کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییک Clex؛ شیوه‌ای سریع برای مدیریت پخش موزیک

clexbanner

اگر از دستگاه اپلی خود به کرات برای گوش‌دادن به موسیقی استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد توییک جدید Clex برایتان کاربردی و مفید خواهد بود. این توییک که توسط برنامه‌نویس آی‌اواس Gabriele Filipponi نوشته و پیاده‌سازی شده است، یک روش جدید برای مدیریت پخش موزیک‌ها و مشاهده‌ی اطلاعات آهنگی که در حال پخش است به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ پس از آن که Clex را نصب کردید، در صورت سوایپ به چپ از لبه‌ی راست صفحه نمایش اطلاعات موزیک در حال پخش به همراه کنترل‌های معمول نشان داده می‌شود. در صورت سوایپ به راست از لبه‌ی چپ نیز لیست تمامی آهنگ‌هایی که بر روی دستگاهتان قرار دارد را خواهید دید. از طریق این لیست می‌توانید هر آهنگ دلخواه را برای پخش انتخاب کرده و از طریق ستون سمت چپ شرح‌داده‌شده در فوق نیز به طور کامل وضعیت پخش را کنترل کنید. در صورتی که می‌خواهید هر دو ستون چپ و راست همزمان بر روی صفحه ظاهر شوند، می‌توانید از سوایپ با ۲ انگشت از لبه‌ی چپ صفحه نمایش استفاده کنید.

Clex تا حد زیادی نیز قابل شخصی‌سازی است. پس از نصب‌کردن توییک بخش تنظیمات آن نیز به Settings گوشی اضافه می‌شود. به کمک این بخش می‌توانید محیط‌هایی که نمی‌خواهید سوایپ در آن‌ها فعال باشد و بنابراین Clex اجرا نشود را معین کرده و رنگ‌بندی قسمت‌های مختلف توییک را به طور کامل شخصی‌سازی کنید.

clexprefs11

این توییک تنها با اپلیکیشن موزیک پیش‌فرض موجود در آی‌اواس سازگار است و هماهنگی چندانی بین آن و سایر اپلیکیشن‌های شخص ثالث پخش موسیقی نظیر Rdio و اسپاتیفای دیده نمی‌شود.

در صورتی که به استفاده از توییک علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن را به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. در صورتی که امکان خرید برایتان مهیا نیست و با استفاده از توییک کرک‌شده مشکلی ندارید، Clex را به طور رایگان می‌توانید از سورس http://repo.hackyouriphone.org دانلود و نصب کنید. توجه کنید که این توییک تنها با آی‌اواس ۷.۱ و بالاتر سازگار است. به عبارتی برای استفاده از Clex دستگاهتان حتماً باید با ابزار پانگو جیلبریک شده باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22634 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/06/24 تعداد مشاهده: 1949
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر