کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316394 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارسال نامه محرمانه به سران نظام درباره مدیریت کلان ICT

نخستین کنگره فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با رویکرد به‌زيست شهروندان، دیروز با سخنرانی مهندس نصرالله جهانگرد دبیر علمی این کنگره، دکتر جعفر حبیبی دبیر انجمن کامپیوتر ایران و دکتر حمید شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی در سالن همایش‌های شهرداری تهران واقع در پارک گفت‌و‌گو کار خود را به مدت سه روز آغاز کرد.

فناوران – در مراسم گشایش جعفرحبیبی، رییس انجمن کامپیوتر ایران هدف اصلی کنگره را هدایت و انتقال حوزه‌های علمی به بخش‌های کاربردی عنوان کرد و گفت: کشور ما از لحاظ دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات از دنیا عقب نیست اما یک حلقه مفقوده مانع اتصال حوزه دانش به بخش‌های کاربردی شده است.وی افزود: در این کنگره برای نخستین بار NGOهای حوزه ICT کشور در کنار هم گرد آمده و تلاش مي‌شود تا الگویی از مدل به‌زيست شهروندان با استفاده از فاوا در تهران به دست دهیم که در صورت توفیق این مدل در سایر شهرها نیز قابلیت اجرا خواهد داشت.

جهانگرد؛ نقطه اتصال

حبیبی حضور مهندس جهانگرد را به عنوان دبیر علمی کنگره عاملی تاثیرگذار در توفیق اجماع بخش

خصوصی ها، دولتی‌ها و NGOهای حاضر در این کنگره دانست و گفت: قصد داریم با همراهی NGO‌ها یک اتحادیه ایجاد کنیم.

ورود اقتصاددانان به حوزه فاوا

در ادامه جهانگرد، تریبون را در اختیار گرفت و گفت: کنگره قصد دارد مسایل ICT کشور را در 7 حوزه اختصاصی شامل توسعه خدمات الکترونیکی، شهروند مجازی، توانمندسازی شهروندان، اقتصاد شبکه‌ای و به‌زیست شهروندان، اخلاق فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم‌افزار و سامانه‌های اطلاعاتی و توسعه شبکه و نقاط دسترسی را به منصه ابراز، بررسی و نقد بگذارد. وی از حضور تيمي از اقتصاددانان در این کنگره خبر داد و گفت: این برای نخستین ‌بار است که جمعی از اقتصاددانان به تحلیل نقش فناوری اطلاعات در رشد اقتصادی ایران و بررسی شاخص‌های اقتصادی موثر بر توسعه بخش ICT در ایران و همچنین تحلیل جایگاه اقتصادی بخش ICT ایران به منظور شناسایی سهم و تاثیر گذاری آن در اقتصاد ملی مي‌پردازند.

وی گفت: در بخش حقوقی گزارشی از سیاست جنایی ایران در برابر جرایم رایانه ای توسط دکتر علیرضا جمشیدی ارایه مي‌شود. وی افزود: در این کنگره 10 کارگاه تخصصی، 48 مقاله منتخب هیات داوری، 52 سخنرانی راهبردی و گزارش عملکرد، 5 کارگاه علمی و فنی و یک نمایشگاه جنبی برگزار مي‌شود.

شکافی میان عرضه و تقاضای الکترونیکی

مهران خوانساری‌ابیانه، نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، دیگر سخنران مراسم افتتاحیه گفت: مردم ايران از لحاظ سواد دیجیتالی و آمادگی الکترونیکی در وضعیت خوبی قرار دارند به گونه‌اي که شاخص آمادگي استفاده آنان از اين فناوري از هر 10 واحد، شش و هشت دهم است و این رقم قابل رقابت با کشورهای توسعه یافته است. وی افرود: این در حالی است که در زمینه ارایه خدمات الکترونیکی از وضعیت خوبی برخوردار نبوده با رقم دو و نیم از 10 واحد مواجه هستیم.

خوانساري ادامه داد: بنابراين بايد با برنامه ريزي اصولي و علمي اين شکاف بين عرضه و تقاضا در کشور پر شود.

وي با تاکيد بر توجه به بخش خصوصي در اين زمينه گفت: البته وظيفه دولت حمايت از صنعت و بالا بردن و توسعه امکانات است اما اينکه چگونه مي توان اين معادله را به نوعي حل کرد تا سطح خدمات به مردم بالا رود نياز به برنامه‌ريزي اساسي دارد.

حذف واسطه‌ای به نام دولت

نايب‌رييس نظام صنفي رايانه‌اي گفت: در حال حاضر بخش خصوصی به دنبال عقد پروژه با دولت است تا به واسطه دولت خدماتش به دست مردم برسد. وی افزود: حذف نقش واسطه گی دولت، آرزویی است که هنوز محقق نشده است و باید برای حل این مساله چاره‌ای اندیشید.

