کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی ارزان‌قیمت SM-Z130H سامسونگ در راهست

اخیراً مشخصات محصول جدیدی از سامسونگ با کد SM-Z130H در سایت‌های خبری منتشر شده است که با نسخه ۲٫۳ سیستم‌عامل تایزن کار می‌کند، اما امروز پایگاه  SamMobile جزئیات دقیق‌تری در رابطه با این گوشی و تصاویری از رابط کاربری به کار گرفت شده بر روی آن منتشر کرد.


TIZEN

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ طبق اطلاعات به دست آمده، SM-Z130H از نسخه‌ی ۲٫۳ سیستم‌عامل تایزن بهره خواهد برد و با توجه به تصاویر، می‌توان به وضوح به‌کارگیری رابط کاربری تاچ ویز را بر روی آن مشاهده نمود.

شایعات بیان می‌کنند در نسخه‌ی ۲٫۳ سیستم‌عامل تایزن ویژگی‌های بسیاری از جمله قابلیت ذخیره انرژی “Saving Mode” و حالت استفاده مخفی “Private Mode” به آن افزوده شده باشد، همچنین انتظار می‌رود در این نسخه اپلیکیشن های کاربردی همانند فیس‌بوک، تویتر و مجموعه اپلیکیشن های گوگل به طور پیش‌فرض حضور داشته باشند.

اما SM-Z۱۳۰H که هنوز نام دقیقی برای آن انتخاب نشده، به نظر می‌رسد یک گوشی پایین رده تا متوسط باشد که دارای صفحه‌نمایش ۴ اینچی خازنی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است.

از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پردازنده ۲ هسته Spreadtrum SC۷۷27S، رم ۵۱۲ مگابایتی، دوربین اصلی ۳٫۲ مگا پیکسلی همراه با فلش ال‌ای‎دی، دوربین جلو با کیفیت VGA، قابلیت استفاده از ۲ سیم‌کارت هم زمان، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، بلوتوث و رادیو اشاره کرد.

به نظر می‌رسد سامسونگ این گوشی را مخصوص بازار کشور هند طراحی کرده، اما احتمال عرضه‌ی آن در صورت استقبال در سایر بازارهای جهان نیز وجود دارد. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت در نظر گرفته شده برای مدل SM-Z۱۳۰H در دست نیست، اما انتظار می‌رود این دستگاه تا پایان سال جاری به بازار آید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23681 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/28 تعداد مشاهده: 1845
سافت گذر