کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اجرای موفق ویندوز ۹۸ بر روی آیفون ۶ پلاس توسط یک کاربر چینی

windows98-iphone6plus-8-2

بر اساس پست تازه منتشرشده‌ای در فروم‌های گفت و گوی وبسایت bbs.feng.com، یکی از کاربران چینی با نام کاربری xyqo58775 موفق به اجرای ویندوز ۹۸ بر روی دستگاه آیفون ۶ پلاس شده است. جالب‌ترین قسمت ماجرا این است که ظاهراً این کاربر بدون جیلبریک‌کردن دستگاه موفق به انجام چنین کاری شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ البته این نخستین باری نیست که فردی موفق به پورت‌کردن سیستم عامل ویندوز بر روی دستگاه آیفون می‌شود. نخستین بار در سال ۲۰۰۹ یک هکر روسی موفق به اجرای سیستم عامل ویندوز ۹۵ بر روی یک دستگاه آیفون ۳G شده بود. اما می‌توان اینطور گفت که این نخستین باری است که فردی موفق به اجرای نسخه‌ی ۹۸ این سیستم عامل بر روی دستگاه آیفون ۶ پلاس، آن هم بدون بهره‌گیری از جیلبریک می‌شود. این شخص در اظهارات خود طی پستش اعلام کرده است که به کمک اپلیکیشن iDos که در این لینک بر روی اپ استور موجود است موفق به انجام چنین کاری شده است. این اپلیکیشن یک شبیه‌ساز برای انجام بازی‌های سیستم عامل داس بر روی آیفون و آیپاد است. البته او برای آن که عملیات را با موفقیت انجام دهد قسمت‌های مختلفی را داخل اپلیکیشن ویرایش کرده است.

 

181138mo9trwtlttzhzr8h

 

xyqo58775 این کار خود را چندان محیرالعقول نمی‌داند و می‌گوید تنها با استفاده از ابزارهایی که پیش از این توسط توسعه‌دهندگان دیگر ساخته و عرضه شده به انجام چنین کاری نائل آمده است. او نوشته است که اجرای ویندوز XP نیز از نظر فنی بر روی آیفون امکان‌پذیر است، اما نصب‌کردن آن به روش مشابهی که با آن ویندوز ۹۸ نصب می‌شود موجب بروز خطایی می‌شود که روند نصب را متوقف کرده و اپلیکیشن را می‌بندد. xyqo58775 فعلاً راه‌حلی برای این موضوع ندارد و گفته است که در وقت‌های آزاد خود به تلاش برای حل این مشکل خواهد پرداخت.

 

183220sfffd5g2zkzsagzh

 

این کاربر آموزش نصب را مرحله به مرحله شرح نیز داده است. البته متن آموزش به زبان چینی است و فعلاً ترجمه‌ی انگلیسی آن جایی منتشر نشده است. در صورتی که علاقه‌مند به امتحان‌کردن این روش هستید و فکر می‌کنید به کمک سرویس‌هایی نظیر مترجم گوگل از عهده‌ی فهم آن بربیایید، می‌تواند از این لینک به راهنما دست پیدا کنید. هر چند شاید اجرای ویندوز ۹۸ بر روی آیفون چندان مزیت بخصوصی نداشته باشد، اما برای آن دسته از کاربرانی که علاقه‌مند به دنبال تجربه‌های نو و جالب هستند می‌تواند بسیار جذاب باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23580 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/08/21 تعداد مشاهده: 1508
سافت گذر