چهار سال ایام غم

دکتر حمید شهریاری، دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در این مراسم با بیان اینکه چهار سال گذشته دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی ایام غم بوده است، گزارشی از عملکرد این شورا طی چهار سال دبیری وی ارایه داد. شهریاری گفت: در بدو فعالیت کارگروه‌هایی با حضور نخبگان ICTکشور در دبیرخانه تشکیل شد. وی افزود: توسعه خط و زبان فارسی در محیط رایانه موضوعی است که ردیف بودجه شورا به آن اختصاص یافته است و در همین راستا هم دبیرخانه پروژه‌های دادگان ملی، نویسه خوان نوری، فونت فارسی نستعلیق و‌ نی‌ریزی، نرم‌افزار تبدیل متن به گفتار، بازشناسی گفتار، خطایاب و دوره کامل آموزش زبان فارسی را در دستور کار قرار داد.

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی گفت: در حوزه دین و اخلاق، دبیرخانه پروژه فیلترینگ خانگی، پیکره متنی صرفی و نحوی قرآن کریم، تولید سامانه هوشمند ارایه محتوای الکترونیکی در حوزه علوم اسلامی، نرم‌افزار آموزش روخوانی قرآن کریم و چندین نرم‌افزار قرآنی دیگر تولید کرده است. شهریاری، تولید محتوای الکترونیکی را دیگر فعالیت شورا عنوان کرد و گفت: در این راستا طرح تسما تعریف شد و همچنین در ارتباط با انواع محتوا اسناد راهبردی این حوزه به تفکیک در حال تدوین

است.

وی تدوین و انتشار کتاب قوانین و مقررات ICT و تدوین لایحه 30 صفحه‌ای مالکیت فکری را از جمله اقدامات دبیر خانه در حوزه تدوین قوانین و مقررات عنوان کرد.

وی همچنین به ارایه سایر دستاورد‌های شورا در حوزه‌های دولت الکترونیکی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی، سیاستگذاری و تدوین اصول نظام جامع اطلاع‌رسانی پرداخت و گفت: مدیریت کلان کشور معضلی است که همواره دامن ICT کشور را گرفته و خلأ آن احساس شده است.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از تدوین طرح پیشنهادی برای رفع معضل میریت کلان ICT کشور خبر داد و گفت: این طرح پیشنهادی به صورت یک متن 3 صفحه‌ای و به صورت محرمانه تنظیم و به مقامات حکومتی ارایه شده است.

وی افزود: دامنه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به سر حلقه‌های اقتدار کشور و در نتیجه به ولایت الهی پیوند مي‌خورد.

توسعه خدمات قضایی الکترونیکی

شهریاری همچنین در حاشیه کنگره فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت : قوه قضاییه در سه سال گذشته، سامانه ای را با عنوان مدیریت پرونده قضایی طراحی کرده بود که به صورت فراگیر نبود.

وی با بیان این که برای فراگیر شدن این سامانه، پیگیری هایی در حال انجام است، گفت: در شش ماه گذشته با تاسیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، ماموریت جدیدی برای این مرکز تعیین شده که خدمت رسانی به مردم در حوزه نیازهای اطلاعاتی و قضایی است.

وی با بیان این که هم اکنون ارتباط مردم با حوزه قضایی، بیشتر به صورت حضوری و مراجعه مستقیم است، گفت: در تلاشیم که مردم بتوانند در گام نخست، اطلاعات خود را به صورت حضوری از طریق بسترهای ارتباطاتی و اطلاعاتی دریافت کنند و در گام دوم، خود خدمت را از طریق این بسترها بگیرند.

شهریاری گفت: در حال حاضر درصددیم، مجموعه ای از دادخواست ها را که مردم برای دریافت آن از شهرستان ها به تهران می آیند از جمله دادخواست دیوان عدالت اداری، در بستر اینترنت قرار دهیم تا نیازی به مراجعه مردم به محاکم برای درخواست یک فرم یا پرکردن و در اختیار گذاشتن آن نباشد.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه افزود: ارتباط وکلا با سامانه مدیریت پرونده قضایی نیز در دست اقدام است.

وی با بیان این که این اقدام آغاز شده است و به مرور زمان، درصد آن افزایش می یابد، گفت: مرحله مطالعاتی آن شکل گرفته و در صدد طراحی سند راهبردی برای توسعه خدمات قضایی از طریق بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

شهریاری افزود: پیش بینی می کنیم تا سه ماه آینده، مرحله مطالعاتی آن به اتمام برسد، اما منتظر به پایان رسیدن این مرحله نمی مانیم و طرح هایی که می توان در کنار مطالعات، عملیاتی کنیم، انجام خواهیم داد.

وی درباره الکترونیکی کردن امور قضایی، از دادن دادخواست تا صدور حکم گفت: این موضوع بخشی از نظام مدیریت پرونده قضایی است که در مواردی انجام شده است.

شهریاری افزود : در این فرایند، دادرسی به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط می شود و حکم قضایی نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی گفت: بخش هایی از ابلاغ نیز به صورت پیامک به مخاطبان ارسال خواهد شد که در بخش هایی انجام می شود، اما باید گسترش یابد که نیازمند زمان و طرح های زیادی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2342 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/03/02 تعداد مشاهده: 1423
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر