کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

بحران خم شدن؛ چرا باید از نازکتر شدن گجت‌ها بترسیم؟

این روزها شرکت بزرگی مانند اپل اگرچه سعی در انکار آن دارد اما باید قبول کنیم که در طراحی جدیدترین محصول خود دچار یک بحران ناخواسته شده که این روزها در شبکه‌های اجتماعی به BendGate معروف شده و آن چیزی نیست جز مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس و با کمی سخت‌گیری بیرون زدن لنز دوربین آیفون 6 که همه به اتفاق آن را در اصرار اپل به نازک‌تر کردن این گوشی می‌دانند. این بهانه نوشتن این یادداشت است.


Don’t-fear-the-thickness

نوآوری معنا‌دار آرمان موردعلاقه صنعت تکنولوژی است. هر شرکت تکنولوژیکی به ما می‌گوید که “تکنولوژی برای تکنولوژی” درست نیست. تکنولوژی باید هدفش مستقیما پاسخگویی به نیاز کاربر باشد.

دوست‌داشتنی‌ترین طراحی‌ها در تاریخ گوشی‌های هوشمند به ندرت نازک‌ترین آنها بوده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ جاه‌طلبی در طراحی هدفمند، اغلب نا‌موفق است. هر‌چند این جاه‌طلبی، در پیش‌گرفتن کورکورانه نازکی باشد. مانند جدال سال پیش مگاپیکسل ها، رقابت برای داشتن نازک‌ترین گوشی تبدیل به عاملی مهم در موفقیت برگه‌ی مشخصات یک محصول می‌شود. ” بیا تا چند میلی‌متر از اینجا تراش دهیم و یک جفت از گوشه‌ها را از اینجا ببریم. به این ترتیب می‌توانیم در جمع زیر 7 میلی‌متری ها دوام بیاوریم…”

فکر می‌کنم وقتش است که این جدال دیرین اندازه را کنار بگذاریم. ضخامت ایراد نیست. دوست‌داشتنی‌ترین طراحی‌ها در تاریخ گوشی‌های هوشمند به ندرت نازک‌ترین آنها بوده است. جایی که گوشی‌های کلاسیک دهه‌ی پیش مثل موتورولا دروید با 13.7 میلی‌متر ، پالم پری با 16.9 میلی‌متر بلک‌بری بولد با 10.5 میلی‌متر، آیفون اولیه با 11.6 میلی‌متر و یا نوکیا N9 با 12.1 میلی‌متر ضخامت، در مقایسه با استاندارد‌های جدید به نظر کاملا چاق‌وچله می‌آیند. ولی چه کسی این استاندارد‌ها را وضع کرده و چرا باید از آنها پیروی کرد؟

فکر نکنید که متوجه نیستم. می‌دانم که نازک‌تر عموما بهتر است. صفحات ال‌سی‌دی مسطح تحولی عظیم در طرح ذهنی از تلویزیون به عنوان یک لامپ عظیم‌الجثه به چیزی که می‌توانید روی دیوار نصب کنید، ایجاد کردند. حداقل تینک‌پدهای لنوو و آی‌مک‌ها در تعریف، قابل‌حمل‌تر و خواستنی‌تر از مدل‌های اولیه‌شان هستند و ما از این موضوع سود می‌بریم. اما آستانه‌ی “به اندازه کافی نازک” برای گوشی ها خیلی وقت است که رد شده است. اختلاف قطر، بین N9 متکا ‌مانند و نسخه دارای طراحی با ضخامت 8.7 میلی‌متری‌اش یعنی لومیا 730 چیز قابل‌توجهی نیست. هر‌دوی این گوشی ها خوش‌دست هستند!

6.7 و 6.9 میلیمتر که سهل است، باور کنید بین 7 و 10 میلی‌متر هم هیچ اختلاف مهمی وجود ندارد.

اگر نازکی مثل یک دسر خوشمزه‌ی اضافه برای غذایتان بود،‌ می‌توانست کاملا بی‌ضرر تلقی شود. اما متاسفانه اینطور نیست و رسیدن به رویای نازکی، به بهای باتری کوچک‌تر و دوربین سازش داده شده در مرحله اول و بسیاری محدودیت‌های دیگر در مراحل بعدی تمام می‌شود.
اگر دوربین به افتضاح کشیده نمی‌شود، در واقع به این دلیل است که از بدنه گوشی بیرون می‌زند. مثل چیزی که در گلکسی آلفای 6.7 میلی‌متری سامسونگ می‌بینید و یا در آیفون‌های جدید اپل که هر دو حدود 7 میلی‌متر هستند. می‌خواهم یک راز را که با دقت پوشانده شده، با شما در میان بگذارم.

6.7 و 6.9 میلیمتر که سهل است، بین 7 و 10 میلی‌متر هم هیچ اختلاف مهمی وجود ندارد. اگر فقط اپل و سامسونگ می‌توانستند کمر‌بند همت‌شان را کمی سفت‌تر ‌بندند، می‌توانستیم الان وسایل خوش‌اندام و با باتری سخاوتمندانه‌‌تری را ببینیم که بیشتر به آدم می‌چسبند. حالا بیا یکی از آثار این کار را ببینیم: آیفون 6 پلاس که اگر کمی آلومنیوم ضخیم‌تری داشت، شاید این بحث و جدل در باره‌اش بوجود نمی‌آمد که تاچه حد خم‌شدنی است! و یا آیفون 6 که چرا لنز دوربینش بیرون زده و باید مشتریان برای اصلاح آن خودشان دست به کار شوند!

دو سال از زمانی که رئیس طراحی صنعتی نوکیا گفت: ” نازکی همه چیز نیست” می‌گذرد و از زمانی که طراح ارشد ال‌جی گفت: “جی 3 را قطعا از آن چیزی که نیاز (بازار) بود، ضخیم‌تر ساخته‌ایم، تا به تناسب و راحتی بیشتری با در دست گرفتنش دست یابیم.”، می‌گذرد.

الان جا دارد که همه مسیر موتورولا را پیش بگیرند که با ساختن رازر ماکس ایجاد کرد که در مورد چاق شدنش برای به حداکثر رساندن عمر باتری‌اش شرمگین نبود. بعضی وقت ها چیزهای خوب در بسته‌های چاق می‌آیند!

طراحان گوشی این را می‌فهمند. ولی من تعجب خواهم کرد اگر بازاریابان گوشی معنای این جمله را به همان خوبی بفهمند: دستگاه‌هایی با جذاب‌ترین ظاهر شاید امروز شما را به فروش بیشتری برسانند، ولی بهترین “احساس” (تجربه کاربری) شالوده و اساس وفاداری مشتریان شما در آینده خواهد بود.

مشخصات فنی اهمیت دارد – و نازکی یک ابزار اندازه‌گیری عالی برای ادامه مینیاتوری کردن تکنولوژی است – ولی همه در مرتبه‌ای از اهمیت قرار دارند. نازکی گوشی از زمانی که موتورولا رازر ابزار‌های همه را به رژیم گرفتن واداشت، دیگر یک فاکتور مهم نبوده است. یک رنج عرفی از انتظارات که هم‌اکنون برقرار شده‌، وجود دارد.

تا زمانی که شما نتوانید به طور اساسی از این مسیر منحرف شوید. راه شروع نوآورانه و معنادار واقعا شما را ملزم به بریدن از این طرف و آن طرف گوشی نخواهد کرد. الان جا دارد که همه مسیر موتورولا را پیش بگیرند که با ساختن رازر ماکس ایجاد کرد که در مورد چاق شدنش برای به حداکثر رساندن عمر باتری‌اش شرمگین نبود. بعضی وقت ها چیزهای خوب در بسته‌های چاق می‌آیند!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22864 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/06 تعداد مشاهده: 1851
سافت گذر