کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با بهترین تبلت های دانشجویی در بازار آشنا شوید

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ دوران دانشجویی دورانی است که نیاز به استفاده از وسایلی مانند لب تاپ و تبلت بیش از پیش احساس میشود . در حال حاضر لب تاپ ها در بین دانش آموزان و دانشجویان رواج بیشتری دارند . اما شاید کمتر کسی پیدا شود که بخواهد لب تاپ خود را با یک تبلت تعویض کند . شاید بدک نباشدنگاهی به لیست تبلت های دانشجویی بیندازیم . برای والدین و دانشجویان شاید انتخاب کمی سخت باشد . اما در این مطلب بهترین تبلت های دانشجویی در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم . البته این نکته را در نظر داشته باشید که یعضی این محصولات در بازار ایران دارای قیمت هایی نسبتا بالا می باشند.

مایکروسافت سر فیس پرو ۳

Surface Pro 3 یکی از بهترین لب تاپ – تبلت های بازار است که ویندوز ۸٫۱ روی آن در حال اجراست .سر فیس پرو از یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی با سایزی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان بهره می برد ، مخصوصا وقتی که نرم افزار OneNote در حال اجراست این سایز مناسب و معقول بیشتر جلب توجه میکند . یک صفحه کلید جانبی نیز برای یادداشت برداری همراه با این محصول به شما ارائه میشود .

 تبلت

در حالی که ویندوز ۸٫۱ از نظر برخی ها یک عیب بزرگ است اما واقعا این ویندوز در سر فیس پرو ۳ ، طعم و مزه ای دیگر دارد و صفحه نمایش لمسی این طعم را شیرین تر می کند .

اپل ای پد ایر

به جرئت میتوان این نکته را گفت که اپل بهترین محصولات آموزشی را برای دانش آموزان و دانشجویان تولید می کتد . تبلت اپل ای پد ایر  ویژگی هایی مانند ، سایز ۱۰٫۱ اینچی ، وزن ۴۶۹ گرم ، پردازنده ی ۲ هسته ای ۱٫۳GHz ، دوربین عقب و جلو ، میتواند  میتواند یکی از گزینه های خرید برای دانشجویان باشد . قیمت این تبلت بسته به ظرفیت ذخیره سازی متفاوت است .

 تبلت

شاید قبل از ارائه ی مایکروسافت افیس برای ایپد ، این موضوع یکی از مهم ترین دغدعه های استفاده کنندگان از این محصول بود . اما با انتشار مایکروسافت آفیس برای iPad ، گرایش اغلب دانشجویان به آیپد برای مسائل تحصیلی و آموزشی بیشتر شد . شما در ایپد میتوانید از کلیه نرم افزار های مجموعه افیس مانند اکسل ، ورد و … استفاده کنید .

سامسونگ گلکسی نوت پرو ۱۲٫۲

سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن همراه در جهان است . این کمپانی کره ای در زمینه ساخت تبلت ها نیز دستی بر آتش دارد . البته دستی که در چند سال اخیر محصولات خارق العاده ای در زمینه تبلت ها خق کرده است .

تبلت

Galaxy Tab Pro 12.2 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ می باشد که میتواند برای دانشجویان یکی از گزینه های اصلی خرید باشد . این تبلت با سایز ۱۲٫۲ اینچی و وزن ۷۵۳ گرم نسبت به ای پد ایر کمی بزرگتر و سنگین تر است . نوت پرو از سیستم عامل اندروید ۴٫۴ با مجموعه ای کامل از برنامه های کاربردی بهره می برد . همچنین قابلیت پشتیبانی از انواع سرویس های ارتباطی مانند ۳G ، ۴G ،WIFI را دارد .

ایسوس ویوو تب نوت ۸

این تبلت مخصوص کسانی ساخته شده است که علاقه زیادی به نوشتن با تبلت دارند .در هنگام خرید یک قلم نیز به شما ارائه میشود . این تبلت میتواند از تمامی سرویس های آفیس مایکروسافت ، طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و ویندوز ۸٫۱ پشتیبانی کند .

تبلت

با سایز ۸ اینچی ، استفاده از این تبلت به عنوان کامپیوتر شخصی معقول به نظر نمی رسد . اما سایز این تبلت بسیار مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان است . از لحاظ قیمت نیز از سایر رقبا دارای قیمت کمتری است  و میتواند گزینه ای مناسب به عنوان ” کامپیوتر دوم “‌باشد .

ایسوس ممو پد هفت

کسانی که به دنبال تبلتی سبک ، ارزان قیمت ، و قابل حمل هستند ، ایسوس ممو پد هفت بهترین گزینه برای آن هست . این تبلت دارای ویژگی هایی مانند پردازنده ی ۴ هسته ای ۱٫۳۳ GHz و اندروید ۴٫۴ کیت کت می باشد که با قیمت ۳۷۹ هزار تومان بسیار مناسب به نظر میرسد . حافظه ی ذخیره سازی ۱۶GB این تبلت را میتوان تا ۶۴GB به وسیله ی کارت میکرو اس دی ارتقا داد . سایز این تبلت ۷ اینچ می باشد .

تبلت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23014 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/15 تعداد مشاهده: 2089
سافت گذر
نظرات بینندگان

کیانوش حسین زاده 1393/07/15 14:08
اقا این قیمت رو از کجا در آوردی ؟ لا اقل منبع رو بنویس ما بریم بخریم