کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلفن Xperia Z3 Compact عمر باتری خارق‌العاده‌ای دارد

سونی برای افرادی که تلفن همراه جمع و جور را ترجیح می‌دهند نسخه‌ی کامپکت پرچمدار Xperia Z3 را در نظر گرفته است. این دستگاه برخلاف رقبای‌اش، اکثر قابلیت‌های پرچمداران بازار را دارد و به سخت‌افزار روز دنیا مجهز شده‌اند. 

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اندازه‌ی نمایشگر تلفن همراه Xperia Z3 Compact نسبت به Xperia Z3 از ۵.۲ اینچ به ۴.۶ اینچ و از Full HD به HD کاهش یافته است. باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم را برای پردازشگر Snapdragon 801 این دستگاه فراهم می‌کند.

قبلاً در بررسی آخرین میان رده‌ی سونی، Xperia T3 دیدیم که سونی در محصولاتش از بهینه سازی‌های خاصی در زمینه‌ی همسان‌سازی و باقی پردازش‌های انرژی‌بر بهره می‌برد که در نتیجه عمر باتری و عمل‌کرد مناسبی را نسبت به سخت‌افزار در این محصولات شاهد هستیم. وبسایت GSMArena در بررسی تخصصی از این دستگاه، عمر باتری آن را بدون بهره‌گیری از حالت کم‌مصرف Stamina بیشتر از ۱۰۰ ساعت اعلام می‌کند. این به معنی عدم احتیاج به شارژ این تلفن‌همراه برای ۴ روز با استفاده‌ی معمولی خواهد بود.

battest

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ۱۶ ساعت و ۴۰ دقیقه تماس تلفنی در شبکه‌ی 3G و حدود ۱۵ ساعت در پخش ویدئو و نت گردی عمر باتری این دستگاه خواهد بود که با توجه به طراحی مشابه آن با آخرین پرچمدار این شرکت باید منتظر عمر باتری خوب Xperia Z3 نیز باشیم.

به زودی تلفن اکسپریا Z3 Compact به دست زومیت خواهد رسید و طول عمر باتری آن را براساس آزمایش‌های استاندارد خود بررسی خواهیم کرد. اما آنچه تا اینجای کار از شواهد می‌توان متوجه شد، طول عمر باتری Xperia Z3 Compact بسیار خوب است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22628 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/06/24 تعداد مشاهده: 1595
سافت گذر