کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین گوشی های اقتصادی سال 2014

این گوشی ها علاوه بر اینکه قیمتی مناسب و اقتصادی دارند بسیاری از نیازهای روزمره کاربران را نیز به راحتی تامین می کنند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ این روزها صحبت از گوشی‌های هوشمند با کارایی‌های بسیار بالا و مشخصات خاص و به نسبت قیمت‌های آن‌چنانی همه جا شنیده می‌شود اما اگر بخواهیم به دنبال گوشی‌هایی ارزان قیمت با کارایی مناسب باشیم شاید گزینه‌های زیادی پیش رو نباشد و انتخاب یک مورد مناسب که هم قیمت اقتصادی داشته باشد و هم بتواند نیازهای کاربران را تأمین کند کمی سخت باشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از گوشی‌های هوشمند اقتصادی موجود در بازار اشاره کنیم که نه تنها مشخصات نسبتاً خوبی دارند و نیازهای روزمره کاربران را برطرف می‌کنند بلکه با خرید آن‌ها حساب بانکی شما نیز شوکه نخواهد شد. قیمت همه این گوشی ها بدون قرارداد کمتر از 200 دلار است.

بهترین گوشی های اقتصادی سال 2014+تصاویر و قیمت

ایسوس زن‌فون 4

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند کوچک، خوش دست و خوش طرح با قیمتی اقتصادی هستید، زن‌فون 4 ایسوس گزینه مناسبی می‌تواند برای شما باشد. صفحه نمایش 4 اینچی زن‌فون 4 خیلی بزرگ نیست اما به نسبت اندازه خود کیفیت خوبی دارد و تصاویر در آن شفاف هستند. چگالی پیکسلی آن 233 پیکسل در اینچ است.

با وجود اینکه فضای ذخیره سازی 4 گیگابایتی برای گوشی‌های اقتصادی استاندارد است، زن‌فون 4 ایسوس فضای 8 گیگابایت را در دل خود جای داده است. علاوه بر این کارت میکرو اس دی نیز برای افزایش فضا در نظر گرفته شده است. با وجود اینکه زن‌فون 4 در سال 2014 عرضه شده اما آخرین سیستم عامل اندروید گوگل را ندارد. بلکه نسخه اندروید آن 4.3 است. قیمت این گوشی اقتصادی 150 دلار در نظر گرفته شده است.

بهترین گوشی های اقتصادی سال 2014+تصاویر و قیمت

سونی اکسپریا M

این گوشی سونی در سال 2013 وارد بازار شد. با وجود اینکه از نظر مشخصات سخت افزاری قابلیت رقابت با برادران قدرتمند خود در سونی مانند Z2 را ندارد اما کاربران متوسط را راضی نگه می‌دارد. علاوه بر این سونی اکسپریا M ظاهری جمع و جور و باریک دارد و وزن آن تنها 115 گرم است.

پردازنده 1 گیگاهرتزی و 4 هسته ای این گوشی قدرت خارق العاده ای ندارد اما در کنار 1 گیگابایت رم و صفحه نمایش 4 اینچی 854x480 آن ترکیب متناسبی را ایجاد می‌کند. اگر از طرفداران طراحی سونی هستید و به دنبال یک گوشی اقتصادی می‌گردید اکسپریا M گزینه نسبتاً خوبی است. در هنگام عرضه سونی قیمت 250 دلاری را برای آن در نظر گرفته بود اما در حال حاضر می‌توانید آن را با قیمت حدوداً 150 دلار خریداری کنید.

بهترین گوشی های اقتصادی سال 2014+تصاویر و قیمت

نوکیا لومیا 635

اگر به سیستم عامل اندروید گوگل علاقه‌ای ندارید می توانید برای یک گوشی هوشمند اقتصادی نیم نگاهی به لومیا 635 با سیستم عامل ویندوز فون 8.1 داشته باشید. محیط کار و طراحی سیستم عامل ویندوز برای موبایل به کل با سیستم اندروید و iOS تفاوت دارد و در آن از رنگ‌های روشن با قیمت‌هایی با نام کاشی‌های زنده برای نمایش اپلیکیشن های مختلف استفاده شده است.

مشخصات سخت افزاری آن ترکیبی از نمونه‌های قوی و ضعیف است. برای مثال پردازنده اسنپدراگون 400 برای یک گوشی اقتصادی بسیار قابل قبول است اما در عوض یک رم 512 مگابایتی نه چندان قوی آن را همراهی می‌کند. صفحه نمایش لومیا 635 نیز مانند دیگر گزینه‌های موجود در این لیست چندان چنگی به دل نمی‌زند. صفحه نمایش 4.5 اینچی لومیا 635 باید چگالی بیشتر از 218 داشته باشد. اما برگ برنده نوکیا لومیا 635 در قسمت اتصالات آن است. لومیا 635 قابلیت اتصال به شبکه LTE را دارد که برای یک گوشی اقتصادی گزینه مناسب و قابل توجهی است.

قیمت نوکیا لومیا 635 در حال حاضر 130 دلار است.

بهترین گوشی های اقتصادی سال 2014+تصاویر و قیمت

موتورولا موتو E

شرکت موتورولا از سال گذشته تا کنون تلاش‌های زیادی داشته تا بتواند سهمی در بازارهای گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت و اقتصادی داشته باشد. نتیجه تلاش‌های این شرکت عرضه دو گوشی جدید و ارزان قیمت بوده است. یکی از آن ها موتو E یوده که علاوه بر قیمت مناسب 130 دلاری عملکرد قابل قبولی نیز دارد.

اولین ویژگی مناسب موتو E صفحه نمایش آن با اندازه 4.3 اینچ است که رزولوشن 960x540 دارد و چگالی پیکسلان نیز 256 است. برای چنین صفحه نمایش باتری 1980 میلی آمپری درنظر گرفته شده است که ماندگاری بسیار خوبی دارد. موتورولا در مورد سیستم عامل اندروید گوشی موتو E تغییراتی را اعمال نکرده است. این بدین معنی است که رابط کاربری روان اندروید با تصاویر گرافیکی سنگین و ناکارآمد سنگین نشده است.

بهترین گوشی های اقتصادی سال 2014+تصاویر و قیمت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22577 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/06/20 تعداد مشاهده: 2049
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

M.sina 1393/06/20 10:31
xperia m دوهسته ای هست نه چهار هسته ای!!!!!!!!!!!!!!!!