کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گلکسی S6 Edge به همراه گلکسی S6 عرضه خواهد شد

عبارت پروژه صفر برگرفته از دو کلمه بسیار مهم برای شرکت سامسونگ است. حالا به نظر می‌رسد نه تنها سامسونگ تصمیم دارد تا روند طراحی گوشی‌های خود را در پرچم‌دار بعدی خود تغییر دهد بلکه گلکسی S6 اِج را نیز با نمایشگر خمیده به همراه گلکسی S6 عرضه کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ پروژه صفر نمایانگر تلاش شرکت سامسونگ برای توسعه پرچم‌دار بعدی این شرکت از سری S است به این امید که سامسونگ بار دیگر بتواند به رکورد فروش فوق‌العاده‌ای که در گلکسی S3 و S4 تجربه کرده بود، دست یابد. پیش از این اطلاعاتی از پروژه صفر سامسونگ فاش شده بود و حالا وب‌سایت سم‌موبایل تایید کرده که گوشی گلکسی S بعدی با نام گلکسی S6 به بازار عرضه خواهد شد.

در حالی که به نظر می‌رسد سامسونگ در پروژه صفر قصد دارد تا تغییراتی در طراحی گوشی خود بدهد اما به نظر نمی‌آید که سامسونگ بخواهد تا تغییری در استراتژی نام‌گذاری مدل‌‌های گوشی هوشمند خود اعمال کند. البته این نکته به هیچ‌وجه غیر منتظره نیست چرا که سری گلکسی سامسونگ به شدت در دنیا محبوب است و به نظر نمی‌رسد که سامسونگ فعلا تصمیمی در تغییر نام این سری داشته باشد.

همچنین طبق اطلاعات فاش شده، سامسونگ درصدد است تا مانند گلکسی نوت اِج که به همراه گلکسی نوت 4 این شرکت معرفی شد، یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده در کنار گلکسی S6 معرفی کند که به احتمال زیاد گلکسی S6 Edge نام خواهد داشت. البته ممکن است این نام طی ماه‌های آتی تغییر کند ولی ما فکر نمی‌کنیم که چنین اتفاقی بیافتد. همچنین با توجه به این که نمایشگرهای خمیده در ابتدای راه خود هستند، احتمالا سامسونگ گلکسی S6 اِج را در بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد که البته در مجموع میزان تولید این محصول بیشتر از گلکسی نوت اِج خواهد بود.

طبق شایعات گلکسی S6 به نمایشگر با رزولوشن Quad HD یا 2560 در 1440، پردازنده 64 بیتی اکسینوس 7420 یا اسنپ‌دراگون 810، دوربین پشتی 16 یا 20 مگاپیکسلی، دوربین نمای جلوی 5 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32/64/128 گیگابایتی و چیپ سنسور BCM4773 ساخت Broadcom  مجهز خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23907 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/11 تعداد مشاهده: 1493
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر