و همیشه مطرح باشیم و یا اینکه به 10 قانع باشیم و در سطح پائین. تو این مورد که هواوی دوست داره 20 بگیره.
2- روابط عمومی خوب داشته باشیم و با کشورهای دیگه ارتباط مطلوب داشته باشیم و در تجارت موفق باشیم.
3- اینقدر کلمه ملی رو لوث نکنیم. همین شرکت هواوی کلی مهندس خارجی داره که دارند براش کار میکنند. ولی به اسم چین تموم میشه . چرا ما این کار رو نکنیم؟ بالاخره باید نخبه ها رو از هر جایی وارد کرد ( چه داخلی و چه خارجی ) تا بتوانند بهترین کیفیت رو برای شرکت فراهم کنند.
4- هزینه های زیادی هم برای تحقیقات و نوآوری ها کنار بگذارند تا همیشه برای خودشون پرچمدار باشند.
و خیلی فاکتورهای دیگه که تو همه ی موفقیتها لازم هستند.
امیدوارم که یه روزی دیدگاه مدیریتی تو ایران عوض بشه و بتونیم که برای خودمون کسی باشیم. ( کاری که والیبالمون بر اساس یک برنامه بلند مدت تو ورزش کرد و حالا برای خودش نامی دست و پا کرده تو جهان ).
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مسعود 1393/06/17 13:41
مقایسه بین آمریکا و ایران درست نیست.نه تنها مردم آمریکا بلکه تمام انسانهای کره ی زمین دوست دارن بهترین ها رو داشته باشن،چون حالا شرکت اپل در آمریکاست دلیل بر این نیست که مردم برای حمایت محصول کشورشون اقدام به خرید این برند میکنن!
اکثر محصولات الکترونیکی کشورمون خارجی هستن و فقط اسم ایرانی رو یدک میکشن،من شخصا پولی برای کار مونتاژی پرداخت نمیکنم و یه سره میرم اصلش رو میخرم.کشورمون به معنای واقعی کلمه باید "تولیدکننده" باشه نه مثل این موبایل یا مرورگر ملی یا سیستم عامل ملی یا خودروی ملی و.... مونتاژ و کپی و اضافه کردن کلمه ملی به آخر اونها که نشد....!
شاهین 1393/06/17 12:51
اولا اپل هم مثل بقیه محصولات ساخت چینه، با نظارت آمریکا.
بعلاوه ملت مظلوم ایران از ایران خودرو و سایپا که حمایت کردند چه فایده ای دیدند که از جی.ال.ایکس با "یک خشاب سیم کارت" ببینن.
کاش میشد که بشیم، اما نمیشیم، چون برای کارخانه های ایرانی اول سود مهمه، نه رضایت. درصورتیکه بقیه اول خودشونو ثابت میکنن، بعد به سود دهی میرسن.
reza 1393/06/17 12:50
شرکت هنگ کنگی مال خودشونه. طراحی توی اون شرکت خارجی انجام میشه. در ایران هم قطعات بیشتری داره بومی سازی میشه
مرادی 1393/06/17 12:46
سلام. glx را به هیچ وجه نمیتوان با هواوی مقایسه کرد چرا که هواوی یک شرکت بزرگ مخابراتی است که زیر ساخت مخابرات کشور های زیادی از جمله ایران و انگلستان مال هواوی است . مودم های وایمکس ایرانسل و مبین نت ساخت هواوی است و بسیاری دیگر از تجهیزات مخابراتی مارک هواوی را یدک میکشند گذشته از این در چین بسیاری از پیش نیاز ها و شرکت های تولید قطعات اکترونیک وجود دارد که در ایران نیست . البته مطمئنا هر شرکتی تلاش کند وسیله ای مرغوب بسازد که حتی با میان رده ها هم رقابت کند موفق خواهد شد ومهم نیست آن شرکت متعلق به کدام کشور است چه کسی حاضر به خرید یک گوشی چینی با این قیمت ها در ایران بود ؟ ولی امروز شاهد این هستیم که برخی برند های چینی در ایران موفق هستند وثابت کردند همه اجناس چینی بد نیستند .هر شرکت ایرانی هم که بخواهد میتواند ولی ابتدا نباید به سود کلان بیاندیشد گجت مرغوب بسازد به روز باشد نه اینکه یک گجت را 10سال فقط جعبه اش را تغییر دهدمثل خودرو پیکان که از روز تولید تا روز پایان زه هاشو عوض میکردند و مدل صندلی هایش.خدمات پس از فروش خوب بدهد موفق خواهد شد ما در گذشته از این دست شرکت ها در ایران داشته ایم مثل شرکت های ساخت تلویزیون .یخچال جاروی برقی و.....که البته تعدادی هنوز هستند . شرکت glx هم شرکت خوبی است گوشی های خوبی تا به حال عرضه کرده انشاالله که موفق باشند lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حامد 1393/06/17 12:34
سلام من ازاستفاده کردن ازجی ال ایکس خجالت نمیکشم مدل لاسترودویاله دارم چندبارمحکم کوبوندمش زمین هیچیش نشدراضیم الانم جی3دستمهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1393/06/17 12:29
واللا ما هوآوی که هوآویه رو قبول ندارم، چه برسه گوشی اسما ایرانی و اصلا چینی جی ال ایکس اون هم با این ویژگی منحصر به فردش که راحت از جیب در میاد!!!
هیچکسی اگر کارش ارزشمند باشه و محصولی عالی ارائه کرده باشه رو نمیاد مفتی عرضه کنه؛ هرکسی اندازه وقت و انرژی و ارزشی که واسه کارش گذاشته نون میخوره، بماند که بعضی از ما ایرانی ها (!) همین قاعده رو هم رعایت نمیکنیم و هزینه ای که بابت محصولمون دریافت میکنیم بیش از ارزش واقعیشه...
محسن 1393/06/17 10:46
کلاهبردارایی که هر روزه تو خیابوا و مغازه ها میگردن و دنبال فرصتین واسه خالی کردن جیب مردم ، اونا هم از همین جوانای خودمونن :-)
ایناییم که تو شرکت GLX دارن کار میکنن بی سباهت به همون کلاهبردارا نیست . گوشی 100% چینی رو بصورت جدا جدا وارد میکنن بعد اینجا اسمبلش میکنن و اسمش رو مسذارن گوشی ایرانی :-) . آیا این کلاه برداری نیست ؟ و یا حتی بالاتر از اون خیانت به مملکت ؟
رضا 1393/06/17 10:15
ببینم پول گرفتید تبلیغ کنید؟
البته این هم در ذات خودش عیبی نداره
چیزی که هست عدم اعتماد است. یه چینی حرفامونو بشنوه بهتره یا پسر همسایه شیطونمون؟
قضیه نوکیا رو که یادتون هست؟!!!
Amir 1393/06/17 10:13
GLX منو بیشتر یاد ماشین میندازه نه تلفن همراه!!
بهتر بود ی اسم بهتر لنتخاب می کردن تا آدم روش بشه گوشی رو دستش بگیره!!!
یه دوست 1393/06/17 09:03
سلام
glx علاقه ای به پیشرفت ندارد و فقط به سود خودش فکر میکند در ضمن ایرانی نیست و فقط به اسم ایرانی تمامش میکنند یه گوشی کاملا چینی با سیستم عامل چینی که قطات ساخته شده آن از چین وارد و دبرای اینکه گمرکی بهش نخوره در منطقه آزاد الوند کارگاهی تاسیس کرده که قطات آنها سوار هم میکنند.
reza 1393/06/17 08:52
واقعا اگز آخرین محصول جی ال ایکس یعنی اسپایدر ۱ رو دستتون بگیرید از قیمت پایین در کنار امکانات بالا شگفت زده میشید. واقعا انتظار همچین چیزی رو از یک شرکت ایرانی نداشتم. حتی اگر تصور کنیم ۱۰۰ درصد گوشی هم از بیرون بیاد و اینجا مونتاژ بشه( که البته قطعا اینطور نیست) اشتغال زیادی برای جوانان ما ایجاد خواهد کرد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus